تفاوت لندکروز VXR & GXR

تویوتا لندکروز یکی از خودروهای پرآوازه نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا است. به عنوان یکی از بهترین ماشین‌ های شاسی بلند در کل دنیا شناخته می‌شود. خیلی از کشورها از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس آن را به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو معرفی کرده‌اند. احتمالاً خیلی از شما برای اجاره ماشین عروس به این فکر افتاده‌اید که لندکروز را انتخاب کنید اما به هر حال مدل ‌ها و نسل ‌های متفاوتی از آن عرضه و ارائه شده‌اند که با یکدیگر تفاوت دارند. ما در این مقاله می‌خواهیم به طور مشخص راجع به تفاوت لندکروز VXR & GXR با شما صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

تفاوت لندکروز VXR & GXR

برای اینکه بتوانید فهم دقیق‌تری راجع به تفاوت این خودرو ها داشته باشید، توصیه می ‌کنیم که معرفی هر کدام از این خودروها را در این مقاله به صورت جداگانه مطالعه کنید. در انتهای مبحث متوجه تفاوت‌ها خواهید شد.

توضیحاتی در مورد لندکروز GXR

در مورد ویژگی‌های این خودرو اول باید به طراحی بیرونی اشاره کنیم. چراغ ‌های جلو و مه شکن با شدت خیلی بالا در زیر سپر جلو قرار گرفته‌اند که به جذابیت ظاهری آن کمک می‌ کنند. در قسمت عقب خودرو یک سری سنسور وجود دارد که برای پارک خودرو به شما کمک می‌ کند. همچنین اسپویلر عقب هم اسپرت طراحی شده است. در مورد طراحی قسمت داخلی باید گفت که صندلی‌ های خودرو تا ۸ نفر هم می‌توانند داخل خودشان جای دهند. روکش چرم روی داشبورد، کنسول مرکزی،  کروز کنترل و سیستم سرگرمی صندلی عقب از دیگر ویژگی‌های این مدل از لندکروزها است.

تفاوت لندکروز VXR & GXR

البته در نسخه جدیدی که از آن عرضه شده هم تغییرات زیادی به چشم می‌ خورد. تغییرات بیشتر مربوط به قسمت جلویی خودرو است که ظاهر چراغ‌ ها در آن تغییر کرده و مدرن ‌تر شده است. همچنین لامپ‌ های ال ای دی داخل آنها استفاده شده است که به زیبایی‌ ها و جذابیت ماشین اضافه می ‌کند و احتمالاً خیلی از شما برای اجاره خودرو به سراغ این مدل بروید.

لندکروز GXR در سه دسته‌بندی مختلف عرضه و تولید می ‌شوند. معمولاً رایج‌ترین و پرطرفدارترین آن مجهز به موتور ۴ لیتری ۶ سیلندر است. قدرت آن ۲۷۱ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه محاسبه می ‌شود و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک نیز دارا است.  البته بالاترین مدل لند کروز GXR، موتور ۴.۶ لیتری ۸ سیلندره دارد و قدرت آن ۳۰۴ اسب بخار با قدرت ۵۵۰۰ دور در دقیقه است.

توضیحاتی در مورد لندکروز VXR

این خودروها محصول سال ۲۰۱۷ هستند. موتور های ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۶۲ اسب بخار دارند. گشتاور آن ها چیزی حدود ۵۳۰ نیوتن متر است. گیربکس این خودرو ۸ سرعته اتوماتیک است و مجهز به چهار چرخ متحرک بوده و این یک ویژگی کاملاً جذاب و مجهز برای خودروی گران قیمتی مانند VXR است. فرمان آن هیدرولیک است. از لحاظ طراحی بیرونی باید گفت که مجهز به سنسور جلو و عقب است که باعث می‌شود رانندگی و محافظت از خودرو خیلی آسان‌تر و راحت‌تر شود.

همچنین برای پارک کردن خودرو یک دوربین عقب جداگانه هم دارد که شرایط کار را نیز تسهیل می ‌کند. این خودرو مجهز به سانروف برقی، رینگ آلومینیومی، چراغ ال ای دی، آینه‌های جانبی با روکش کروم و روشن است. همچنین لاستیک ‌های کروم ۲۰ اینچی دارد که باعث می ‌شود شما در جاده‌های مختلف و راه‌های صعب العبور بتوانید تعادل و پایداری خودرو را حفظ کنید.

این مدل از لندکروز آپشن ‌های اضافه‌تر در طراحی داخلی هم دارد. فرمان آن یک چرم کاملا شیک و با کیفیت دارد. روی داشبورد هم منبت کاری چوبی انجام شده است. درب عقب آن هم کاملاً اتوماتیک و خودکار بسته می ‌شود. ۱۴ بلندگوی JBL در آن طراحی شده، همچنین مجهز به یک دوربین ۳۶۰ درجه است و در زوایای مختلف اطراف ماشین روشن می‌شوند. اکنون این خودرو در عربستان سعودی به فروش می‌رسد.

جمع‌ بندی

با تمام توضیحات ارائه شده در این مقاله متوجه ویژگی‌ های لندکروز VXR & GXR شدید. اکنون می‌توانید تفاوت آنها را بهتر شناسایی کنید. همچنین اگر قصد اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده را دارید و می‌خواهید از این مدل‌ها استفاده کنید، اکنون با اطلاعات بیشتر می‌توانید به سراغ انجام این کار بروید، ما سایت آرادسیر برای اجاره خودروهای ایرانی و خارجی است.

سوالات متداول

تفاوت اصلی بین لندکروز VXR و GXR چیست؟

تفاوت اصلی بین لندکروز VXR و GXR در سطح تجهیزات و ویژگی‌های استاندارد هر نسخه است. VXR به عنوان نسخه بالاتر و لوکس‌تر لندکروز معروف است و با تجهیزات ویژه‌تری ارائه می‌شود نسبت به GXR که نسخه معمولی‌تری است.

آیا تفاوت در موتور این دو نسخه وجود دارد؟

خیر، موتورهای استفاده شده در لندکروز VXR و GXR یکسان است. تفاوت اصلی بین این دو نسخه در سطح تجهیزات و ویژگی‌های ظاهری خودرو است و نه در قدرت موتور.

آیا قیمت لندکروز VXR نسبت به GXR بیشتر است؟

بله، به طور معمول لندکروز VXR نسخه گران‌تری نسبت به GXR محسوب می‌شود. این تفاوت در قیمت به دلیل تجهیزات و ویژگی‌های بیشتری است که در VXR ارائه می‌شود.

آیا تفاوت در طراحی و ظاهر این دو نسخه وجود دارد؟

بله، تفاوت‌هایی در طراحی و ظاهر لندکروز VXR و GXR وجود دارد. VXR معمولاً با جزئیات بیرونی و ظاهری ویژه‌تری طراحی شده است که آن را از نسخه GXR معمولی متمایز می‌کند.

آیا تفاوت در امکانات رفاهی و سرگرمی این دو نسخه وجود دارد؟

بله، لندکروز VXR اغلب با امکانات رفاهی و سرگرمی بیشتری نسبت به GXR عرضه می‌شود. این شامل امکانات مانند سیستم صوتی پیشرفته، صندلی‌های گرم و خنک کننده، سیستم ناوبری پیشرفته و سایر امکانات فوق‌العاده است که در نسخه VXR وجود دارد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 8

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *