اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه مهر آباد

اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه مهر آباد

شرکت آراد سیر با توجه به نمایندگی های متعددی که در سراسر کشور دارد میتواند نیازهای شمارا در امر اجاره ماشین بدون راننده بر طرف کند.اگر شما قصد اجاره ماشین دارید میتوانید به راحتی در هر کجا که هستید حتی با یک تماس چه در تهران و اطراف تهران درخواست خود را ثبت کنید شما میتوانید با حضور در فرودگاه مهرآباد در خواست اجاره ماشین در فرودگاه مهر آباد را بدهید. ممکن است شما نیاز به اجاره خودرو با راننده داشته باشید فقط کافی است با مشاوران ما در شرکت آراد سیر تماس گرفته و مکان و نوع خودرو و نوع اجاره خودرو با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده را ذکر کنید تا ماشین در اسرع وقت د اختیار شما قرار بگیرد.

اجاره خودرو بدون راننده در سراسر کشور ایران

صنعت اجاره ماشین در کسور ما نسبتا صنعت پر رونقی میباشد شما میتوانید در هر شهری که هستید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنید فقط کافی است که از طریق سایت به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده به چند دلیل در ایام تعطیل و ایام تابستان بسیار زیاد میباشد مهم ترین دلیل آن رفتن به مسافرت و تفریح میباشد شما میتوانید با مبلغ ناچیزی به جای استفاده از ماشینهای ایرانی از ماشینهای خارجی و سدان و شاسی بلند استفاده کنید تا هم اینکه لذت بیشتری از مسافرت خود ببرید هم اینکه از امنیت بیشتری در زمان سفر در جاده ها برخوردار باشید.البته این توضیحاتی که داده شد برای اجاره خودرو بدون راننده میباشد در ادامه مقاله از مزایای اجاره خودرو با راننده هم برای شما عزیزان توضیح میدهیم. 

مزایای اجاره اتومبیل ازشرکت آراد سیر

نمایندگی های دایمی که شرکت آراد سیر در سراسر کشور دارد این آپشن را به شما میدهد که اگر در خارج از شهر تهران با مشکل روبرو شدید یا حتی با خرابی اتومبیل خود مواجه شدید میتواید به راحتی و با یک تماس ساده با پشتیبانی شرکت درخواست ماشین جدید خود را ثبت کنید و در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای کشور که باشید ماشین سالم را تحویل بگیرید.

حداکثر زمان اجاره خودرو

حداکثر زمان اجاره خودرو را مشتری مشخص میکند و تایم خاصی ندارد شما میتوانید هر تایمی که خواستید ماشین را اجاره کنید و در اختیار شما باشد و هر ماه قرار دار خود را تمدید کنید و مبلغ اجاره را پرداخت کنید.معمولا شرکتهای اجاره خودرو در نزدیکی فرودگاه شعبه هایی برای اجاره ماشین دارند تا مسافرن بتوانند با سهولت ماشینی که قصد اجاره دارند را تحویل بگیرند و اگر قصد عزیمت به اطراف تهران مثل کرج یا قزوین را دارند سریع تر به سفر خود بپردازند

حداقل مدت زمان اجاره خودرو در تهران

همان طور که قبلا هم اشاره شده اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید حداقل زمان اجاره خودرو 3 روز میباشد ولی اگر شما قصد اجاره ماشین با راننده را دارید حداقل زمان اجاره ماشین 10 ساعت میباشد اگر شما کمتر از 10 ساعت از خودرو استفاده کنید باید حتما مبلغ 10 ساعت را پرداخت کنید.

هزینه های تعمیر ماشین چقدر است؟

هزینه ایی که برای ماشین میشود بر اساس قیمت روز خودرو محاسبه میشود  این هزینه ها شمال قطعات ماشین و در صورت تصادف خودرو هزینه افت قیمت ماشین هم شامل میشود مهم این است که این قیمتها به چه صورت محاسبه میشود.تمامی قطعاتی که برای ماشین تعویض میشود از نمایندگی خریداری میشود و همه قطعات فاکتور خرید شده را دارند قیمت درج شده در فاکتور ملاک محاسبه برای هزینه های تعمیر  ماشین میباشد.شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که هزینه به هیچ عنوان به این صورت محاسبه نمیشود که خودرو را به گاراژ مورد نظر شما یا گاراژ مورد نظر شکرمت اجاره ماشین برده و بر حسب حدس و گمان هزینه تعمیر ماشین و هزینه افت قیمت محاسبه شود تمامی هزینه ها  توسط کارشناس نمایندگی خودرو مربوطه محاسبه میشود و به شما عزیزان اطلاع داده میشود.

در زمان اجاره خودرو اگر اتفاقی برای ماشین بیفتد چه باید کرد؟

در زمان اجاره خودرو بدون راننده هر چقدر هم شما با احتیاط رانندگی کنید ممکن است که به صورت سهوی اتفاقی برای ماشین بیفتند. این اتفاقات از قبیل تصادف یا خرابی ماشین میباشد . حتی اگر شما تصادف نکنید ممکن است شخص روبرو بی احتیاطی کرده و با شما تصادف کند دراین مواقع به هیچ عنوان خود سر عمل نکنید و ماشین را به تعمیر گاه نبرید و حتما با نمایندگان شرکت آراد سیر تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید تا بهترین تصمیم گرفته شود.

جایگاه اجاره خودرو در صنعت گردشگری کشور به چه صورت میباشد؟

همان طور که همه شما عزیزان میدانید بیشترین سفر در دنیا توسط خودرو انجام میشود و شاید سفر با خودرو یکی از ایمن ترین سفرها باشد البته با توجه به حجم سفرها چه در داخل شهرها و چه در خارج از شهرها ایمن ترین نوع سفر ، سفر با اتومبیل میباشد  به همین دلیل حجم بالایی از سفرها در صنعت گردشگری در هر کشور با خودرو انجام میشود.زمانی که یک توریست یا گردشگر وارد یک کشور جدید میشود ارزانترین راه حمل و نقل و راحت ترین روش اجاره خودرو بدون راننده میباشد به همین دلیل است که صنعت اجاره خودرو در همه کشورها ربط زیادی به صنعت گردشگری در آن کشور دارد و گردشگران بیشتر ترجیح میدهند بعد از ورود به کشور جدید با خودرو از مناطق زیبا دیدن کنند. حال شما در نظر بگیرید که در اتومبیل نشسته باد خنک کولر به صورت شما میخورد و شما با نگاه کردن به بیرون از مناطق زیبا لذت میبرید. البته همه این توضیحاتی که داده شد برای اجاره خودرو با راننده بود و شما با ورود به هر کشور بستگی به نوع سلیقه خود میتوانید هم درخواست اجاره خودرو با راننده و هم درخواست اجاره خودرو بدون راننده را بدهید.

خودروهای اجاره ای در تهران

صنعت رنت خودرو بخش مهمی از سفر با ماشین میباشد که خیلی بیشتر از سفرهای هوایی رشد داشته و پیشرفت زیادی کرده است .برای رونق گرفتن در صنعت اجاره خودرو در ایران و تاثیر آنها در هرچه بهتر اجرایی شدن سفرهای مشتریان هیچ شکی نیست. امروزه مسافرتهای هوایی  هم به نوبه ی خود در برابر کسب و کار اجاره خودرو حرفی برای گفتن دارند؛ چرا که براساس آمارها درآمدهای فرودگاهی در ایران حاصل از اجاره خودرو با راننده و بدون راننده است. شرکت آراد سیر یکی از قوی ترین رقبای صنعت اجاره خودرو محسوب می شود که تقریبا 29 درصد این کسب و کار اجاره خودرو شامل ترانسفر فرودگاه امام وانواع اجاره خودرو می شود.همچنین در صنعت گردشگری و تجارت سفر رونق بسیار خوبی درکسب و کار گردشگری، رخ داده است که آینده ی درخشانی را درصنعت اجاره خودرو در ایران به ارمغان آورده است.  

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *