شرایط تولید داخلی اجاره خودرو در سال های آینده چگونه است؟

شرایط تولید داخلی اجاره خودرو در سال های آینده چگونه است؟

در بازار اجاره خودرو بدون راننده در ایران بدین صورت است که تولید های داخلی خودرو مانند اجاره خودرو 206 و اجاره خودرو 405 و اجاره های پژو پارس توسط شرکت سایپا تولید و عرضه ی بازار می شوند همچنین اجاره خودرو پراید در چند سال اخیر جزو پر طرفدار ترین خودروهای اجاره ای شده است که همینطور بدون هیچ تغییر وتحولی در بازار ایران از طرف شرکت های اجاره خودرو خدمات می دهند که بخاطر نبودن تولیدات محصول جدید و به روز از طرف این دو گروه خودرو ساز بزرگ کشور ایران می باشد،اما در بازار اجاره خودرو با راننده بخاطر بهره وری از خودروهای مدل جدید اروپایی و آسیایی شرقی طرفداران این نوع خودروها با تنوع بالا و به روزبیشتر و بیشتر می شود مانند اجاره خودرو النترا با راننده و اجاره خودرو تویوتا با راننده و … می باشد.

خودروهای شاسی بلند ولوکس را چگونه اجاره کنیم؟ 

درشرکت اجاره ماشین آراد سیر تنوع محصولات خودرویی بسیار بالا می باشد به طوری که از خودروهای ایرانی گرفته تا خودروهای لوکس ومدل جدیدبرای اجاره دادن و خدمات همگی سالم واز نظر فنی بسیار کارکرد عالی را دارا هستند.حتی تحریم‌ها وگرانی های اخیر در کشور ایران باعث نشده که اجاره خودرو از رونق بیافتد چرا که امروزه به جای هزینه کردن زیاد برای خرید خودروی لوکس و لاکچری می توان گزینه ی اجاره خودرو را انتخاب کرد که هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و هم از اتلاف وقت شما عزیزان جلوگیری می شود.

سرقت خودرو، یکی دیگر از نگرانی های همیشگی مالکان بوده است. در اینکه هر ساله تعداد بیشماری خودرو تولید می شود ودر دسترس مردم قرار می گیرند شکی نیست. اگر نکات ایمنی را رعایت کنید،ودر زمان  معاملات وخرید خودروی موردنظرتان هوشیار باشید، تا در مراکز مجاز، انجام شود خطر سرقت را به مراتب کمتر می شود.

حال که این شرکت خودرو سازی فرانسوی به ایران بازگشته انتقادات به شرکتهای خودرو سازی داخلی بیشتر شده است . کسانی که مخالف هستند نظرشان این است که زمانی که شرکت فرانسوی پژو از ایران خارج شد دیگر نمیشود به این کمپانی خودرو سازی اعتماد کرد  و ورود این شرکت خودرو سازی به کشور باعث ضرر کشور و دیگر شرکتهای خودرو سازی داخل کشور میباشد .البته در میان این حجم از مخالفت با ورود این کمپانی خودرو سازی به داخل کشور مجلس شورای اسلامی هم مخالف ورود این غول خودرو سازی فرانسوی به ایران میباشد ولی طبق شنیده ها به نظر میاید که احتمالا باز هم شاهد ورود شرکت خودرو سازی پژو به صنعت خودرو کشور خواهیم بود. مخالفان ورود این شرکت نظرشان این است که پلت فرم های کمپانی پژو از رده خارج میباشد هر چند که تولیدات کارخانه های داخلی هم از رده خارج میباشند و حتی ارزش کارشناسی هم ندارند و به هیچ عنوان قابل مقایسه با خودروهای به روز کارخانه پژو نمیباشند.

محصولات جدیدی که قرار است وارد بازار ایران شوند عبارت هستن از پژو 208 پژو 2008 و محصول جدید این کارخانه پژو 301 که قرار است همگی این محصولات در داخل کشور به تولید انبوه برسند.در قدیم شرکت سیتروین که با شرکت سایپا همکاری کرده بود و ماشین زانتیا را به بازار عرضه کرده بود و بسیار مورد توجه هم در زمان خود قرار گرفته بود و همچنان هم ماشین خوبی و در بازار خود را در داخل کشور حفظ کرده را تولید کرده بودند.تجربه همکاری این 2 غول خودرو سازی ایران و فرانسه نشان از موفقیت تولید و فروش خودرو در کشور را داست و میتوان با حضور دوباره کمپانی پژو خوشبین بود. ما هم امیدوار هستیم با ورود دوباره شرکت پژو به کشور و تولید دوباره خودرو های جدید بازار اجاره خودرو  باز هم گرم شود و بتوان خودرو های تولید جدید را هم به صورت اجاره خودرو با راننده و هم به صورت اجاره خودرو بدون راننده وارد بازار کشور و وارد صنعت رنت خودرو کرد.

با ورود خودرو های جدید و نو به بازار ناوگان اجاره خودرو مشتریا عزیز میتوانند لذت بیشتری از کرایه خودرو های جدید داشته باشند و با خیال راحت تری به مسافرت بپردازند .

با نگاهی که به تولیدات جدید این کمپانی کردیم و با توجه به ورود مججد کارخانه پژو به کشور بررسی های صورت گرفته نشان میدهد که قرار است که پلت فرم های جدیدی که قرار است به وارد کشور شود مورد تایید دو کارخانه سایپا و ایران خودرو شود و بعد وارد صنعت خودرو سازی کشور شود ولی با توجه به اینکه خیلی از تولیدات این 2 کارخانه برای سالهای قبل از 2012 میباشد منتقدان زیادی وجود دارد کهه با این طرح مخالف هستن و نظرشان بر این است که این طرح با شکست مواجه میشود و به نفع صنعت خودرو سازی کشور و صنعت اجاره خودرو نمیباشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *