محبوب ترین خودروها برای اجاره در ایران

محبوب ترین خودروها برای اجاره خودرو در ایران کدامند؟ آیا با این نوع خودروها آشنایی دارید؟ آیا تا کنون اقدام به اجاره خودرو کرده‌ اید؟ شرکت های اجاره دهنده خودرو معمولا خودروهای لوکس و لاکچری را جهت اجاره در نظر می گیرند، البته این خودروها در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشند. ما در این قسمت به بررسی و معرفی چند خودرو که در ایران اجاره داده می شود، می پردازیم.

محبوب ترین خودروها برای اجاره در ایران

پژو پارس

پژو پارس ساخت ایران خودرو است و یکی از خودروهای محبوب برای اجاره محسوب می شود. این خودرو در سراسر کشور نمایندگی دارد، بنابراین اگر در هنگام اجاره خودرو در هر نقطه از کشور دچار مشکل شوید، می توانید با مراجعه به نمایندگی ایران خودرو آن را برطرف کنید. از مزایای خودرو پژو پارس جهت اجاره می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. مقرون به صرفه بودن و هزینه‌ های نگه داری کم
  2. شتاب و توانایی حرکت بالا
  3. مجهز بودن درب ها به قفل میکروسوئیچ
  4. دارای قفل مرکزی جهت کنترل از راه دور
  5. امکان تنظیم کردن اهرمی صندلی ها

خودرو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ یکی دیگر خودروهای پرطرفدار کشورمان است که بسیاری از شرکت های اجاره دهنده این خودرو را در لیست خودروهای اجاره ای خود قرار داده اند. از مزایای این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان تنظیم کردن ارتفاع صندلی راننده
  2. امکان تنظیم کردن کمربندهای قسمت جلو
  3. مجهز بودن به ایربگ و غیره

خودرو ولوو | محبوب ترین خودروها برای اجاره

یکی بهترین پیشنهادهای ما جهت اجاره خودرو برای شما خودروی ولوو می باشد که یکی از لوکس ترین خودروهای شرکت های اجاره دهنده است و مزایای آن عبارت هستند از:

  1. صندلی های جادار و راحت
  2. مناسب برای مسافرت های طولانی مدت
  3. مجهز به ایربگ و کیسه هوا
  4. مجهز به سیستم کنترل کردن سرعت
  5. مجهز بودن به کنترل تمرکز رانندگان

سمند

خودرو دیگری که از جمله خودروهای اجاره ای است و شما می توانید آن را به صورت ماهانه یا روزانه اجاره کنید، سمند می باشد. سمند دارای فضای زیادی است و صندوق بزرگی دارد. علاوه بر آن یکی از دلایلی که ما به شما خودرو سمند را جهت اجاره پیشنهاد می کنیم گزینه های زیر می باشد:

  1. مجهز بودن به ایربگ
  2. مجهز بودن به فرمان تلسکوپی
  3. مصرف سوخت بسیار پایین
  4. امکان دسترسی داشتن به صندوق از داخل اتاق خودرو
  5. امکان تنظیم ارتفاع صندلی رانندگان

ال ۹۰

یکی از موفق ترین خودروهای تولید شده توسط شرکت خودروسازی رنو ال ۹۰ یا تندر ۹۰ است. طراحی ظاهری جذاب و منحصر به فرد ال ۹۰ این خود را جزء محبوب ترین خودروها قرار داده است. امکانات رفاهی خودرو ال ۹۰ عبارت هستند از:

ال ۹۰

  1. مصرف سوخت بسیار پایین
  2. امنیت بالا
  3. استهلاک پایین
  4. مجهز بودن به کیسه هوا
  5. امکان تنظیم ارتفاع در چرخ های قسمت جلو
  6. مجهز به سیستم گرمکن
  7. مجهز به سیستم ضد سرقت
  8. امکان تنظیم کردن صندلی رانندگان

ون | محبوب ترین خودروها برای اجاره

اوقات پیش می آید که ما قصد مسافرت های طولانی و یا دسته جمعی را داریم، در این حالت به خودرویی نیاز داریم که ظرفیت بالایی داشته باشد و ما بتوانیم در کنار دوستان مان یا خانواده از دورهمی لذت ببریم. یکی از خودروهای جادار که گنجایش تعداد بیش تری از افراد را دارد و یک گزینه مناسب جهت سفرهای دسته جمعی و خانوادگی محسوب می شود، خودروی ون است. از ویژگی های این خودرو می‌ توان مقرون به صرفه بودن اجاره آن را نام برد.

جمع بندی

امروزه در بین خودروهای ایرانی و خارجی تنوع بسیار زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که گاهی اوقات اجاره کردن خودرو با وجود این تنوع گسترده در بین خودروها برای مشتریان کمی سخت و زمان بر شده است. به همین دلیل است که مشتریان حتماً باید خودروهای محبوب در این زمینه را بشناسند و در صورت نیاز از افراد با تجربه استفاده کرده و خودرو مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. در این مقاله ما ۶ مورد از بهترین خودروها جهت اجاره را معرفی کردیم، البته تنوع خودروها جهت اجاره بسیار بیش تر از این نیز می باشد. برای آگاهی با انواع خودروهای اجاره‌ ای، نحوه اجاره کردن، شرایط و قوانین و مقررات اجاره و دیگر نکات در این خصوص می توانید به سایت اراد سیر مراجعه کنید و از راهنمایی های ساید جهت انتخاب خودرو بهتر استفاده نمایید.همچنین جهت اجاره خودرو بدون راننده نیز می توانید به سایت آراد سیر مراجعه کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *