مقایسه و بررسی خودروهای ایرانی برای اجاره خودرو

فهرست مطالب

مقایسه و بررسی خودروهای ایرانی برای اجاره خودرو

شرکت اجاره خودرو آراد سیر در این مقاله می‌کوشد به بررسی اجاره خودروهای ایرانی به‌خصوص پژو پارس از نوعLX، سمند و پژو ۴۰۵ مدلSLX بپردازد و لیست کاملی از مشخصات فنی این خودروها را برای شما عزیزان ارائه دهد اگر قصد اجاره خودروهای ایرانی را دارید لطفاً تا پایان مارا همراهی بفرمایید.در ابتدا باید متذکر شویم در کل دنیا به‌استثنای ایران خودروسازان همیشه به‌خاطر رقابت هم که شده محصولات خودرویی جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند که این رقابت زحمت زیاد اما با منفعت بسیار خوبی همراه است در ایران به‌خاطر ممنوعیت واردات خودرو و همچنین انحصاری بودن بازار رقابت بسیار پایین بوده و خودروسازان محصولات کمتری را روانه بازار می‌کنند از جمله محصولات ایرانی می‌توان به پژو ۴۰۵SLX پارسLX و سمند اشاره کرد که در اجاره خودرو بدون راننده بسیار پرتقاضا می‌باشد.البته طراحی این ۳ نوع خودرو برای اکثر افراد آشنا و معرف حضور می‌باشد اما به‌صورت خلاصه‌وار به بررسی و چگونگی رانندگی با این نوع خودروها می‌پردازیم.

خودروی ۴۰۵ با طراحی ساده و معمولی که دارد توانسته‌است تاکنون در بین علاقه‌مندان خودروهای ایرانی جذاب و پویا به‌نظر می‌رسد یکی از نکاتی که در طراحی ۴۰۵ به چشم می‌خورد تفاوت آن با سمند و ارتفاع زیاد شاسی از سطح زمین می‌باشد که نسبت‌به خودروهای کراس اوور چینی هم بالاتر می‌باشد.اکثر مشتریان اجاره ماشین بین این ۳ خودرو معمولاً پژو پاس را انتخاب می‌کنند چراکه در بین جوانان پژو پارس کمی خشن و جذاب به‌نظر می‌رسد.خودروهای ایرانی بر روی اجاره خودرو بدون راننده گزینه ی مناسبی می‌باشد مخصوصاً اگر برای انجام کارهای روزانه و یا برای انجام کارهای اداری شرکتها ، قرار ملاقاتهادر شرکت‌ها با بستن قرارداد می‌توان از این خودروها بهره ی کافی ببرید.

کابین و نمای ظاهری این سه خودرو:

همان‌طور که می‌دانید کابین سمند نسبت‌به دیگر خودروهای ایرانی قدیمی‌تر می‌باشد و برخلاف ۴۰۵ پارس تغییرات آنچنانی را نداشته است؛ در طراحی صندلی‌ها از چرم پلاستیک بکار گرفته شده و روی داشبورد هم چند رنگ مختلف تعبیه‌شده است.

در کابین پژو پارس شما شاهد زیبایی منحصربه‌فردی نسبت‌به سمند می‌باشید که تا حدودی قیمت اجاره خودرو پژو پارس هم بالاتر می‌باشد. طرح چوبی که داشبورد و صندلی‌های چرم بکار گرفته شده‌ کیفیت متناسبی را برخوردار می‌باشد؛همچنین شباهت زیادی به۴۰۵و طراحی کابین آن دارد.برای اجاره خودرو بدون راننده این ۳ خودرو مناسب یک خانواده ی چهارنفره می‌باشند که از لحاظ فضای پا و سرنشین بسیار راحت و ایمن تعبیه‌شده است. صندوق عقب خودروها هم بسیار جادار و در سفرهای طولانی‌مدت بسیار کاربرد دارند.

امکانات رفاهی این سه خودرو :

اگر بخواهیم امکانات رفاهی و ایمنی خودرو را با هم مقایسه کنی پژو پاس هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ قیمت بالاترین میزان را دریافت می‌کنند چراکه پژو پارس امکانات رفاهی خوبی را در خود تعبیه کرده‌است.از جمله این امکانات می توان به کنترل سیستم صوتی که بر روی فرمان می‌باشد کولر خودکار و آینه‌های برقی تاشو؛ رایانه سفری؛ سنسور دنده عقب که همگی از اصلی‌ترین امکانات پژو پارس می‌باشند اشاره کرد.

در مقام دوم هم امکانات رفاهی سمند قابل‌قبول شناخته می‌شود و اکثر مشتریان اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده معمولاً از امکانات صوتی سمند رضایت کافی دارند. اما باید اعلام کنیم ۴۰۵ آنگونه که باید و شاید بلندگوها و امکانات صوتی خوبی را دارا نمی‌باشد.اغلب دریچه ی تهویه برای سرنشینان عقب هر سه خودرو از امکانات هر ۳ خودرو می‌باشند.

اجاره خودرو بدون راننده و تجربه با خودروهای ایرانی:

در رانندگی با هر سه خودرو متوجه قدرت موتور و گیربکس آن خواهید شد شتاب و کشش هر ۳ خودرو هم بسیار راضی‌کننده و مکفی اعلام شده‌است.اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید و هر کدام از این خودروهای ایرانی که مد نظرتان است را می‌توانید با کارشناسان شرکت هماهنگ کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید رانندگی با خودروهای ایرانی هم می‌توانند تجربه‌ای منحصربه‌فرد به شمار برود چراکه در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید برای اجاره ماشین عروس و یا انجام کارهای اداری به‌راحتی اجاره خودرو را انجام دهید.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *