چه خودرویی برای اجاره کردن مناسب می باشد؟ (2)

چه خودرویی برای اجاره کردن مناسب می باشد؟

امروزه در جوامع پیشرفته اسم اجاره خودرو را ممکن است از اطرافیانتان زیاد شنیده باشید. اکثر افراد فکر می کنند اجاره خودرو شغلی است که بابت مبلغی که افراد برای اجاره خودرو می پردازند می‌توانند خودرویی را در زمانی که مشخص می کنند تحویل بگیرند؛ ولی در کل نمی توان گفت این مفهوم اجاره خودرو باشد ؛ چون  برای اجاره خودرو  باید مراحل مختلفی را طی کرد و لزوما رعایت کردن این مراحل  می‌تواند کمک زیادی به شما برای اجاره خودرو درخواستی تان کند. برای اینکه کرایه ماشین را بهتر و مناسب با خواسته و میلتان انتخاب کنید باید نکات دقیقی را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید قبل از اجاره خودرو بدون راننده از شرکت مربوطه و افرادی که در این خصوص تجربه و توانایی خوبی دارند بهره ببرید؛ در این مبحث سعی می شود به طور کلی نکاتی که برای اجاره کردن خودروشما را کمک کند اشاره ای مختصر داشته باشیم.

نکات مهمی که برای اجاره خودرو باید بدانید:

اول اینکه بدانید چند روز به خودرو احتیاج دارید.

دوم اینکه چند کیلومتر م یخواهید با خودرو تردد نمایید.

 سوم اینکه چند نفر می باشید

چهارم از چه جاده و محلهایی می خواهید با خودرو عبور کنید.

پنجمین نکته در چه فصلی از سال می خواهید خودرو کرایه کنید.

اگر به دنبال جواب این سوالات هستید در ادامه با ما همراه شوید:  

اجاره خودرو دارای هدف و برنامه

هنگامی که شما تصمیم گرفتید برای انجام فعالیت یا کار روزانه ی خود سری به اجاره ماشین بدون راننده بزنید ، ، ممکن است در نظر شما نوع و مدل خودروی انتخابی برای شما نه چندان اهمیت داشته باشد؛ منظور این است که در این شرایط افراد میخواهند خودرو اجاره ‌کنند؛تا بیشتردر وقت وانرژی صرفه جویی شود؛ همینطور که گفته شد استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم وقت زیادی از افراد را درگیرمی کندو چه بسا کسانی هستند که زمان برایشان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است نقش پررنگ‌ کننده‌ای در رسیدن به هدفشان و موفقیت در برنامه‌ ریزی اشخاص می‌گذارد؛ از خدمات شرکت ها یا مجموعه‌های ارائه دهنده اجاره خودرو که در اصطلاح به آن رنت  خودرو هم می‌گویند استفاده می نمایند. این اشخاص در این گونه شرایط به خصوص ترجیح می دهند برای مثال از خودروهای ارزان قیمت تر استفاده کنند مانند پژو206و… به جای این‌که از ماشین لوکس بهره ببرند؛ چون مهم این است که کارشان سریعتر انجام گرددونیازی به خودروی لوکس وتشریفاتی نیست.

شما می توانیدبا سرچی کوتاه در سایت اجاره خودرو مطالبی درباره اجاره خودروهای لوکس ولاکچری مانند لندکروز بی ام و بنز ها و… بیشتر بدانیدوپنج نکته برای اجاره خودرو لندکروزرا ببینیدبنابراین اگر خواهان این هستید که خودرو یا هر ماشینی را برای ارتقای سرعت در کارهایتان اجاره نمایید؛پیشنهاد می شوداز خودروهایی مناسب با اهداف خود بهره ببرید و اگراحتمالا درباره خودرو، قیمت ها و شرایط رنت آن‌ اطلاعات و علم مکفی نداشتید می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت و مجموعه‌های اجاره خودرو استفاده کنید.همچنین این گونه موسسات بیشترین کاری که انجام می دهند از نوع خدمات خود ارائه ومشاوره به مشتریان عزیز خود می باشد.

اجاره خودرو برای کارهای تشریفاتی و استقبال از مهمانان

در مطالب قبلی ذکر شد که برای اجاره ماشین مناسب، بهتر است هدف خود از اجاره خودرو را مشخص نمایید به عنوان مثال اجاره خودرو لندکروز را در نظر بگیرید تا بتوانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی نمایید؛ چون سرعت این خودرو بسیار زیاد می باشد به شدت پیشنهاد می شود.بعضی وقتها ممکن است اشخاص برای انجام کارهای خودشان یا به صورت شخصی خودرو اجاره نکنند؛ برای مثال ممکن است شرکتی، ارگان ویاهرموسسه ی دیگری مهمانان داخلی یا از خارج کشور داشته باشندومایل باشند برای استقبال یا  به اصطلاح خوش‌آمد گویی مهمانان خود از خودرو ی اجاره ای استفاده کنند؛ که بهتر است در این مواقع از خدمات اجاره خودروهای لوکس وویژه بهره ببرند؛ چون اینجاست که  هدف اصلی یعنی احترام به مهمانان و آسایش آنان مد نظر قرار می گیرد. بسیاری از شرکت‌ها مجموعه های اجاره خودرو، خدماتشان به صورت  اجاره خودرو بدون چک می باشد که این خدمت افراد کمک شایان توجهی به شرکت‌های مختلف می‌کند. همچنین برای نگه داشتن پرستیژ کاریتان می‌توانید از خدمات اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده هم استفاده کرد؛ اگر مایل به این نوع اجاره هم نبودید می‌توانید از شرکت مربوطه ی اجاره ماشین در رابطه با راهنمایی انتخاب خودروی مورد دلخواهتان بهره ی لازم را ببرید. در این موسسات اشخاص حاذقی هستند که به مشتریان درباره چگونگی اجاره ماشین، انتخاب خودروی مورد نظر و مهم بودن و ضرورت کرایه ماشین در جامعه ی امروزی مشاوره های لازم و مفیدارائه می‌دهند.

اجاره ماشین عروس به چه صورت است؟

یکی از مهمترین رویدادهای هر فردی شب عروسی  ودامادی می باشد.که بسیار خاطره انگیز وبه یادماندنی است. زوجین در این شب به خصوص از مهمانان خود دعوت  به عمل می آورند که با رزرو تالار پذیرایی آنها به جشن و پایکوبی می‌پردازند. دراین روز ویژه ثبت خاطرات اهمیت فوق العاده ای دارد؛ عروس و داماد مایل هستندکه از روز عروسی‌شان خاطرات، فیلم و عکس به جا بگذارند در آینده ای نه چندان دور بتوانند با هم خاطرات روز عروسی را یاد آوری کنند؛ به همین دلیل از ارائه ی خدمات آتلیه های عکاسی در شهر برای فیلمبرداری و عکسبرداری بهره می برند. آتلیه‌های عکاسی کارشان این است که بهتر دیده شدن و کیفیت کارو باکلاس بودن روز عروسی را به نمایش در بیاورند در این موقعیت زوجین برای جلوه ی هرچه تمام ترتصمیم می گیرند تا خودرویی لوکس و شیکی برای یک شب اجاره نمایند. کرایه ماشین عروس درتهران همان طور که گفته شد در روحیه و خاطرات عروس و داماد تاثیر به سزایی دارد می تواند به کیفیت فیلم و عکس هایتان کمک فراوانی کند. یکی ازخدمات بخش‌های این شرکت‌ها رنت یا اجاره ماشین، و همینطور اجاره ماشین عروس است. این شرکت‌ها به طور ویژه از کارشناسان مجرب بهره مندمی شوند به طوری که بتوانند بهترین راه حل های موجود برای اجاره خودروی عروس را به زوجین بدهند. عروس خانم ها وآقادامادها برای آشنایی بیشتربا خودروی مورد علاقه ی خودشان در بازار اجاره خودرو از یاری و مشاوره ی کارشناسان بهره بگیرند. حتی عروس و داماد قبل از اینکه خودرواجاره کنند مقدار مبلغ وهزینه ای که می‌خواهند برای اجاره ماشین عروس بپردازند را اعلام کنند و متناسب با آن مبلغ خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایند؛ ممکن است تصمیم داشته باشند در این خصوص از نظر مالی صرفه جویی کنند مشکلی نیست می توانند از خدمات اجاره خودرو ارزان قیمت تر استفاده کنند. همچنین زوجین می‌توانند با هزینه کردن مبالغ بالاتر خودروهای لوکسی مانند انواع بنزها، بی ام و و پورشه حتی خودروهای شاسی بلند که زیبایی خاص خود رادارندرا هم برای شب عروسی وکرایه ماشین عروس انتخاب کنند.

یکی از کارهایی که بسیار برای اجاره خودرو لازم می شود ترانسفر فرودگاهی می باشد

شما با شنیدن کلمه ی فرودگاه به یاد چه می افتید؟ بله درست است, مسافرت وسفرهای داخلی و خارجی ؛ هنگامی که قصد سفر دارید در کیفیت آن چند ویژگی مهم واساسی می باشند که یکی از آن‌ها تایم دقیق رسیدن به فرودگاه است. در تحقیقاتی مشخص شده است که یکی از دلایل رایج و شایع که اشخاص از سفرهای خود یا دراصطلاح عموم از پروازهایشان جا می‌مانند؛ دیر رسیدن به فرودگاه است. به موقع رسیدن به فرودگاه در بعضی از سفرها بسیار مهم وحیاتی می باشد مخصوصا  سفرهای کاری که وقت اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا ممکن است شخصی که به سفر کاری می‌رود اگر دیر به فرودگاه برسد، در کار و شغل او مشکلی بس بزرگ به وجود بیاید. در ضمن ازدست دادن پرواز هواپیما یکی از معضلاتی است که عواقبی مثل پرداخت هزینه های گزاف و انرژی و از دست رفتن وقت به دنبال دارد. با توجه به نکات ذکر شده یکی از خدمتهایی که مسافران برای رفتن به هتل از فرودگاه، یا رفتن از مکان مبدا به فرودگاه، را برمی گزینندرنت یا همان اجاره خودرو بدون راننده است.شرکت‌های اجاره خودرودر این خصوص یعنی اجاره خودرو در فرودگاه هم فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها علاوه بر موجودی داشتن  بیشتر خودروها متناسب با سلیقه و انتخاب مشتریان طوری راهنمایی و مشاوره می دهند که مسافران وافرادی که خودرو اجاره کرده اندد به موقع و آن تایم به کارهایشان برسند. بیشتر خدمات اجاره ماشین برای  ترانسفر فرودگاهی معمولا همراه با راننده درخواست می شود؛ رانندگانی که برعهده ی آنها جابه جایی مسافران و دیگر افراد را گذاشته می شود؛ افرادی هستند با دانش بالاو تخصص زیاد در زمینه ی رانندگی. البته که بسیاری از این راننده ها برای جابه جایی مسافران خارجی یک نفررا که تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشند نیازدارندو شرکت ها از داشتن چنین افرادی به خود می بالد. به همین خاطر اگر می‌خواهید به سفر داخلی یا خارجی بروید و تایم رسیدن به فرودگاه و جابه جایی داخل شهر برایتان ضرورت دارد می‌توانید از این نوع خدمات شرکت‌ اجاره خودرو آراد سیر بهره ببرید.

برعهده گرفتن مسئولیت خودرو:

یکی دیگراز نکاتی که باید قبل یا بعد از اجاره خودرو در نظر داشته باشید که اهمیت زیادی هم دارد این می باشد که زمانی که شما خودرویی را اجاره می‌کنید؛ با توجه به نوع  ومدل خودرو، شرایط بیمه ای و تعهدی که در زمان منعقد کردن قرارداد اجاره خودرو خوانده شده است؛ شما مسئولیت‌هایی اینچنینی برعهده دارید. مثلا وقتی که خودرو بدون راننده در اختیار شما قرار گرفت باید از خودرو به عنوان اینکه خودروی شخصی خودتان است به نحو احسن ازآن خودرو یا اتومبیل کرایه‌ای نگهداری کنید تا در صورت بروز هر گونه خسارتی  به خودرویا در اثر حادثه ای باید با توجه به بیمه شرکت ارائه دهنده خودرو، تمامی خسارت وارده را جبران نماید. درست است که اجاره ماشین به اشخاص کمک‌ فراوانی در جنبه‌های مختلف زندگی می‌کند؛ اما مسئولیت‌هایی هم به دنبال دارد؛ اما در کل می توان گفت معمولا بیشتر افراد در مدتی که از کرایه خودرو استفاده می کنند کمتر با چنین مشکلاتی برخورد می‌کنند اما با این وجود باید در این مدت نکات فنی و ایمنی خودرو هرچه بهتر رعایت شود.

چگونه آنلاین اجاره خودرو را انجام دهیم؟

با توجه به نکاتی که قبلا در این مقاله گفته شد؛ اکثر افراد فکر می‌کنند که برای اجاره خودرو حتما باید حضوری به شرکت مربوطه مراجعه کنند و قرار داد در آنجا بسته شود و خودروی درخواستی را تحویل بگیرند؛ اما این گونه نیست درجوامع امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سهل شدن تمامی کارها با یک کیلیک، رنت خودرو هم از این امر مستثنی نیست. چنانکه بیشتر افراد خدمات اجاره خودرو از مرکز اجاره خودرو را به صورت آنلاین و اینترنتی درخواست می نمایند. رزرو خودرو به صورت آنلاین یا برخط می‌تواند کمک بسیاری به اشخاص برای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین در کاهش آلودگی محیط زیست و ترافیک‌ شهری تاثیر به سزایی دارد. برای رزرو خودرو به صورت آنلاین فقط کافی است که به سایت آراد سیر مراجعه کرده و مراحلی که لازم است برای ثبت خودروی دلخواهتان اعم از وارد کردن مشخصات، درخواست خودروی انتخابی، وقت مناسب و پرداخت مبلغی از قیمت اجاره خودرو به صورت کارت به کارت ومشخص کردن محل تحویل خودرو.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *