بنزین

آیا گرانی بنزین تاثیری بر اجاره خودرو خواهد گذاشت؟

بدون شک می توان گفت بالا رفتن قیمت بنزین در تمامی قسمتهای اقتصادی کشور تاثیر به سزایی دارد.که یکی از این کسب وکارها، صنعت گردشگری و اجاره خودرو است.

افزایش قیمت بنزین که از آبان ماه سال 98صورت گرفت تورم بالایی را در حمل و نقل و وسایل نقلیه ایجاد کرد. و کماکان تورم قابل توجهی را هم در قسمتهای مختلف اقتصادی خواهد گذاشت. ما نمی دانیم علت افزایش قیمت بنزین برای کاهش مصرف بنزین باشد یا افزایش درآمد دولت مهم این است حال که این روند افزایشی صورت گرفته چه باید کرد؟این امر بیشتر مردم را به سمتی می کشاند که مسیری میانبر مثل اجاره ماشین را انتخاب نمایند تا بتوانند هزینه های حمل و نقل و سفرهای خود را بکاهند همچنین شرایطی که حداقل در ایران  حمل و نقل عمومی توسعه نیافته هستند و قیمت خودروها روز به روز افزایش پیدا کرده اند در ضمن باید این نکته را خاطر نشان کرد که افزایش قیمت ها کمکی به کاهش مصرف بنزین نخواهد کردچه بسا بیشتر هم بشود.

تاثیر افزایش قیمت بنزین در حمل ونقل و اجاره خودرو چگونه است؟

 همانطور که می دانید روند افزایشی بنزین، با افزایش قیمت ها در اجاره خودرو از طرف شرکت ها خواهید بود چرا؟چون رابطه ی مستقیمی بین این افزایش در صنعت اجاره خودرو بدون راننده وجود دارد نقش تاثیرگذار خود رادر اجاره خودرو خواهد گذاشت.

در این چند سال متمادی اجاره خودرو روند فزاینده ای را طی نموده است. دلیل این اتفاق این است که اکثر مردم بخاطر نداشتن آرامش و شلوغی و پر استرس بودن استفاده از وسایل نقلیه عمومی، ترجیح داده اند تا از خودروهای اجاره ای شرکتها استفاده ی بهینه نمایند. وقتی کیفیت پایین وسایل نقلیه عمومی باعث آزارشان می شود کم کم افراد به تردد با وسیله ی شخصی آن هم خودروی اجاره ای که استهلاک خودروی شخصیشان هم دیگر مدنظر نیست.

کافیست به آمار اجاره خودرو شرکتها درتهران سری بزنید تا متوجه این موضوع بشوید.پس بدیهی است افزایش قیمت بنزین خواه یا ناخواه بر قیمت اجاره خودرو هم تاثیرات خود را می گذارد.

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با تنوع بی نظیر از خودروهای خارجی وایرانی موجود و با قیمتهای مناسب آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.مشتریان درشرکت آراد سیر از خودروهای نام های بزرگ و همینطوربرخی از خودروهای ایرانی را می توانید به راحتی اجاره نمایید. در کل اگر بخواهیم بگوییم، اجاره خودرو آنلاین یا تلفنی هزینه ی  رفت و آمد را برای مشتریان به کمترین حد خود می رساند. پس برای کاهش هزینه های خودتان هم که شده اجاره خودرو را برای انجام کارهایتان انتخاب کنیدو لذت ببرید.

گران شدن بنزین چه عواقبی به دنبال دارد؟

 در سال 98 و پس از اعلام گران شدن بنزین بالطبع سفرهای عید نوروز درهمان سال مصرف بی رویه ی بنزین را از سوی مردم به دنبال داشت. این رشد مصرف بی سابقه، ازدید مسئولان خبری خوشایند بود که افزایش قیمت بنزین راهکاری مناسب برای مصرف سوخت واستفاده از آن بوده است.درپی گران شدن قیمت بنزین شاید کاهش مصرف سوخت را به دنبال داشته باشد ولی در دراز مدت تاثیرات فراوانی بر تورم وصنعت اجاره خودرو هم خواهد گذاشت که این موضوع بعد از چند مدت در نظرمردم عادی جلوه می کند و مصرف سوخت به دوران قبلش بر می گردد.

همچنین گران شدن قیمت بنزین تاثیرات خود را بر روی کالاهای اساسی و موردنیاز مردم به خصوص بر روی سفرهای بین شهری آنها خواهد گذاشت. به یکی از این تاثیرات اگر بخواهیم اشاره ای کنیم می توان به صنعت گردشگری اشاره کرد. چون همچنان افراد با افزایش قیمت بنزین  دیگر رغبتی برای سفر رفتن نخواهند داشت و ترجیح می دهند که سفرهای بین شهری که ضرورتی ندارند بروند را کنار گذاشته وبیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند. پیشنهاد شرکت اجاره خودرو آراد سیر به این اشخاص اجاره ون گروهی است که برای سفررفتن بهترین گزینه می باشد تا هزینه های سفر خود را بتوانند کم کنند. البته در این که افزایش قیمت بنزین با شرایط کنونی جامعه به صلاح کشورمان نمی باشد شکی نیست ودر این رابطه باید گفت که تاثیرافزایش قیمت خودرو به زودی زود در قیمت های دیگر محصولات و صنایع  هم خواهد گذاشت.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *