همه چیز درباره ی صندوق عقب خودروی اجاره ای و چیدن وسایل

همه چیز درباره ی صندوق عقب خودروی اجاره ای و چیدن وسایل

در صورتی که قصد مسافرتی طولانی مدت با خودروی اجاره ای را کرده ایدبهتر است این را بدانید که چیدن وسایل داخل ماشین و همچنین صندوق عقب امری مهم محسوب می شود.زیرا اگر با خودرویی که اجاره کرده‌اید و فضاهای داخل خودرو آشنایی نداشته باشید ممکن است برای  بستن کوله بار و وسایلتان دچار مشکل شوید.شرکت اجاره خودرو آراد سیردر این مقاله می کوشد تا به مشتریان گرامی نکاتی که برای چیدن وسایل داخل خودرو و همچنین صندوق عقب لازم است بدانند را بازگو می نمایدتا بتوانند سفری بدون دغدغه و راحت را تجربه نمایند.

فضای محدود صندوق عقب:

برای رفتن به سفر طولانی سعی کنید تا حد ممکن از وسایلی که مورد نیازتان است ؛آنها رابه طوری بچینید که هر زمان لازم به برداشتن وسایل بود صندوق عقب به هم ریخته و نامنظم نشود.به خاطر همین گفته می شود که مهمترین قسمت سفر رفتن همین چیدن و نظم خودرو وبه خصوص صندوق عقب خودرو می باشد.

داخل خودرو سعی کنید تا حد ممکن مرتب باشد:

 اینکه صندوق عقب خودرو را با وسایل به صورت منظم چیدیدبسیار پسندیده می باشد اما داخل خودروی اجاره ای هم بهتر است که با وسایل غیر ضروری اشغال نشوند. اکثر خودروهای اجاره ای هنگام تحویل به مشتری داخلشان مرتب و بدون هیچ گونه وسیله ای است اما برای اینکه بیشتر با فضاهای موجود داخل خودرو و صندوق عقب آشنا شوید بهتر است تمامی قسمت های خودرو را قبل از تحویل بررسی نمایید. مثلاً اگر وسایل اضافی که نیاز به آنها ندارید و در داخل ماشین هم فضا اشغال می کنند بهتر است آن ها را در صندوق عقب به بهترین شکل ممکن چیدمان نمایید.

نسبت چیدمان صندوق عقب:

این مسئله بدان معنی است که شما برای چیدن وسایل مخصوصاً در صندوق عقب نیاز به یک مدیریت خاصی دارید یعنی چمدان ها و وسایلی که کوچک هستند را در کف صندوق عقب نگذاریدبهتر است وسایلی که بزرگتر هستند اول چیده بشوند سپس وسایلی که متوسط هستند و فضای زیادی را می گیرند کم کم به چمدان ها و ساکهای دستی که مورد نیازتان است در قسمت بالای صندوق عقب قرار بگیرند.اینگونه می‌توانید چیدمانی مناسب و سفری راحت را به همراه خانواده و یا دوستانتان داشته باشید.

کیسه های پارچه ای و پلاستیکی بهترین گزینه برای بسته بندی وسایلتان:

وقتی خواستیدوسایلتان را در صندوق عقب بچینید بهتر است وسایلی که کمتر فضا را اشغال میکنند در کیسه های پارچه ای و پلاستیکی آنها را قرار داده تا بتوانید آنها را در فضاهای مابین چمدان ها و بسته‌هایی که بزرگتر هستند قرارشان دهید.این گونه مشاهده خواهید کرد که حتی فضای بیشتری برای وسایل دیگرفراهم می شود. مورد مهم دیگر اینکه سعی کنید وسایلی که در داخل خودرو می گذاریددید راننده را ناکافی و بسته نکند یعنی پنجره‌های جانبی خودرو در قسمت عقب و شیشه های عقب را با وسایل بزرگ و جادار پر نکنید. ممکن است ایمنی سرنشینان و همچنین راننده به خطر بیفتد؛ پس بهتر است تا حد ممکن وسایلتان را در صندوق عقب جایگذاری کنید. شرکت اجاره ماشین آراد سیر تمامی تلاش خود را می‌کند تا مشتریان از بابت خدمات اجاره خودرو و سفری که پیش رو دارند رضایت کامل را داشته باشند. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم بیشتر به نکاتی بپردازیم که هنگام سفر رفتن با خانواده در صورت به همراه داشتن وسایل زیاد و ضروری بسته بندی و چیدمان آنها را در خودرو و صندوق عقب خاطر خاطرنشان کنیم.در پایان پیشنهاد آراد سیر  به شما عزیزان این است که هنگامی که خودرو اجاره نمودید  بهتر است قبل از تحویل با فضاهای داخلی و صندوق عقب آن آشنا شویدو از به همراه بردن وسایل غیر ضروری که در سفر به کار شما نمی آیدپرهیز کنید همچنین سعی کنید وسایلی را که با خود به همراه می‌برید در خودرو به صورت مرتب و منظم چیده شود تا سفریبا آرامش و راحتی را تجربه نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *