آیا خودروهای اجاره ای طرح کنترل آلودگی هوا را هم دارند

آیا خودروهای اجاره ای طرح کنترل آلودگی هوا را هم دارند؟

کشور ایران ازتابستان سال98 سعی کرده طرح زوج و فرد را با تغییراتی برای خودروها اعمال نماید. حال سوال پیش می آید که این تغییرات شامل چه مواردی می شود؟کسانی که درتهران زندگی می کنند وقصد تردد در شهر را دارند چگونه می شود تا در این محدوده به راحتی تردد کنند و مشکلی پیش نیاید ؟ در جواب باید گفت یکی ازاین تغییرات که بسترهای مهمی را شامل می شود تردد خودرو ها در ماه به مدت 20 روز می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیروپس ازاجرای این طرح از آغاز تابستان سال98 در این مقاله درموردسوالات مردم وابهاماتی که بوجود آمده تمامی شرایط طرح آلودگی هوا وهزینه های تردد در محدوده و آیا اینکه خودروها ی اجاره ای همگی این مجوز ها را دارا می باشد بحث می کند لطفادر ادامه  با ما همراه باشید.

 از اوایل تابستان سال 1398 و براساس طرح جدیدی که در مورد تردد خودروها در محدوده ترافیک تهران زمزمه های آن به گوش مردم رسید و برای دانستن شرایط و ویژگی های آن ، همچنین روش ثبت نام در سایت و هزینه ی قابل پرداخت در محدوده ی طرح و…  برای رانندگانی که  خودروهای مخصوص آژانس ها و تاکسی های اینترنتی دارند این امر بسیار مهمی است.

در شرکت اجاره ماشین آراد سیر دیگر نگران طرحی به نام زوج و فرد نباشید چون حتی قوانین این طرح هم تغییراتی پیدا کرده اند. فقط تنها چیزی که در طرح آلودگی هوا تغییر نکرده است همین طرح ترافیک و زوج و فرد می باشد طرح آلودگی هوا جایگزین طرح زوج و فرد از اول سال ۱۳۹۸ گردیده است با اینکه این طرح مورد نقد و بسیاری از مردم قرار گرفت اما تاکنون اجرایی شده است در اینجا ما به شما این موضوع را اعلام می‌کنیم که شرکت اجاره خودرو آراد سیر توانسته تقریباً برای خودروهای موجود مجوز طرح آلودگی هوا را راهنمایی و رانندگی تهران بگیرند. و شما نیازی ندارید که برای تردد در این طرح هزینه پرداخت کنید.

حال می خواهیم بپردازیم به طرح زوج و فرد و چگونگی آن:

اگر شما عزیزان در سامانه تهران من ثبت نام کرده باشید دیگر در طرح جدید برای کنترل آلودگی هوا دوربین ها شما را جریمه نخواهند کرد اگر بدانید در این شهر دیگر پلاک های فرد یا زوج خودرو مهم نیستند بلکه خودروها بر اساس همین طرح آلودگی هوا کنترل می شوند اگر شما ساکن تهران هستید و خودروی شما با پلاک تهران در سامانه تهران من ثبت نام شود ۲۰ روز بعد مجوز تردد در این محدوده برایتان ارسال می شود. شما در سال می توانید بعد از دریافت این طرح آلودگی هوا طی ۸۰ روز در این محدوده تردد نمایید. اما اگر هم در این سامانه ثبت نام نکردید می توانید از خودروهای اجاره‌ای شرکت آراد سیر استفاده ی لازم را ببرید تا از جریمه‌های پیش آمده جلوگیری نمایید. سازمان حمل و نقل شهری تهران در همان ابتدای سال ۱۳۹۸  اعلام کردندخودرو هایی که برای تردد در محدوده طرح زوج و فرد خواستار مجوز هستند می‌توانند در ماه به مدت ۲۰ روز مجوز دریافت نمایند با پرداخت هزینه می توانند به راحتی این کار را انجام دهند برای خودروهایی هم که با پلاک شهرستان می خواهند در این محدوده تردد کنند باپرداخت هزینه می‌توانند به مدت ۱۵ روز در ماه تردد نمایند. اگر هم تردد شما بیشتر از ۲۰ روز در ماه شود باید مبلغ مازادی را معادل نصف هزینه طرح زوج و فرد در ماه پرداخت نمایید. خودروهای هیبریدی و دارای معاینه فنی بالا هم جزو دارندگان تخفیف ویژه برای طرح زوج وفرد قبلی می باشد. شرکت اجاره خودرو آراد سیر برای بهره بردن شما عزیزان از این طرح تخفیفاتی در نظر گرفته است که به راحتی می توانید با اجاره خودرو از شرکت آراد سیر در این محدوده ها تردد کنید.شرکت اجاره خودرو آراد سیر به دو گونه اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که با ورود به سایت می توانید از هزینه‌های اجاره خودروی مورد نظرتان تا با دارا بودن مجوز طرح آلودگی هوا طرح ترافیک مطلع شوید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *