محصولات ایران خودروبرای اجاره خودرو چگونه است

محصولات ایران خودرو برای اجاره خودرو چگونه است؟

شرکت اجاره خودرو آراد سیر برای بهتر شدن هرچه بیشتر ناوگان حمل ونقل در ایران در نظر دارد اجاره خودرو را چه بدون راننده و چه با راننده محصولات ایران خودرو را هم به تنوع خودروهای لوکس و خارجی هم اضافه نمایند.با این روند تنوع وساخت و تولید خودروهای ایرانی که روز به روز بر کیفیتشان افزوده می شود صنعت خودروسازی ایران از رونق خوبی برخوردار شده است به طوری که در اجاره ماشین برخی از افراد مایلند تا خودروهای ایرانی را اجاره نمایند و برای انجام کارهای روزانه خود استفاده ی بهینه ببرند مانندد انواع خودروهای پژو که از سال 95 وارد بازار ایران گردیده و پرطرفدار بوده اند بعد از پژو خودروی دنا اتوماتیک و سانروف با موتور توربویی که داراست توانسته آنهم از سال95 به بازارهای ایران عرضه شود و تا به الان خوش درخشیده اند.پژو301 خودرویی که در اسفند همان سال با ظرفیت سالانه 40هزار دستگاه روانه ی بازار گردید.

همچنین خودرو پژو 207صندوق دار با ظرفیت تولیدی 7هزار دستگاه در در اواخر سال95 روانه ی بازار ایران شد. خودروی بعدی که با نام فیس لیفت تندر که قرار بر این شده بود تا جایگزین تندر 90 اتوماتیک شود هم در مراسم افتتاح نمايشگاه خودرو در شهر مشهد، توانست بهترین دستاورد براي صنعت خودروسازی کشور ايران را رقم بزند .

محصول پژو 2008  که از لحاظ ظرفیت و صندوق عقب حرف اول را می زند برای دست یافتن به اولين سرمايه گذاري از کشورهای خارجي در صنعت خودروسازی در ايران،را می توان توجه فراوان به ظاهر خودرو و همینطور دقت کافی بر ساخت قطعات داخلی و رونق هرچه بیشتر قطعه سازي، انتقال دانش وعلم روز طراحي ، توليد و توسعه محصول با پلتفرم هاي به روز را مشخص كرد. اگردرباره ی ساخت داخلي محصولات بخواهیم مطلب بنویسیم باید گفت که با ساخت داخلی خودروهای باکیفیت می شود از ابتدا 20 درصد و طی يك سال آتی به 40 درصد افزايش دست پیدا کرد.درقراردادهای جديدی که برای صادرات محصولات پژو فرانسه درنظر گرفته اند حدود بیست درصد از محصولات تولیدی مشترك به خارج از کشوررا به ارمغان گذاشته است.

شرکت اجاره خودرو آراد سیر امیدواراست که طی چند سال اخیر و به دلیل برنامه ریزی های دولت برای صادرات این محصولات ایرانی ، خودروهای جدید نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان در حیطه ی  اجاره خودرو ایرانی و همچنین قیمت مناسب شاهد خودروهای جدیدتر وبا کیفیت تری باشیم تا در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم. مشتریانی که معمولا  ایرانی وحتی بعضی اوقات توریست های خارجی این مدل خودروها را برای رفتن به سفرهای دورن شهری و برون شهری و همینطور تشریفات اجاره خودرو با راننده و خودرو عروس با راننده در اختیار هموطنان قرارمی گیرندتا از ارائه ی خدمات رضایت مطلوبی داشته باشند.در ادامه ی این مقاله می پردازیم به خودروهای تولید ایران که در بحث اجاره خودرو هم حرفی برای گفتن دارند و با بررسی قیمت فروش این خودروها در بازار ایران کمکی به شما می نماییم تا در انتخاب خودروی موردنظرتان  برای اجاره کردن تردیدی نداشته باشید لطفا تاپایان ما راهمراهی بفرمایید.

خودروی جدید دنا وشرایط اجاره ی آن

خودروی دنا جديد که با موتور توربو شارژ می شود و دارای سانروف می باشد با قیمتی حدودا 50میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد. در نمايشگاه بين المللي که در سال95 در شهر مشهد برپا شد و معاون بازاريابي ومسئول فروش کمپانی ايران خودرو در بیانیه ای از مجهز بودن این خودرو و تمامی خودروهایی که در دست ساخت وعرضه به بازارهای ایران هستند را داشتند که نشان از آن دارد در تولیدات داخلی ما شاهد کیفیت بالا و ماندگار خواهیم بود تابتوانیم از خودروهای تولید داخل کشورمان بهره ی لازم راببریم وبه کشورمان خدمت بنماییم. ورود دنای جدید از وقتی پا به بازارها گذاشته با توجه به قیمت مناسبی هم که دارددرصنعت اجاره خودرو روزانه توانسته طرفداران خود را داشته باشد. برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو دنا می توانید به سایت آراد سیر رجوع وقسمت قیمتها را مطالعه نمایید. تا با توجه به ارزان ترین خودروی اتوماتیک بین خودروهای اجاره ای قیمت مناسب وتشریفاتی شرکت آراد سیر با قیمتهای مطلوبی که ارائه می دهند را انتخاب نمایید. شما عزیزان می توانید برای اجاره خودرو بدون راننده از محدودیت کیلومتر تقریبا تا 20% تخفیف از قیمت اصلی اجاره بهره ی کافی را ببرید تا از سواری خودروی دنا هم با شرکت آراد سیر لذت ببرید.

اگر قصد اجاره ماشین ارزان تری را دارید میتوانید اجاره پژو پارس و اجاره 206 را هم امتحان کنید . البته این ماشین ها ممکن است که قیمت پایین تری داشته باشند ولی از نسبت به قیمت اجاره از مزایای زیادی برخوردار هستند.

ال 90 فیس جدید

اين ماشین با فیس جدید  جايگزين ال 90 اتومات میباشد . این ماشین نسبت به بقیه ماشینهای ایرانی درخواست کننده کمتری برای اجاره ماشین دارد ولی با توجه به اینکه قیمت اجاره این ماشین پایین میباشد گزینه خوبی برای اجاره خودرو در فرودگاه مهر آباد یا ترانسفر فرودگاه امام میباشد البته این را در نظر بگیرید این ماشین جزو ماشینهای ارزان در صنعت اجاره ماشین میباشد و شما هیچ وقت نمیتوانید این خودرو را با اجاره لندکروز مقایسه کنید.

یکی از کارشناسان شرکتهای تولید کننده خوروی داخلی که  در تنظيم و كنترل بازار نقش به سزایی دارد به همکاران ما در شرکت آراد سیر گفت : در داخل کشور هر محصولی که احساس شود نیاز به تواید ئاخلی دارد سریع شرکتهای خورو ساز توانایی تولید آن  محصول را دارند و این محصولات تولید داخل کشور متناسب با احتیاج جامعه تولید میشود و با توجه به تولید محصولات متنوع  در داخل کشور شرایط برای صنعت اجاره خودرو و مشتریان آسان تر میشود و حق انتخاب محصولات زیادی در کشور میباشند. این کارشناس در ادامه صحبت هایش با رد کردن موضوع رکود خرید فروش محصولات داخلی در کشور گفت که خرید و فروش و تولید محصولات داخلی نسبت به سال پیش بیش از پنجاه درصد افزایش پیدا کرده. وی اضافه کرد تمام محصولات تولید شده داخلی برای جلب رضایت هم میهنان عزیز تولید میشوند و تمامی خودرو با به روز ترین تست های پیشرفته در جهان آزمایش میشوند و تحویل مشتریان عزیز میشود به همین دلیل است که در صنعت اجاره ماشین تولیدات داخلی میتوانند رقیب خوبی برای ماشینهای خارجی ارزان باشند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *