لندکروز v8

تویوتا لندکروز یکی از خودروهای جدیدی است که شاید بخواهید قیمت آن را بدانید. این ماشین امکانات زیادی دارد که قیمت آن را تعیین می‌کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در مورد لندکروز v8 اطلاعات کسب کنید.

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

معرفی خودروی لندکروز v8

لندکروز (Toyota Land Cruiser)v8 مدل شاخص شرکت مهندسی ژاپنی تویوتا است که اولین نسل آن با نام تویوتا Bj در سال 1951 عرضه شد. از آن زمان، این مدل به نمادی از قابلیت اطمینان، استقامت و هندلینگ استثنایی در سخت ترین شرایط جاده تبدیل شده است و به عنوان یک الگو برای خودروسازان در سراسر جهان عمل می‌کند.

 هفتاد سال پیشرفت و نوآوری مداوم، هر نسل از تویوتا لندکروز را به افسانه‌ای تبدیل کرده است. تویوتا هفتادمین سالگرد این خودرو را با عرضه مدلی جدید جشن گرفت که با تجسم تمام ویژگی‌های افسانه‌ای پیشینیان خود، نمونه‌ای از ترکیب سنت‌ها و مدرن‌ترین فناوری‌ها شد.

لندکروز v8

عوامل مؤثر در قیمت لندکروز v8

قیمت خودرو ها به امکاناتی که ارائه می‌کنند بستگی دارد. در این قسمت امکاناتی که این خودرو دارد و متعاقباً عوامل تأثیرگذار در قیمت آن را بررسی می‌کنیم.

ایمنی بالای خودرو

اولین عامل تعیین‌کننده قیمت سیستم ایمنی بالای این خودرو است. تجهیزات لندکروز شامل Safety Sense است که مسئولیت سیستم کمک راننده را بر عهده دارد. این خودرو برای رانندگی در شرایط مختلف از آفرود گرفته تا فورد طراحی شده است. این سیستم Safety Sense است که هشداری در مورد برخورد احتمالی ارسال می‌کند.

سامانه بازگشت به خط و گزارش خروج از خط و همچنین سامانه تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و اطلاع از حضور آنها در مسیر در لندکروز v8 وجود دارد.

فن آوری‌های جدید در خودرو

لندکروز v8 مجهز به سیستم Smart Entry است که دسترسی بدون کلید به خودرو را فراهم می کند و همچنین قابلیت راه اندازی موتور با دکمه اثر انگشت را دارد. سیستم انتخاب حالت رانندگی به 6 نقطه حالت اکو، راحتی، طبیعی، ورزش ها، سفارشی و اسپرت ارتقا یافته است. گیربکس در تمامی مدل ها از نوع 10 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک بدون تغییر است.

همچنین: اجاره خودرو با راننده 

موتور خودروی لندکروز v8

مهم‌ترین تغییر در این خودرو جایگزینی موتور بنزینی V8 با موتور V6 توربو بود. وجود دو توربین، یک سیستم تزریق سوخت و یک درایو زنجیره‌ای، جریان عظیمی از قدرت را تضمین می‌کند. لندکروز v8 دارای 415 اسب بخار قدرت در زیر کاپوت است که قیمت آن را به طور مستقیم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 یکی از ویژگی‌های موتور V6، مخزن بزرگ روغن است که به جلوگیری از ضعف موتور در هنگام صعودهای شیب‌دار کمک می‌کند. علاوه بر این، اکثر اتصالات موتور دارای عایق رطوبتی بهبود یافته هستند.

مصرف سوخت بهینه در لندکروز v8

مصرف سوخت لندکروز v8 در کلاس خود مقرون به صرفه‌ترین است. این ماشین در هر 100 کیلومتر 11 لیتر مصرف سوخت دارد. همین مورد نیز می تواند در تعیین قیمت این خودرو مؤثر واقع شود.

بهبود ویژگی‌های لندکروز v8

در این نمونه مرکز ثقل خودرو کاهش یافته است و در نتیجه هندلینگ و پایداری آن افزایش یافته است. در مقایسه با مدل‌های قبلی، توزیع وزن نسبت به محورها تغییر کرده است و قطعات سنگین به مرکز خودرو نزدیک‌تر شده‌اند.

برای ساخت قاب و قطعات بدنه از مواد سبک وزن سنگین مانند فولاد و آلومینیوم استفاده شده است. اتصالات آنها با استفاده از فن آوری‌های جوشکاری مدرن انجام می‌شود. همچنین بدنه با استفاده از ضربه‌گیرهای مخصوص روی قاب نصب می‌شود.

استفاده از پلت فرم TNGA باعث شد تا وزن خودرو تا 200 کیلوگرم کاهش یابد و در عین حال استحکام سازه افزایش یابد. تویوتا لندکروزر جدید آماده فتح بزرگراه‌ها و فضاهای خارج از جاده با کارایی و ایمنی برابر است.

قیمت لندکروز v8 در ایران

قیمت‌ها در ایران برای خودروها به امکانات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کنند، درصد تقاضای آن‌ها، قیمت‌های دلار و نوسانات بورس بستگی دارد. ما در این مقاله به دلیل ثابت نبودن نرخ‌ها از ذکر قیمت به صورت عددی معذوریم. بهترین کار این است که جهت اطلاع از قیمت لندکروز v8 با کارشناسان بخش فروش یا اجاره در شرکت آراد سیر تماس بگیرید.

اجاره لندکروز v8 از آراد سیر

ظاهر تویوتا لندکروز ماهیت نوآورانه‌ای را منعکس کرده و بر وضعیت و تعهد آن به سنت تأکید می‌کند. داخل خودرو تویوتا لندکروز بالاترین سطح راحتی را برای راننده و سرنشینان تضمین می‌کند. شما می‌توانید در آراد سیر خودرو لندکروز v8 را با قیمت های مناسب برای مدت دلخواه اجاره کنید.

علاوه بر این اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو و اجاره خودرو با راننده سرویس‌های دیگر این شرکت هستند که در دسترس مشتریان قرار گرفته است. عقد قرارداد جهت اجاره خودرو به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

سخن پایانی

راه‌حل‌های نوآورانه مورداستفاده برای ایجاد مدل، سیستم‌های کمک‌راننده بهبودیافته و فناوری‌های Toyota Safety Sense خطر تصادف را به حداقل می‌رساند. برای بسیاری از طرف‌داران لندکروز v8، خرید نسل جدید تویوتا لندکروز به معنای لمس آینده در خودرویی است که با اطمینان در جاده‌ها حرکت می‌کند. این مطلب به بررسی ویژگی‌ها و عوامل مؤثر در قیمت این خودرو پرداخته است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *