اجاره خودرو صفر

اجاره خودرو صفر کیلومتر بهترین راه برای دیدن تمام دیدنی‌های یک کشور یا شهر منحصر به فرد با سابقه طولانی است. مسافرین زیادی به قصد دیدن ایران و بازدید از جاذبه‌های آن وارد کشور می‌شوند و ماشین خود را به همراه ندارند. راحت‌ترین راه برای دیدن همه اینها اجاره ماشین است. شرکت‌های اجاره خودرو با شرایط خاصی می‌توانند انواع ماشین‌ها را در اختیار مشتریان بگذارند.

مزایای اجاره خودرو صفر

آیا قصد دارید مدتی در ایران بمانید و نمی‌توانید ماشین خود را بیاورید؟ حتماً به این فکر کرده‌اید که خودرویی اجاره کرده و در طول اقامت خود در ایران از آن استفاده می‌کنید. راه‌حلی عالی به ذهن شما رسیده است.

 بهتر است قبل از سفر خود دوراندیشی کرده و ماشین رزرو کنید تا بتوانید بلافاصله پس از ورود به فرودگاه یا شهر آن را تحویل بگیرید و قبل از حرکت آن را برگردانید. اجاره خودرو صفر کیلومتر برای عروس و دامادها، افراد مسن یا مسافرین مزایایی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در پول
  • راحتی بیشتر در طول سفر
  • قیمت‌های مناسب و متنوع
  • دسترسی به انواع خودروهای جدید و لوکس
  • داشتن بیمه ماشین

اجاره خودرو صفر

شرایط اجاره خودرو صفر

اولین شرط برای اجاره خودرو صفر کیلومتر این است که سن راننده باید از 21 تا 75 سال باشد. البته این مورد بستگی به دفتر اجاره ماشین و برند آن دارد. به طور مطلوب ممکن است از رانندگان کمتر از 21 سال مبلغ بیشتری دریافت شود و با این شرایط خودرو در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

همچنین برای برندهای گران قیمت خودرو، حداقل سن راننده باید حتماً 25 سال است. حداقل و حداکثر سن ممکن است در دفاتر اجاره مختلف و همچنین بسته به کلاس خودرو تفاوت داشته باشد. این شرط برای حفظ سلامت راننده در درجه اول و سالم ماندن خودرو در درجه دوم اهمیت دارد.

راننده باید حداقل یک سال سابقه رانندگی داشته باشد و در صورتی که از خارج از ایران قصد اجاره خودرو صفر کیلومتر را دارد، باید بتواند گذرنامه بین‌المللی خود را ارائه کند. مورد دیگر این است که باید حتماً طرز رانندگی با ماشینی که اجاره می‌کنید را داشته باشید. منظور ما بیشتر خودروهای خارجی و انواع دنده اتوماتیک هستند. شرکت‌های اجاره ماشین باید از تسلط شما مطمئن باشند.

ارائه اسناد هویتی مانند شناسنامه یا کارت ملی نیز شرط دیگری است که باید قبل از اجاره خودرو صفر کیلومتر انجام دهید. پس از مشخص شدن و تأیید این اسناد قراردادی منعقد می‌شود که در آن مبلغ، بیمه، مدت اجاره ماشین و توضیحات دیگر ذکر می‌شود.

قیمت اجاره خودرو صفر

تعداد زیادی از شرکت‌های کرایه اتومبیل در فرودگاه و مناطق دیگر ایران وجود دارد. آن‌ها ماشین‌های متنوعی را برای اجاره به شما معرفی می‌کنند. توصیه نمی‌کنیم ارزان‌ترین خودروها را بدون بیمه کامل بگیرید. بهتر است ماشینی انتخاب کنید که به شرایط شما بخورد و حتماً مبلغ بیمه را نیز برای آن پرداخت کنید. این مبلغ چندان بالا نیست؛ اما می‌تواند خیال شما را آسوده کند.

برای اجاره خودروهای بسیار لوکس و گران مبلغی نیز به عنوان بیعانه باید به اجاره آن اضافه کنید. قیمت‌های متفاوتی برای اجاره خودرو صفر کیلومتر هر مدل وجود دارد. در سایت‌ ما این قیمت‌ها به همراه امکانات خودرو، عکس و سایر توضیحات قرار داده شده است.

اجاره خودرو صفر از آراد سیر

ما در آراد سیر انواع خودروها را با تجهیزات جدید برای اجاره در دسترس شما قرار می‌دهیم. برای اجاره لندکروز و انواع آن و اجاره خودرو صفر کیلومتر به شرکت ما مراجعه کنید. آراد سیر در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد و شهرهای توریستی مانند کیش شعبه دارد تا بتوانید برای اجاره خودرو اقدام نمایید.

ما امکانی فراهم کرده‌ایم تا با بهترین ماشین‌ها در مراسم‌های مهم حضور پیدا کنید و خودروی آرزوهایتان را سوار شوید یا برای سفرهای خود و رانندگی در شهر با ماشین‌های اسپرت راحتی بیشتری داشته باشد.

سخن پایانی

شرکت‌های اجاره ماشین توانسته‌اند ضمن رفع نیاز مشتریان و فراهم کردن سهولت بیشتر در کار آن‌ها تجارت پر سودی داشته باشند. آن‌ها سرویس‌های متنوعی طراحی می‌کنند و رفع دغدغه‌های مشتریان را اولویت کار خود می‌دانند. اجاره خودرو صفر کیلومتر سرویسی است که در بیشتر شرکت‌های اجاره ماشین می‌توانید آن را رزرو کنید. با این کار راحتی بیشتری به دست می‌آورید و در زمان و وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید. این مطلب به توضیح نکاتی که به موضوع مرتبط هستند پرداخته است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *