مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن

آیا می دانید مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن چیست؟ آیا با این مزایا و ویژگی ها آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه اجاره خودرو را جایگزین خرید خودرو کنید؟ مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن بسیار زیاد است که همین ویژگی ها و مزایا موجب شده است افراد بسیار زیادی تمایل به اجاره خودرو به جای خرید آن داشته باشند. ما در این قسمت قصد داریم مزایای اجاره‌ خودرویی به جای خرید آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن

اگر قصد دارید با مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن آشنایی بهتری پیدا کنید، در این بخش چند نمونه از این مزایا را برای شما عنوان می‌ کنیم:

  1. صرفه جویی در هزینه ها

وقتی شما اقدام به اجاره خودرو مورد نظر خود می کنید، در واقع هیچ گونه مبلغی بابت خرید آن پرداخت نکرده اید و تنها با پرداخت مبلغ جزئی می توانید خودرو را به مدت نامحدود در اختیار داشته باشید و ودیعه ای که در اختیار شرکت قرار دادید را پس از تحویل دادن خودرو می توانید تحویل بگیرید. به این ترتیب این موقعیت برای شما پیش می آید که سرمایه خودتان را در کسب و کارهای دیگر و بهتری به جز خرید خودرو به کار بگیرید و می توانید به سودهای بیش تر و بهتری برسید.

  1. عدم پرداخت خسارت ها و هزینه های جانبی

اگر شما خودرو را خریده باشید، قطعاً برخی خسارت ها و هزینه‌های جانبی به شما تحمیل می شود، مثلاً ممکن است هر از گاهی خودرو شما نیاز به تعمیر داشته باشد یا بخواهید قطعات یدکی و جانبی آن را تعویض کنید که باید مبلغ بالایی بابت این کارها بپردازید یا مثلا گاهی اوقات ممکن است خودرو شما طی سانحه رانندگی یا هر اتفاق دیگری آسیب ببیند.

در این صورت است که مجبور به پرداخت خسارت های احتمالی و تعمیر کردن خودرو خود خواهید بود. اجاره کردن خودرو هیچ کدام از این موارد را ندارد. معمولا خودروهای لوکس و لاکچری در صورت آسیب دیدن متحمل خسارت های بالایی می شوند، به علت این که قطعات و لوازم یدکی آن ها نیز متناسب با قیمت خودرو بالا می باشد.

عدم پرداخت خسارت ها و هزینه های جانبی

  1. عدم پرداخت حق بیمه | اجاره خودرویی به جای خرید

هنگامی که شما اجاره خودرویی را به جای خرید آن خودرو انجام می دهید در واقع هیچ گونه هزینه ای بابت حق بیمه پرداخت نمی کنید. این کار به عهده شرکت های اجاره دهنده است و آن ها موظف هستند که خودروهای خودشان را پیش از تحویل دادن به مشتری بیمه کنند‌ و در صورت بروز هر گونه حادثه ای شرکت بیمه و یا در مواقع اضطراری شرکت اجاره دهنده خودرو موظف به پرداخت خسارت های به وجود آمده خواهد بود و شما معاف از پرداخت هستید و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارید.

  1. رفاه و آسایش بیش تر

در صورت اجاره کردن خودرو اگر این کار را به صورت اجاره خودرو با راننده انجام داده باشید، نیازی نیست که خودتان رانندگی کنید. بنابراین می توانید در داخل خودرو نشسته و با خیال راحت به کارهای خودتان بپردازید.

که اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه ای به رانندگی ندارید از طرفی قصد شما استفاده از خودرو به مدت طولانی مدت مثلا برای مسافرت می باشد، در این صورت راننده در اختیار شما است و شما در واقع معاف از رانندگی کردن می باشید. البته این مورد تنها شامل حال افرادی می شود که خودرو را با راننده اجاره می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله ما موضوع مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و چند نمونه از مزایای اجاره کردن خودروها به جای خرید آن را نیز توضیح دادیم. در واقع همین ویژگی های مثبت در خصوص اجاره کردن موجب شده است که اجاره خودرو امروزه رونق بیش تری نسبت به گذشته پیدا کند و افراد تمایل زیادی به اجاره خودرویی به جای خرید آن داشته باشند.

اگر مطالب عنوان شده در این مقاله توانسته است رضایت شما را جلب کند و اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهد می توانید با مراجعه به سایت آراد سیر مطالب بیش تر و بهتری را نیز به دست بیاورید. آراد سیر شما را با مزایای اجاره خودرویی به جای خرید آن و بایدها و نبایدهای این کار آشنا خواهد کرد.همچنین شما برای اجاره ماشین یا اجاره ماشین عروس نیز می توانید به سایت اراد سیر مراجعه نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *