اجاره خودرو در تهران

پیشنهاد آراد سیرو راه حلی آسان برای اجاره خودرو در تهران و شهرستان

شرکت اجاره خودرو آراد سیر، برای شما عزیزان بهترین انتخاب می تواند باشد چرا که با ارائه ی بهترین خدمات وبا آسان ترین شرایط اجاره خودرو، راهی سهل و راحت برای رسیدن به اهداف مشتریان باز نموده است. موقعی که قصد اجاره خودرو از آراد سیر را داشتید، بهتر است بدانید نیازبه پرداخت هیچ مدرکی به عنوان ضمانت مثل چک، یا سند، سفته و…نیست ودیگر نگرانی واسترس هیچ چیز را نداشته باشید آراد سیر سعی بر آن دارد تا با مشتریان گرامی خود همکاری لازم را بنماید.

چگونگی تحویل خودرو در مکان مورد نظر

موقع اجاره خودرو روزانه یا غیر روزانه، هرمکانی که مشتری خواستار باشد تحویل خودرورا در ساعت هماهنگ شده از طرف شرکت آراد سیرخودروی کارواش رفته و بسیار تمیز را خواهند داشت. اگر هم اینترنتی با وب سایت قصد اجاره ماشین داشتید کافیست با اپلیکیشن اجاره خودرو آرادسیر وارد شده، مکان و ساعت موردنظرتان برای تحویل خودرو را مشخص نمایید.

 در ضمن،محل تحویل دادن خودرو توسط مشتری هر زمان که خواستند اعلام می نمایند. این بدان معناست که هر زمانی که ثبت درخواست رزرو اجاره خودرو،و تمام گزینه ها ی انتخاب خودرو را کامل نمودید و دست مشتری در این امر باز است، شما حتی می توانید خودروی موردنظرتان را در شهریا شهرستان دیگری تحویل بدهیدو جای نگرانی نیست.

اگر با یک مثال بخواهیم بگوییم، فرض کنید برای انجام کاری از شهر خود (مثلا اصفهان) به تهران قصد سفر را دارید؛ ولی برای بازگشت به شهر خوداز پروازتان جا مانده اید.که این اتفاق ممکن است برای هر فردی پیش بیاید در چنین شرایطی شرکت آراد سیر برای یک روز، خودروی موردنظرتان را در تهران ویا مکان دلخواه شما مثلا فرودگاه یا هتل شهری که اقامت دارید اجاره نمایید، به شهر مقصدتان (اصفهان) برمی گردید و خودرو را درهمان شهر (یعنی شهر اصفهان)، در ساعت و مکانی که خودتان انتخاب نموده اید، بازگردانید. همین قدر راحت و آسان

آیا امکان تمدید اجاره خودرو وجود دارد؟

فرض نمایید شما عزیزان برای شرکت در یک همایش یا جلسه کاری ضروری باید سفر کنید. در چنین مواقعی، این احتمال زیاد پیش می آید که همه چیز آن طور که می خواهید پیش نرود و دوباره به همان خودرو  نیاز پیدا کنید  به همین خاطر می توانیدمدت زمان اجاره خودرورا تمدید نمایید.پس، در زمان اجاره خودرو روزانه، به این نکته دقت نمایید که امکان تمدید راحت وجود دارد.شرکت آراد سیرآماده ی ارائه خدمات و پشتیبانی 24ساعته توسط  مشاورین به امردر حوزه ی خدمات اجاره خودرو هستند.

نکته مهم که باید درهنگام اجاره خودرو در نظر داشت

 شرکت آراد سیر، با دارا بودن انواع خودروهای مدل بالا و جدید و همچنین با ارائه پشتیبانی های 24 ساعته  تنها شرکتی است که در هفت روز هفته، شما عزیزان امکان تمدید اجاره خودرو را در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید چه به صورت آنلاین یا تلفنی وچه به صورت حضوری در دفتر شرکت  برای شما فراهم نموده است.

دارا بودن تجهیزات و خدمات کافی شرکت آراد سیر

بیشترین دلیلی که برای اجاره خودرو روزانه از طرف مشتریان اعلام می شود، حضور در یک جلسه  یا همایش کاری می باشد که  مهم ترین آن ارائه ی مجوز طرح ترافیک ،وبهترین خدمات جانبی دیگری که از طرف شرکت آراد سیر ارائه می شود دلخواه و مورد پسند واقع گردیده است.

 شما زمان اجاره خودرو از آراد سیر، هر یک از تجهیزات و خدماتی را که ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید، مثل طرح ترافیک، صندلی خردسال ،و حتی اینترنت پر سرعت و… را ، می توانید با هماهنگی شرکت آراد سیردر اختیار داشته باشید. فقط زمان رزرو اجاره خودرو  نیاز است که خدماتی که برای اجاره ماشین نیاز دارید را مشخص کنید!

روشهای که در زمان اجاره خودرو باعث کاهش قیمت میشود

زمانی که شما قصد اجاره خودرو را دارید باید ببینید که قصد شما از اجاره آن چیست

آیا نیاز به اجاره خودرو با راننده دارید یا نیاز به اجاره خودرو بدون راننده اگر شما قصد خروج از تهران را دارید بهترین گزینه این است که خودرویی که اجاره میکنید به صورت اجاره ماشین با راننده باشد چون که باعث میشود مبلغ کمتری بابت کرایه ماشین بپردازید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *