چه کاری باید انجام دهید تا کولر خودروی اجاره‌ای خنک‌تر کار کند؟

چه کاری باید انجام دهید تا کولر خودروی اجاره‌ای خنک‌تر کار کند؟

امروزه صنعت خودروسازی رو به پیشرفت بوده و خودروهای در حال تولید دارای امکاناتی فراوان هستند از جمله این امکانات می‌توان به کولر خودروها که برای آسایش راننده و سرنشینان ایجاد شده‌اند اشاره کرد.شرکت اجاره خودرو آراد سیر با ارائه بهترین خودروهای روز دنیا و اجاره‌ای آن‌ها به مشتریان گرامی چه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده توانسته است کیفیت خدمات خود را  رو به افزایش ببرند.در این مقاله بیشتر می‌پردازیم به کولر خودروهای اجاره‌ای و چگونگی استفاده از این کولرها برای خنک‌تر شدن در فصل گرم تابستان لطفاً در ادامه ما را همراهی بفرمایید .

و اگر اجاره خودرو بدون راننده درخواست کرده‌اید در هوای گرم تابستان این نیاز بیشتر خودنمایی می‌کند و ممکن است مشتری با خودروی جدیدی که اجاره کرده‌است آشنایی چندانی با سیستم‌های تهویه و کولر خودرو نداشته باشد بهتر است قبل‌از استفاده از خودرو و تردد با آن این مقاله را که به نکات ظریف و ساده‌ای اشاره کرده‌است مطالعه نمایید تا بتوانید اجاره خودرو بدون نگرانی و آسانی را تجربه نمایید.

چک کردن سرویس کولر خودروی اجاره‌ای :

اولین قدم برای اطمینان از سیستم تهویه و بخصوص کولر خودروی اجاره‌ای این است که قبل‌از تحویل خودرو می‌توانید کولر آن را تست کرده و از کیفیت و میزان گاز آن اطمینان حاصل نمایید تا در هنگام اجاره و استفاده از خودرو دچار مشکل نشوید.اگر اجاره خودرو بدون راننده و برای مدت طولانی از خودرو استفاده می‌نمایید بهتر است فیلتر تصفیه هوای کولر را بعد از مدتی و با مشورت کارشناسان شرکت اجاره خودرو آراد سیر تعویض نمایید تا کارایی کولر خودرو و هوای آن بهتر شود. اجاره خودرو بدون راننده نیاز به سرکشی هر ماه یکبار را دارند. مثلاً یکی از این رسیدگی‌ها این است که

آب رادیاتور را چک نمایید :

اگر داخل رادیاتور خودرو آب به مقدار مناسب نباشد باعث گرم شدن زیاد موتور می‌شود و همچنین در فصل‌های تابستان و گرم سعی کنید از ضد یخ استفاده نمایید چون عمل ضد جوش را انجام می‌دهد که این امر دمای موتور را بسیار پایین می‌آورد و همچنین کولر خودرو باعث می‌شود خنک‌تر شود و کیفیت آن بالا برود.

سعی کنید به موتور خودرو فشار زیادی وارد نکنید چراکه این کار باعث صدمه زدن به خودروی اجاره‌ای می‌شود مخصوصاً هنگامی‌که از کولر استفاده می‌نمایید این نکته را بیشتر مدنظر قرار دهید خودروهای اجاره‌ای معمولی که کمتر از شش‌سیلندر هستند با سرعت بالا و گاز دادن بی‌موقع فشار زیادی را به موتور وارد می کنید و این کار باعث می‌شود کولر خودروها هم عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد و باد گرمی را بر جای بگذارد. در ترافیک‌ها هم حواستان باشد که از روشن کردن کولر خودرو به‌صورت یکپارچه خودداری نمایید زیرا که فشار شدیدی به موتور خودرو وارد می‌ نماید.

در اجاره خودرو بدون راننده هنگامی‌که در حال مسافرت  ویا شهرستانی هستید که دسترسی به شرکت اجاره خودرو را ندارید بهتر است این نکته را بدانید که در هوای گرم سال و در پی استفاده ی زیاد از کولر خودرو تاآنجاکه می‌شود سعی کنید مقداری آب داخل رادیاتور خودرو ریخته تا با این کار کمک زیادی به موتور و سیستم تهویه خودرو کنید چون هر چقدر به سیستم تهویه خودرو رسیدگی نمایید کولر خودرو هم خنک‌تر کار می‌کند.این نکته را هم همیشه مد نظرتان قرار دهید که هر زمان استارت زدید قبل‌ از آن از خاموش بودن کولر خودرو مطمئن باشید چراکه اگر خودرو را روشن کنیم و هم‌زمان کولر خودرو روشن شود فشار زیادی به موتور وارد کرده ایم.

اگر می‌خواهید کولر خودروی اجاره‌ای خنک‌تر کار کند بهتر است کلاچ را تا انتها فشرده و بعد کولر را روشن نمایید؛ این کار نه‌تنها مضر نیست بلکه باعث می‌شود تهویه و کولر خودرو به‌راحتی کار کنند.

هنگامی‌که خودرو را اجاره کرده‌اید و در سفر به سر می‌برید و همزمان از کولر خودرو هم استفاده می‌نمایید مطمئن شوید که پنجره‌های خودرو همگی بالا هستند تا از هوای داخل بیرون نرود چراکه باعث پایین آمدن سرعت و زیاد شدن فشار به موتور خودروی اجاره‌ای می‌شود.همچنین هوای گرم اگر به داخل موتور وارد شود این‌گونه کارایی کولر پایین آمده و به موتور خودرو صدمه زیادی وارد می‌شود.و در انتها از پارک کردن خودروی اجاره‌ای در آفتاب داغ و سوزان پرهیز کنید. سعی کنید خودرو را زیر درخت و در سایه پارک نمایید تا پس‌از روشن کردن کولر خودرو سیستم تهویه به‌درستی کار کند و باد خنک به شما و سرنشینان بخورد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر تمامی نکات ذکر شده را برای راهنمایی شما عزیزان از اجاره خودروی مورد نظرتان گردهم آورده تا بتوانیدتجربه‌ای بی‌نظیر را به همراه خانواده برای سفر و حتی انجام کارهای روزانه‌تان با خودروی اجاره‌ای داشته باشید.برای رزرو آنلاین می‌توانید با مراجعه به سایت آراد سیر خودروی مورد نظرتان را انتخاب نموده و تمامی مطالب مورد نیاز را در سایت با دقت خوانده و سپس با شرکت تماس حاصل نموده و پس‌از انجام تمامی مراحل طی‌شده خودرو را تحویل گرفته و از اجاره ی آن لذت ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *