راننده در اختیار

با اجاره ماشین با راننده در اختیار می‌توانید هر مقصدی را با سرعت دلخواه خود کشف کنید. نکات و ترفندهایی را که اجاره ماشین را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند، بررسی کنید. ما در مقاله ماشین با راننده در اختیار این نکات مهم را توضیح می‌دهیم.

مهم ترین نکات در اجاره ماشین با راننده در اختیار

اجاره ماشین با راننده در اختیار کار سختی نیست؛ اما نکاتی دارد که توجه به آن‌ها الزامی است. این نکات موارد زیر هستند.

از قبل ماشین رزرو کنید 

بهتر است به محض تأیید سفر، اتومبیل خود را رزرو کنید تا از افزایش قیمت در لحظه آخر جلوگیری کنید و مطمئن شوید که دقیقاً اتومبیل مورد نظر خود را دریافت می‌کنید. اگر در یک سفر شخصی هستید، حتی رزرو شب قبل از سفر می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند.

زمان مناسب را انتخاب کنید 

زمان دریافت و برگشت خودرو را با رزرو آن به همراه راننده مشخص کنید. همه نمی‌فهمند که اگر دیر بیایند، راننده در اختیار منتظرشان نمی‌ماند. اگر با هواپیما سفر می‌کنید، به خاطر داشته باشید که حدود یک ساعت طول می‌کشد تا از کنترل گذرنامه عبور کنید و چمدان خود را تحویل بگیرید. کسانی که در طول فصل پرطرف‌دار به مقصدی محبوب سفر می‌کنند، باید کمی بیشتر وقت بگذارند.

 برای سفر برگشت، زمان بازگشت خودروی خود را تقریباً 2.5 ساعت قبل از حرکت تنظیم کنید. شرکت‌های اجاره‌ای برای دیر برگشت جریمه می‌گیرند؛ بنابراین زمان زیادی را برای سفر در نظر بگیرید.

راننده در اختیار

گزینه‌های بیمه خود را بررسی کنید

اجاره ماشین معمولاً شامل حفاظت اولیه می‌شود؛ اما تمام قسمت‌های ماشین را پوشش نمی‌دهد. اگر محافظت و امنیت برای شما مهم است، می‌توانید در طول فرایند رزرو، مستقیماً در وب‌سایت شرکت بیمه یا از کارمندان دفتر اجاره هنگام تحویل گرفتن خودرو، بیمه با پوشش طولانی ‌مدت خریداری کنید.

 اینکه آیا برای پوشش طولانی مدت هزینه پرداخت می‌کنید یا نه به شما بستگی دارد؛ اما مطمئناً ارزش دارد که بدانید در برابر چه چیزی بیمه هستید. حتی اگر اتفاقی برای ماشین یا راننده در اختیار بیفتد، هزینه‌های غیرمنتظره آن تعجب‌آور نخواهد بود.

اطلاعات مهم را بخوانید و اسناد را آماده کنید 

خواندن متن و یادداشت‌های کوچک خسته‌کننده است و افراد کمی‌ آن را دوست دارند. با این حال، ارزش آن را دارد که چند دقیقه برای این کار صرف کنید تا بدانید برای چه چیزی هزینه می‌کنید و از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنید.

 اگر به صورت آنلاین خودرو را با راننده رزرو می‌کنید، شرایط و ضوابط اجاره در وب‌سایت و در ایمیل تأیید شما درج می‌شود. می‌توانید قبل از رفتن به سفر، آنها را در خانه خود بخوانید.

هنگامی‌که ماشین را تحویل می‌گیرید، کارکنان دفتر اجاره مدارک شما را بررسی می‌کنند و ودیعه بیمه را از کارت شما دریافت می‌کنند. شما به گواهینامه رانندگی، کارت اعتباری و مدارک شناسایی نیاز دارید. ممکن است مدارک اضافی مورد نیاز باشد؛ بنابراین لطفاً قبل از سفر شرایط و ضوابط اجاره خود را مطالعه کنید.

هزینه تقریبی اجاره را محاسبه کنید

با مقایسه قیمت آنلاین اجاره خودرو با راننده در اختیار می‌توانید بهترین معامله را پیدا کنید. با این حال، ممکن است هنگام تحویل گرفتن خودرو، هزینه‌های اضافی دیگری هم باشد. اگر دقیقاً تصمیم بگیرید که به چه خدمات اضافی نیاز دارید، چه یک راننده اضافی یا یک اجاره یک‌طرفه، از قبل هزینه تقریبی را خواهید دانست. هزینه خدمات اضافی را می‌توان در شرایط و ضوابط اجاره شما یافت.

به چیزهای دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید فکر کنید

شرکت‌های اجاره‌دهنده همیشه تضمین نمی‌کنند که تجهیزات اضافی لازم مانند صندلی ماشین یا کریر نوزاد را در اختیار شما قرار دهند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل لحظه آخری، می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید با خود ببرید.

 به این ترتیب در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد و از کیفیت تجهیزات اطمینان خواهید داشت. به هر حال، برخی از خطوط هوایی به شما اجازه می‌دهند تا دو قطعه از تجهیزات حمل و نقل کودکان را به صورت رایگان سوار کنید.

 اگر به استفاده از GPS در ماشین خود عادت دارید؛ اما نمی‌خواهید برای اجاره آن هزینه‌ای پرداخت کنید، می‌توانید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. فقط نقشه‌های مورد نیاز خود را قبل از سفر دانلود کنید.

از پرسیدن سؤال نترسید

هنگامی‌که به دفتر اجاره ماشین با راننده در اختیار رسیدید، در مورد هر چیزی که متوجه نشدید بپرسید. نحوه بازگرداندن خودرو، شرایط سوخت برای رزرو شما، وجود جاده‌های عوارضی و اینکه آیا باید برای هر چیز دیگری پرداخت کنید را بیاموزید.

سخن پایانی

در این مطلب مهم‌ترین نکاتی که باید قبل و پس از اجاره خودرو در نظر بگیرید را توضیح داده‌ایم. پس از رعایت آن‌ها شما آماده رفتن خواهید بود. سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کنیم. همچنین میتوانید انواع خودرو ها را از وبسایت آراد سیر به صورت اجاره ای دریافت کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *