خودروهای آفرودی

خودروهای آفرودی می‌توانند زندگی را بسیار آسان‌تر کرده و سفر شما را لذت‌بخش‌تر کنند. شاسی بلند احتمالاً یکی از مشهورترین وسایل نقلیه پس از خودروهای اسپرت لوکس است. این محبوبیت عمدتاً به دلیل سیستم تعلیق مستقلی است که این خودروها به آن مجهز هستند که به شما کمک می‌کند تا به طور پیوسته روی شن رانندگی کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین خودروهای آفرودی برای اجاره را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین خودروهای آفرودی

خودروهای آفرودی برای رانندگی در جاده‌های شنی یا صعب‌العبور مناسب هستند. آن‌ها با داشتن لاستیک‌های اختصاصی برای راندن در مناطق ساحلی، کوهستانی و کویری بهترین انتخاب هستند. لیستی از بهترین خودروهای آفرودی برای اجاره را در ادامه معرفی می‌کنیم.

جی ام سی یوکان XL

این خودروی لوکس با ظاهر عالی، لوکس کاملی را برای شما فراهم می‌کند و راهی عالی برای رسیدن به سبک رانندگی دلخواه شما است. جی ام سی یوکان اغلب برای موقعیت‌های خاص استفاده می‌شود و یکی از بهترین SUVهای موجود است.

همچنین: اجاره لندکروز

رنو داستر

ممکن است این خودرو در ابتدا یک SUV جمع و جور به نظر برسد؛ اما قدرت این وسیله نقلیه را دست کم نگیرید؛ زیرا مجهز به سیستم انتقال قدرت X Tronic CVT است که به آن اجازه می‌دهد تا با زمین‌های صحرایی و کوهستانی سخت کنار بیاید.

 در میان جدیدترین مدل‌های SUV در امارات، این خودرو بسیار کم‌صداتر از مدل‌های قبلی خود است؛ بنابراین هم برای بهترین رانندگی شهری و هم برای رانندگی در خارج از جاده، ماشین رنو داستر به خوبی از پس آن بر می‌آید.

خودروهای آفرودی

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

شورولت تاهو

اگر هزینه و قیمت اجاره بهترین خودروهای آفرودی برای شما مهم نیست و می‌خواهید یک ماشین 7 نفره کرایه کنید که همه چیز را دارد، به سراغ شورولت تاهو بروید. این ماشین آمریکایی استایلی جسورانه، فناوری‌های ایمنی و سرگرمی پیشرفته داشته و در عین حال ترکیبی عالی از راحتی و رانندگی قدرتمند را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از SUV‌های برتر تبدیل می‌کند.

مزدا CX 5

اگر از طرف‌داران SUVهای بزرگ نیستید و به دنبال ظاهری شیک و اسپرت همراه با لذت رانندگی جدی هستید، می‌توانید مزدا CX 5 را اجاره کنید که به موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر و شش سیلندر مجهز است. گیربکس اتوماتیک سرعت این خودرو تجربه رانندگی فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نیسان ایکس تریل

با طراحی شیک و زیبا و برخی از بهترین قابلیت‌های آفرود، می‌توان نیسان ایکس تریل را یکی از بهترین خودروهای آفرودی برای اجاره نامید. این مدل بیشتر شبیه به مدل اسپورت دیسکاوری است که قیمت بسیار پایین‌تری برای اجاره دارد. برای کسانی که می‌خواهند برای خانواده خود یک SUV  کرایه کنند، نیسان ایکس تریل مناسب به نظر می‌رسد؛ زیرا دارای 7 صندلی است.

اینفینیتی QX 50

این خودروی آفرودی تجربه رانندگی نرم‌تر و فضای داخلی ایمن‌تری را فراهم می‌کند که با آن احساس رانندگی زیادی را ترجبه می‌کنید. علاوه بر این می‌تواند جاده‌های شهری هموار و همچنین جاده‌های ناهموار را نیز طی کند.

خودروهای آفرودی

کیا اسپورتیج

اگر به دنبال بهترین خودروهای شاسی بلند جذاب هستید، کیا اسپورتیج برای کسانی است که خواهان یک وسیله نقلیه همه کاره و لوکس هستند. این ماشین دارای 4 چرخ است و با تمام چرخ محرک عرضه می‌شود؛ بنابراین می‌تواند هر جاده‌ای را طی کند.

نیسان کیکس

آیا از اجاره خودرو با راننده خسته شده‌اید؟ بهتر است نیسان کیکس را انتخاب کنید و بهترین تجربه رانندگی با آن را در گشت‌های شهری کسب کنید. توصیه می‌کنیم قبل از این کار به رانندگی با این نوع خودرو مسلط شوید.

اجاره خودروهای افرودی در آراد سیر

هر خودروی آفرودی مزایای خاص خود را دارد؛ اما برای به دست آوردن بهترین‌ها، باید بدانید کجا به دنبال آنها بگردید. در شرکت آراد سیر این خودروها برای اجاره در دسترس هستند. اگر سؤالی دارید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سرویس‌های ما مانند اجاره لندکروز، اجاره ماشین عروس و اجاره بهترین خودروهای آفرودی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت اجاره خودروهای آفرودی را در سایت ما بررسی کنید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات مفیدی را در مورد چند خودروی شاسی بلند محبوب و آفرودی که می‌توانید با راننده یا بدون راننده اجاره کنید، با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. با اجاره این خودروها می‌توانید تجربه لذت بخشی از سفر و رانندگی در مسیرهای کوهستانی، ساحلی و شنی به دست بیاورید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *