معروف ترین برندهای خودروسازی جهان

برندهای خودروسازی جهان از علاقه زیاد افراد مختلف به سرعت اطلاع دارند. آن‌ها ماشین‌هایی طراحی می‌کنند که در عین سریع بودن بتوانند ایمن باشند و آدرنالین خون سرنشینان را به بالاترین مقدار خود برسانند. شاید توجه به همین ویژگی‌ها بوده که آن‌ها را به برند در صنعت خودروسازی جهان تبدیل کرده است.

آیا می‌خواهید در مورد تاریخچه معروف‌ترین برندهای خودروسازی جهان بیشتر بدانید؟ مقاله امروز برای شماست.

معروف‌ترین برندهای خودروسازی در جهان

در این قسمت از مقاله انتخاب بهترین برندهای خودروسازی جهان بر اساس سه معیار فعالیت مالی یا سود اقتصادی بالا، نقش برند و تأثیر آن بر تصمیم مصرف‌کننده برای خرید و قدرت برند به معنی شهرت آن صورت گرفته است. در ادامه می‌توانید لیستی از این شرکت‌ها را مشاهده کنید.

شرکت خودروسازی نیسان

این شرکت از هنگام شروع سفر خود در سال 1933، هرگز از توسعه و شگفت‌زده کردن جامعه جهانی با نوآوری‌ها دست نکشیده است. پروژه‌هایی مانند نسل بعدی تاکسی‌های نیویورک، نیسان دلتا وینگ و خودروی الکتریکی نیسان لیف که استانداردهای جدیدی را برای خودروهای دوستدار محیط زیست تعیین می‌کند شاهد محکمی بر این ادعا هستند.

شرکت خودروسازی پورشه

پورشه که یکی از برندهای خودروسازی جهان به حساب می‌آید یک تولیدکننده آلمانی خودروهای اسپرت زیبا است که نامش در حال حاضر باکیفیت و قابلیت اطمینان مرتبط است. همین واقعیت که 70 درصد از خودروهای این برند هنوز در حال حرکت‌اند، قابل توجه است.

 امروزه این برند وظیفه ساخت خودروهای قدرتمند و در عین حال دوستدار محیط زیست خودروها را بر عهده دارد. از سال 2012، این شرکت بخشی از گروه فولکس واگن بوده است.

شرکت خودروسازی آئودی

یکی دیگر از برندهای خودروسازی جهان در آلمان که بخشی از گروه فولکس واگن نیز محسوب می‌شود شرکت آئودی است. این شرکت با معرفی سالانه مدل‌ها و فناوری‌های جدید و افزایش ده‌ها درصدی حجم فروش در بسیاری از بازارها، توانسته شهرت خود را در تولید خودروهای اروپایی باکیفیت، هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی حفظ کند.

معروف ترین برندهای خودروسازی جهان

شرکت خودروسازی هیوندای

بهترین برند خودرو از کره جنوبی که عنوان سریع‌ترین خودروساز جهان را به خود اختصاص داده شرکت هیوندای است. اخیراً، این شرکت تمرکز خود را از تولید خودروهای کاربردی به وسایل نقلیه لوکس تغییر داده و در عین حال تلاش می‌کند تا حد ممکن آنها را برای خریدار مقرون به صرفه کند.

محصولات هیوندای به عنوان یکی از برندهای خودروسازی جهان در بیش از 5000 نمایندگی خودرو در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

شرکت خودروسازی فورد

شرکت فورد علی‌رغم مشکلات جهانی که از اواسط دهه 2000 گریبان‌گیر این شرکت شده بود، در سال 2012 توانست چهره بسیار خوبی از خود نشان دهد. مدل‌های آنها مانند فورد فوکوس و فورد فیوژن همچنان در در سراسر جهان فروخته می‌شوند و محبوبیت خود را از دست نمی‌دهند. نفوذ بین‌المللی این شرکت که از سال 1903 در تجارت آغاز شده است، به طور فزاینده‌ای در حال رشد بوده که تا حد زیادی به لطف مشتریان فورد است.

شرکت خودروسازی فولکس واگن

خالقان پدیده‌هایی مانند فولکس واگن بیتل و فولکس واگن تیپ 2 همچنان به حفظ برند و فروش میلیون‌ها خودرو در سال ادامه می‌دهند. علاوه بر این، امروزه آنها شاید به یکی از شرکت‌های خودروسازی طرف‌داران محیط زیست در جهان تبدیل شده‌اند و جزو برندهای خودروسازی جهان هستند.

شرکت خودروسازی هوندا

هوندا مدل‌هایی را تولید می‌کند که در سراسر جهان بسیار محبوب هستند.  یک هوندا آکورد به عنوان بهترین خودرو در سال 2012 در بسیاری از کشورها شناخته شد. علاوه بر این، ایمنی و قابلیت اطمینان محصولات آنها به شهرت این کمپانی می‌افزاید. با وجود برخی شکست‌ها در سال‌های اخیر این شرکت همچنان طرف‌داران خود را با خودروهای باکیفیت خوشحال می‌کند.

شرکت خودروسازی BMW

BMW یک سازنده آلمانی و جزو برندهای خودروسازی جهان محسوب می‌شود که خودروهایش مترادف با صفات سبک و کیفیت طراحی و تولید شده‌اند. در سال 2012 آنها به یکی از شرکای رسمی بازی‌های المپیک تابستانی لندن تبدیل شدند و حدود 3000 خودرو برای آن تهیه کردند.

 این شرکت همیشه به نوآوری علاقه داشته و خود را بر ساخت خودروهای قدرتمند و سازگار با محیط‌زیست متمرکز کرده است.

معروف ترین برندهای خودروسازی جهان

Mercedes-Benz شرکت خودروسازی

مرسدس‌بنز به عنوان یکی از برندهای خودروسازی جهان رقیب اصلی بی ام و بوده و برای کسب عنوان بهترین تولیدکننده خودروهای پریمیوم تلاش می‌کند. برای بیش از 125 سال، مرسدس‌بنز یک ترند در بازار خودرو بوده و خودروهای شیک، قدرتمند، ایمن و لوکس تولید کرده است. شعار “بهترین یا هیچ” به طور خلاصه ایدئولوژی این شرکت آلمانی را نشان می‌دهد.

سخن پایانی

برندهای خودروسازی جهان همواره در تلاش هستند تا با اضافه کردن قابلیت‌هایی به تولیدات خود آن‌ها را در دنیا مطرح کنند. به همین دلیل به دنبال تولید خودروهای کم‌خطرتر برای محیط زیست و ایمن‌تر برای طرف‌داران هستند. در این مطلب ما چندین مورد از برندهای خودروسازی جهان را معرفی کرده‌ایم.

همچنین اگر بدنبال سایتی برای اجاره خودرو میگردید، سایت آرادسیر، به شما امکان می‌دهد به راحتی و با قیمت مناسب، خودروی لوکس مورد نیازتان را برای سفرها و مسافرت‌ها اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *