هدف اصلی اجاره خودرو چیست

هدف اصلی اجاره خودرو چیست؟

اگر شما عزیزان می خواهید خودرو را برای انجام کارهای روزانه استفاده کنید یا مراسم خاصی دارید و می خواهید خودرو اجاره کنید مثلا برای برگزاری عروسی نامزدی یا حتی برگزاری همایش ها و جلسات کاری خود حتی برای مسافرت رفتن بهترین گزینه اجاره خودرو می باشد چرا که خودروی شخصی باعث استهلاک و یا در دسترس فعلا ندارید. شرکت اجاره خودرو آراد سیر به شما در این جور مواقع پیشنهاد اجاره خودرو را میدهد تا بتوانید در اسرع وقت از خودروی اجاره‌ای استفاده بهینه نمایید خودروهایی لوکس لاکچری و تشریفاتی و انواع خودروهای شاسی بلند خودروهای ایرانی با قیمت های اجاره ای مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

اجاره خودرو با راننده وهنگام بروز تخلف بر عهده راننده می باشد:

شرکت اجاره ماشین آراد سیرخودرو را به صورت با راننده در اختیار شما قرار می دهد تا هم خیالتان از بابت رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده راحت باشد و هم تخلفی صورت بگیرد بر عهده راننده می باشد تمامی خسارت ها و مسئولیت آن بر عهده راننده و شرکت آراد سیر گذاشته شده است. همچنین زمان اجاره خودرو با راننده شما دیگر ملزم به پرداخت هزینه های اضافی دیگر نمی باشید همانطور که گفته شد شرکت اجاره خودرو آراد سیر تمامی مسئولیت های خودرو را اعم از تخلفات راهنمایی و رانندگی خسارت در صورت تصادف و غیره را بر عهده راننده هنگام بروز تخلف رخ می دهد می گذارد زیرا خودرو اجاره با راننده بوده است.

در صورت بروز تخلف هنگام اجاره خودرو بدون راننده برعهده چه کسی میباشد؟

از دیگر خدمات شرکت اجاره خودرو آراد سیر اجاره خودرو بدون راننده می باشد: بدین صورت که شمامشتریان گرامی خودرو را به صورت بدون راننده از شرکت تحویل گرفته و برای انجام کارهای تان از آن خودرو استفاده می نمایید و با توجه به قانون راهنمایی رانندگی کشور ایران و مطابق با آن باید رانندگی کنید که در صورت هر گونه تخلف بر عهده شخص اجاره کننده می باشد سعی کنید در هنگام اجاره خودرو بدون راننده تمامی دقت خود را بر روی رانندگی گذاشته تا از خسارت های اضافی جلوگیری شود چون شرکت اجاره خودرو آراد سیرتمامی مسئولیت‌های تخلف راهنمایی و رانندگی را بر عهده شما مشتریان گرامی گذاشته است.

محدودیت تردد بر چه اساسی اعمال میشود؟

یکی از نکته های بسیار مهم در اجاره خودرو که باید به آن توجه زیادی شوداین است که محدودیت تردد چند کیلومتر در روز می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر طبق قانونی که وضع کرده مثلاً اگرشما مشتریان گرامی خودرو را برای طی کردن بین شهر لازم داشته باشید، ۲۰۰ کیلومتر در روز می توانید تردد داشته باشیددر صورت کیلومتر اضافه می توانید با شرکت هماهنگ شوید از قیمت ها مطلع شویدمبلغ مازاد را پس از تحویل خودرو به شرکت حساب نمایید.

توجه به بیمه خودرو اجاره ای امری الزامی است:


هنگام قرارداد بستن در شرکت برای اجاره کردن خودروی مورد نظرتان لطفاً به قسمت بیمه خودرو دقت کافی داشته باشید،مثلاً زمان اتمام بیمه خودرو را نگاه کنید، شرکت اجاره خودرو آراد سیر تمامی خودروهای موجود در شرکت را بیمه تکمیلی نموده است تاخیال مشتریان را از بابت بیمه راحت وآسوده نماید. پس از تحویل گرفتن خودروی اجاره ای از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید: هنگامی که خودرو را بدون راننده اجاره می کنید از سالم بودن آن یعنی سیستم ترمز- سیستم امنیتی و دزدگیر خودروهمگی مطلع شوید ویا بهتر است برای اطمینان بیشتر قبل از تحویل خودرو فیلمی کوتاه با گوشی خود از دور تا دور خودرو اجاره ای گرفته و نزد خود داشته باشید.

آیا اینکه شما بتوانیدمدت زمان اجاره خود را تمدید نمایید وجود دارد یا خیر؟


در اینکه هر چقدر شما بتوانی خودرو ی موردنظرتان را زمان طولانی تری اجاره نماییدتا از تخفیفات ویژه شرکت برخوردار شوید شکی نیست به همین خاطر اگر مایل به تمدیدزمان اجاره خودروی خودبودید با مشاورین شرکت اجاره خودرو آراد سیر می توانید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. چه زمانی باید پرداخت ودیعه را به شرکت انجام دهید؟ خودرویی که شما اجاره می نمایید مبلغی به عنوان ودیعه نزد شرکت می ماند و شرکت هم برای اطمینان حاصل کردن از عدم جریمه شدن شما یا عدم خسارت به خودرو ودیعه را پس از بررسی های لازم و تحویل خودرو به شما عزیزان پرداخت می نماید.

آراد سیر و پشتیبانی مناسب از سمت شرکت برای شما عزیزان:


شرکت اجاره خودرو آراد سیربا ارائه خدمات نوین و شایسته به شما عزیزان در مدت زمان کوتاه و با دریافت هزینه های معمول وطبق عرف سعی در کمک رسانی برای انجام کارهای شما دارد تا در صورت استفاده از خودرویی ساده یا حتی لوکس و تشریفاتی بتوانیدبه نحو احسن کارهایتان را پیش ببرید. از این سو این را بدانید که در همه جا و در همه حال شرکت اجاره خودرو آراد سیر از شما مشتریان گرامی پشتیبانی به عمل می آوردتا نهایت رضایت و خوشنودی شما را به ارمغان آورد. این است رمز موفقیت شرکت اجاره خودرو آراد سیر.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *