اجاره ماشین با شرایط آسان

اجاره ماشین با شرایط آسان از شرکت ‌های مربوطه همواره سرویسی محبوب و پر طرف‌دار بوده است. این کار مزایای زیادی دارد که در این مطلب حتماً به آن‌ها می‌پردازیم. برای اجاره خودرو جهت مراسم‌ها یا کارهای روزمره خود می‌توانید با شرایط بسیار آسان از آراد سیر خودرو بگیرید.

مزایای اجاره ماشین از آراد سیر

برای انواع نیازهای خود جهت اجاره ماشین به آراد سیر مراجعه نمایید. زیرا در این شرکت اجاره ماشین با شرایط آسان انجام می‌شود و سایر مزایای دیگر نیز که توضیح می‌دهیم به شما تعلق می‌گیرد.

قیمت‌ های مناسب اجاره خودرو

در آراد سیر برای خودرو به علاوه امکانات زیادی که همراه آن در اختیار شما قرار می‌گیرد مبلغ مناسبی پرداخت خواهید کرد. شما خودتان تعداد روزهای اجاره را تعیین می‌کنید. همچنین تجهیزات مورد نیاز، امکانات و نوع خودرو نیز به سلیقه مشتری انجام می‌شود. فقط خرید بیمه روی ماشین الزامی‌ است که آن هم دلیلی برای حفظ سلامت شما یا جبران اتفاقات ناخواسته جاده‌ای است.

تنوع خودروهای اجاره‌ای

در آراد سیر فقط خودروهای لوکس و خارجی وجود ندارند و انواع بسیار زیادی از آن‌ها موجود شده‌اند تا با هر هدفی که ماشین نیاز دارید بتوانید یک خودروی عالی انتخاب کنید. اگر برای عروسی به اجاره ماشین عروس نیاز دارید، اگر می‌خواهید در عکس‌ های خود از آن استفاده کنید، اگر در تولدتان لازم است با یک ماشین لوکس وارد شوید و در نهایت اگر فقط برای کارهای روزانه خود خودرویی سبک مانند سمند لازم دارید به آراد سیر اعتماد کنید.

در کنار این‌ها ماشین‌ های آفرودی نیز هستند که برای سفر‌های جاده‌ای یا شرکت در مسابقات بسیار کاربردی هستند و با آن‌ها می‌توانید مسیرهای دشواری را بالا بروید و طی کنید.

اجاره ماشین با شرایط آسان

اجاره ماشین‌ های لوکس برای مناسبت ‌های مختلف

در مناسبت‌ های مختلف خود به ما اعتماد کنید. اجاره لندکروز یا انواع دیگر ماشین ‌های جذاب و اسپرت برای روز عروسی یا دیگر مناسبت‌ها سرویس ‌های جذاب آراد سیر هستند. شما می‌توانید این خودروها را با راننده یا بدون آن رزرو کنید. همچنین سرویس‌ های گل‌آرایی نیز برای عروس خانم‌های زیبا در دسترس است. برای رزرو این خودروها لازم است چند هفته قبل از مراسم خود رزرو را انجام دهید تا ما بتوانیم ماشین را آراسته و تمیز کرده و به تجهیزاتی که نیاز دارید مجهز کنیم.

سرویس اجاره ماشین با راننده

اگر خودتان مایل به رانندگی نیستید، رانندگی نمی‌دانید یا به دلایلی خودروی شخصی شما در تعمیرگاه بوده و در دسترس نیست، از ما ماشین اجاره کنید تا به همراه راننده به لوکیشن درخواستی شما ارسال شود. این سرویس برای سالمندان نیز کاربردی است که دیگر توانایی رانندگی در جاده‌ های شهری شلوغ و پر ترافیک را ندارند یا در شب‌ها نمی‌توانند دید خوبی داشته باشند.

اجاره ماشین با شرایط آسان از آراد سیر

برای اجاره ماشین با شرایط آسان از آراد سیر کافی است مدارک خود را به همراه داشته باشید. پس از مراجعه به شرکت و ارائه مدارک می‌توانید ماشین مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس برای قرار داد با ما مذاکره کنید. در قرارداد ما کلیه شرایط ذکر می‌شوند. این سند حاوی نام و مشخصات شخص اجاره‌کننده و شرکت اجاره‌ دهنده می‌شود. همچنین در آن مدل ماشین، تعداد روزها یا ساعت ‌های اجاره، نوع بیمه و همه تجهیزاتی که به همراه ماشین در اختیار شما قرار گرفته شده است نیز ذکر می‌شوند.

پس از واریز وجه مورد نظر سوئیچ ماشین در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید سفرهای بین‌شهری نیز با این ماشین داشته باشید. لازم است این خودرو در پایان مهلت اجاره به شرکت تحویل داده شود و در غیر این صورت جریمه دیرکرد نیز به سایر هزینه‌ها اضافه می‌شود.

اجاره خودرو به صورت آنلاین

اگر در حال حاضر در مکانی هستید که نمی‌توانید به طور حضوری برای اجاره ماشین اقدام کنید، کافی است وارد سایت ما شده و در میان انبوه خودروهای ما انتخاب کنید. برای هر مورد ویژگی‌ها، توضیحات، عکس و قیمت ذکر شده است. با انتخاب خودرو و چند کلیک ساده این ماشین رزرو می‌شود و می‌توانید بخواهید آن را به لوکیشن مورد نظر شما بفرستند.

سخن پایانی

خودروهای اجاره‌ای در شهر یا کشوری که نمی‌توانید ماشین شخصی خود را به همراه داشته باشید بسیار کاربردی هستند. در آراد سیر این امکان فراهم شده است تا به صورت ساده و خیلی آسان هر نوع ماشینی که برای کارهای روزمره، سفرهای بین‌شهری یا مراسم ‌های خاص خود لازم دارید را اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *