چرا لندکروز را برای سفر خود اجاره کنیم؟

آیا با نحوه اجاره خودرو های مختلف آشنایی دارید؟ آیا می دانید یکی از خودروهای محبوب برای اجاره کردن لندکروز است؟ آیا با قابلیت های خاص این خودرو آشنایی دارید؟

خودرو لندکروز یکی از انواع خودروهای اجاره ای می باشد که یکی از بهترین گزینه ها جهت اجاره توسط شرکت های اجاره دهنده محسوب می شود. افراد بسیار زیادی نیز این خودرو را به‌ عنوان یکی از خودروهای جذاب و شیک موجود در بازار می‌ شناسند و در صورت تمایل به اجاره خودرو لندکروز را انتخاب می‌ کنند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چرا باید لندکروز را برای سفر خود اجاره کنید؟ این خودرو چه ویژگی هایی دارد که شما را مجاب به انتخاب آن جهت اجاره می کند؟ ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع پرداخته و سوال مورد نظر را پاسخ دهیم.

چرا باید لندکروز را برای سفر خود اجاره کنیم؟

لندکروزیکی از خودروهای شیک و مدرن است که مزیت های بسیار زیادی نسبت به انواع دیگر خودروها دارد. به همین دلیل است که افراد علاقه مند به اجاره خودرو، لندکروز را عنوان اولویت خود قرار می دهند. برای این که بتوانیم به سوال فوق پاسخ دهیم چند نمونه از مشخصات لندکروز را عنوان می کنیم.

۱.طراحی ظاهری

لندکروز با وجودی که از زمان تولید اولیه خود تا به حال تغییر زیادی نکرده است، اما هم چنان از جذابیت خاصی برخوردار است و همین موجب شده است که محبوبیت خاصی در بین طرف داران داشته باشد. افراد زیادی تمایل به اجاره این خودرو دارند و این خودرو را جزو انتخاب‌ های خود قرار می دهند.

۲.طراحی داخلی

نمای داخلی لندکروز در مقایسه با بسیاری از خودروهای مدرن و لوکس طراحی خلاقانه و مدرنی ندارد، اما با این وجود می تواند برخی شمایل و طراحی های تشریفاتی را در اختیار کاربران قرار دهد. داشبورد حجیم در قسمت میانی آن احساس خوشایندی به راننده و سرنشینان می دهد و فضای اختصاصی بهتر و بیش تری را در کنار جعبه دنده بزرگ آن فراهم کرده است.

۳.امکانات و آپشن های ویژه

تجهیزاتی مانند کنترل ایستایی در سربالایی، ریموت استارتر، کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرازیری ها، کرال کنترل، وینچ جلو و عقب، رادار نقطه کور، سنسورهای پارک کردن در هر دو انتها، ارتفاع نور اتوماتیک، توزیع نیروی ترمز، رادار جانبی قسمت جلو، دی لایت ترمز کمکی، حساسیت بالا به سرعت، دکمه های کنترل، روکش چرم، تنظیمات چهار حالته، سیستم های صوتی با حدود ۹ اسپیکر، فریم طرح چوب کابین، مانیتورهای سقفی، مانیتورهای قسمت عقب، دوربین های ۳۶۰ درجه و دوربین عقب و جلو، بلوتوث، قطب نما و غیره از جمله امکانات خاص اتومبیل لندکروز است که در هنگام اجاره می توانید از این امکانات استفاده کنید.

چرا لندکروز را برای سفر خود اجاره کنیم؟

۴.مشخصات فنی لندکروز

مشخصات فنی لندکروز از دیگر ویژگی‌ هایی است که اجاره کنندگان خودرو را تشویق به انتخاب این خودرو منحصر به فرد می کند. برخی از مشخصات فنی لندکروز عبارت است از:

۱.قدرت اسب بخار برابر با ۲۷۱ و حدود ۳۸۵ نیوتن‌ متر بر گشتاور

۲.دارای شتاب برابر با ۱۱ ثانیه در هر کیلومتر

۳.حداکثر سرعت حرکت خودرو برابر با ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

۴.میانگین مصرف سوخت برابر با ۱۳.۴ لیتر در حدود ۱۰۰ کیلومتر

۵.پشتوانه های شیش و هشت سیلندری

۶.لندکروز های مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ مجهز به پیشرانه ۶ و ۸ سیلندری

۷.توانایی فنی لندکروز شش سیلندری مشابه با انواع نیوفیس موجود در بازار

۸.طراحی لوکس و قابل قبول نسل پنجم لندکروز با توجه به آپشن های به روز دنیا

۹.فنربندی خوب و سطح بالا در کابین ها

۱۰.دارای توانایی آفرود بسیار خوب و مطلوب

۱۱.کابین های جادار

۱۲.دارای سیستم فنر بندی قدرتمند و نرم

انواع تجهیزات ایمنی و رفاهی

برای آگاهی با انواع خودروهای اجاره‌ ای از جمله لندکروز و نحوه اجاره آن می‌ توانید به سایت آراد سیر مراجعه کنید. ارادسیر اطلاعات لازم در این خصوص را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما را با نحوه اجاره خودروهای مختلف، شرایط اجاره قوانین و مقررات آن و غیره آشنا خواهد کرد که اجاره لندکروز یکی از این موارد می‌ باشد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *