تویوتا لندکروز و معایب جزئی آن

قطعاً استفاده از ماشین جذاب و پیشرفته‌ ای مانند تویوتا لندکروز آرزوی خیلی از ماست اما شاید بخواهیم خیلی رویایی به این مسئله فکر کنیم و واقع بینانه تصمیم نگیریم. از طرفی تویوتا لندکروز هم نمی‌ تواند به عنوان یک ماشین بی‌ عیب و نقص معرفی شود. پس چه بهتر که معایب جزئی آن را بشناسیم تا بدانیم که قرار است چه نوع استفاده ای از آن کنیم و آیا می‌ تواند گزینه مناسبی برای اجاره ماشین عروس یا حتی استفاده‌  های دیگر باشد یا خیر!؟ پس با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات کافی را دریافت کنید.

معایب تویوتا لندکروز

می‌ خواهیم از همین اول به سراغ اصل ماجرا رفته و برایتان توضیح دهیم که اگر قصد اجاره لندکروز دارید، با معایب آن آشنا شوید که شامل موارد زیر هستند:

طراحی ساده و قدیمی

قطعاً شما از یک ماشین با کیفیت و پیشرفته این توقع را دارید که جذابیت ظاهری بسیار زیادی داشته باشد. تویوتا لندکروز ماشین جذابی است اما شاید به عنوان یکی از ماشین‌ های شاسی بلندی که کیفیت بالایی دارد، آنچنان طراحی مدرنی روی آن صورت نگرفته باشد. در واقع کسانی که این خودرو را تولید کردند، تمرکز خود را روی قسمت داخلی گذاشته اند و از قسمت بیرونی یک طراحی ساده و قدیمی دارد که برای خیلی‌ ها مورد پسند نیست‌. در نتیجه به سراغ خرید لندکروز نمی‌ روند.

تویوتا لندکروز و معایب جزئی آن

مصرف سوخت بالا

درست است که شما با یک ماشین پیشرفته و با کیفیت مواجه هستید اما مصرف سوخت هم اهمیت بسیار زیادی دارد. تویوتا لندکروز یک خودروی ۴ لیتری ۶ سیلندره است. توان آن ۲۴۰ اسب بخار است و جزو ماشین‌ هایی است که مصرف سوخت بسیار بالایی دارد. تقریباً در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۴ لیتر بنزین مصرف می‌ کند که این می‌ تواند نشان دهنده هزینه‌ های بالای شما بعد از خرید یا اجاره این خودرو باشد؛ مخصوصاً اگر بخواهید از آن برای جاده‌ های ناهموار یا گشت و گذار در طبیعت استفاده کنید که باعث مصرف بنزین خیلی بالایی خواهد شد. این خودرو برای رفت و آمد روزانه در فضای شهر هم گزینه مناسبی نیست که علت آن هم همین مصرف بنزین بالا است.

امکانات و آپشن‌های محدود

اگر شما بخواهید اجاره خودرو بدون راننده را انجام دهید، قطعاً آپشن‌ های آن اهمیت بسیار زیادی برایتان پیدا می‌ کند. تویوتا لندکروز یکی از با کیفیت‌ ترین‌ ها است و در این مورد شکی نیست اما شاید آپشن‌ های آن به اندازه یک شاسی بلند خیلی گران قیمت نباشد‌. امکانات و تجهیزاتی مانند مانیتور ۸ اینچ، ۶ عدد ایربگ، کنترل کشش و پایداری و سیستم ورود و استارت بدون کلید در این خودرو وجود دارد اما این‌ها مواردی نیستند که خیلی از افراد به دنبالش باشند و بدون شک توقع بیشتری از لندکروز می‌ رود‌.

قیمت بالا

این خودروها جزو مواردی هستند که هزینه بالایی دارند. حتی شما برای اجاره آنها نیز باید هزینه بالایی پرداخت کنید. زیرا کیفیت لندکروز بر همه به اثبات رسیده است. از طرفی شاید به خاطر آپشن‌ های محدودی که دارد، خیلی از شما از این قیمت بالا رضایت نداشته باشید. در نتیجه باید بدانید که قیمت این خودرو در بازار خیلی بالا است و قبل از خرید آن باید موارد زیادی را بررسی کند.

دسترسی سخت به صندلی ردیف سوم

قطعا شاسی بلندهای زیادی را در بازار نمی‌ بینید که برای سرنشینان ۸ صندلی طراحی کرده باشد. در واقع چنین خودروهایی شبیه به یک خودروی مسافرتی عمل می کند اما جالب است بدانید که در لندکروز چنین امکانی وجود دارد. نکته مهم اینجاست که شما به صندلی ردیف سوم دسترسی راحتی ندارید و همین نشان می‌ دهد که عملاً ردیف سوم بی‌استفاده است. در نتیجه دسترسی سخت به صندلی‌ های این ردیف باعث شده است که ما آن را جزو معایب این خودرو نام ببریم.

جمع‌ بندی

شما می‌ توانید اجاره خودرویی مانند لندکروز را انجام دهید که یک ماشین کاملاً با کیفیت است و برای مسافرت و یا مراسم عروسی گزینه بسیار عالی است اما برای اینکه واقع بینانه تصمیم بگیرید و از تصمیم خود پشیمان هم نشوید، معایب آن را برایتان توضیح دادیم. هرچند که معایب زیادی ندارد. اگر می‌ خواهید اجاره ماشین و خودرو را به انجام برسانید، کافی است که به سایت آراد سیر مراجعه کنید و با برآورد هزینه‌ها یک اجاره به صرفه انجام دهید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *