روش‌ های جذاب تزیین ماشین عروس

ماشین عروس جزء موارد بسیار مهمی است که در مراسم عروسی افراد به آن توجه زیادی دارند، زیرا قرار است عکس و فیلمبرداری زیادی از آن انجام شود‌ پس چه بهتر که شما اجاره ماشین عروس را به شکیل‌ ترین حالت ممکن انجام دهید و کاری کنید که همیشه در یاد و خاطره‌ ها ثبت شود. ما در این مقاله راجع به روش‌ های جذاب برای تزیین ماشین عروس با شما صحبت کنیم که احتمالاً خیلی از شما راجع به این موضوع اطلاعات کافی ندارید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تزیین ماشین عروس‌ های شاسی یا سواری طبق مدل

همه چیز بستگی به مدل خودرو دارد‌. ما معمولاً برای خودروهای مختلف دو نوع دسته‌ بندی را انجام می‌ دهیم. ماشین‌ های شاسی بلند در یک دسته و ماشین‌ های سواری در یک دسته دیگر قرار می‌ گیرند. البته برای ماشین صندوق دار یا بدون صندوق هم گاهی اوقات طراحی‌ های متنوعی را در نظر می‌ گیرند. به هر حال اگر قرار باشد یک ماشین صندوق دار را تزیین کنید، باید به حالت خطی آن را گل آرایی کنید. برای ماشین‌ های بدون صندوق مانند ۲۰۶ هم باید گل آرایی را به شکل گرد یا آبشاری به انجام برسانید که ظاهر شکیل‌ تر و زیباتری داشته باشد.

روش‌ های جذاب تزیین ماشین عروس

اگر اتومبیل و خودروی ماشین عروس کاپوت کوچک‌ تری دارد و شبیه به دستگاه‌ هایی مانند ۲۰۶ است، می‌توانید از مدل‌های خطی کوچک، مدل قلبی یا گرد هم استفاده کنید. نکته دیگر اینکه برای تزیین ماشین عروس از رنگ‌ های متضاد استفاده کنید؛ یعنی برای ماشین‌ های تیره به سراغ رنگ‌های روشن و بالعکس بروید.

تزیین دستگیره خودرو

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کرد، گل‌آرایی مربوط به دستگیره است. برای اجاره لندکروز به عنوان ماشین عروس هم باید به دستگیره‌های آن توجه داشته باشید. شما می‌توانید چندین مدل مختلف را روی دستگیره‌ ها پیاده‌سازی کنید اما معمولاً رایج‌ترین و متداول ‌ترین روش‌ ها تزیین دستگیره با استفاده از حلقه گل یا برگ زینتی است. خیلی از افراد از گل‌آرایی توپی یا کروی یا گل‌آرایی با روبان یا گل عروس هم استفاده می‌ کنند که نتیجه جذابی خواهد داشت.

گل‌ های مورد استفاده برای تزیین ماشین عروس

زمانی که می‌ خواهید اجاره ماشین عروس را به انجام برسانید یا می‌ خواهید یک سری طراحی‌ها برای آنها داشته باشید، باید بدانید گل‌ هایی هستند که به عنوان گل‌ های اصلی در تزیین ماشین عروس استفاده می‌شوند. شما باید طبق سلیقه خودتان این گل‌ها را انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید به سراغ گل‌هایی مثل رز، ارکیده، لیلیوم یا آنتودیوم بروید یا اینکه از گل‌ های حجم دهنده مثل داوودی خوشه‌ای یا لیسیانتوس استفاده کنید یا اینکه ترکیبی از هر دو را به کار بگیرید.

تزیین با استفاده از بادکنک

یکی دیگر از روش‌های جذاب برای تزیین ماشین عروس، تزیین با استفاده از تور و بادکنک است. البته سلیقه‌ها و سبک‌های متفاوتی وجود دارد که طبق مد روز می ‌توانید آنها را تغییر دهید اما تور و بادکنک می‌تواند به جای گل هم مورد استفاده قرار بگیرد. کافی است که شما چند متر تور سفید یا تور رنگی را استفاده کنید. خیلی از پارچه فروشی‌ ها تورهای مخصوص دارند. می‌توانید آنها را طبق سلیقه خودتان به شکل پاپیون یا گل تزیین کنید یا اینکه از بادکنک‌ هایی استفاده کنید که رنگ کاملاً شادی دارند و می‌توانند داخل عکس جذابیت زیادی به وجود بیاورند.

معمولاً خیلی‌ها به سراغ رنگ‌های قرمز و مشکی می‌روند که جذابیت آنها روی خودروی اجاره شده بسیار بالا خواهد بود. همچنین می‌توانید از بادکنک‌ های هلیومی یا بادکنک‌ های معلق در هوا استفاده کنید که برای قسمت پشت اتومبیل هم بسیار جذاب است. در واقع همه چیز در تزیین ماشین عروس بستگی به خلاقیت و ایده پردازی‌های فرد متخصص دارد. ما سایت آرادسیر را به شما معرفی می‌ کنیم که در این زمینه می‌تواند راهنمای بسیار عالی باشد و جذاب‌ترین خودروها را برای شما تزیین کند.

جمع‌ بندی

فرقی ندارد که شما اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده را انجام داده باشید. در هر صورت تزیین آن جزو موارد بسیار مهمی است که باید راجع بهش اطلاعات به دست بیاورید تا بتوانید به یک نتیجه درست و عالی برسید. ما راجع به روش‌ های جذاب تزیین با شما صحبت کردیم و مرکزی را به شما معرفی کردیم ک که بتواند طبق جدیدترین شیوه‌ ها، تزیینات را برایتان انجام دهد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *