BMW730

سدان BMW730 یک خودروی کلاس تجاری است، پارامترهای مناسبی دارد و با ظاهر نماینده، قدرت و سطح راحتی بالا جلب توجه می‌کند. اگر قصد اجاره این خودرو را دارید، می‌خواهید برای خرید آن اقدام کنید یا اجاره ماشین عروس شما باشد، خواندن این مقاله برای شما ضرروی است.

ویژگی‌های BMW730

پارامترهای اعلام شده BMW730 با مجهز شدن به موتور 8 سیلندر (بنزینی یا دیزلی) و سیستم چهار چرخ محرک بسیار هوشمند به دست می‌آید. ظرافت فضای داخلی و محیط پر زرق و برق داخل کابین، کیفیت تکمیل، تنوع عناصر تزئینی و فناوری‌های پیشرفته به اصلاح به روز ویژگی‌های یک کلاس “لوکس” را می‌دهد.

ظاهر باشکوه و اعتماد به نفس توسط خطوط قسمت جلویی بدنه BMW730 تاکید شده است. کانال‌های هوا بر ارتفاع خودرو تاکید دارند. همچنین دستیار هوشمند و دستگاه‌های مختلف کمک راننده (فرمان، حفظ خطوط، پارک، دنده عقب) رانندگی ایمن را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

مشخصات فنی BMW سری 730

این خودرو مزیت‌های زیادی دارد که نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. از جمله آن‌ها کیفیت بسیار بالایی است که در ساخت این ماشین می‌بینید. بدنه، طراحی داخلی، موتور و همه قطعات آن اصلی بوده و در عین زیبایی کیفیت بالای دارند.

این ماشین دارای سیستم تعلیق هوشمند است و فرمان پذیری آن حتی برای چرخ‌های عقب نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد. BMW730 به سنسور عقب و جلو، سنسور باران و سنسور خواب برای راننده فعال شده است. همین ویژگی‌ها امنیت بالای این نوع از خودرو را نشان می‌دهند.

همچنین تجهیزاتی که این خودرو ارائه می‌کند و تنوع بالای آپشن‌های آن توجه مشتریان را جلب کرده است. مشخصات فنی این خودرو را در جدول زیر می‌بینید.

نام قطعه: مشخصات:
قدرت 260 اسب بخار
شتاب 6 ثانیه
سرعت 250 کیلومتر در هر ساعت
بدنه بزرگ و عریض
حجم باک BMW730 78 لیتر
حجم موتور 2 لیتر

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

BMW730

مقایسه BMW730  با مدل‌های دیگر بی ام و

در این بخش تفاوت بین مدل‌ها، تمامی‌گزینه‌های موتور، آپشن‌های داخلی و خارجی توضیح داده شده و همچنین در مورد ویژگی‌های نسخه‌های Individual و Highline صحبت شده است.

BMW730 در بدنه E38 خودرویی فوق العاده و همچنین بسیار مقرون به صرفه است؛ اما اولین ایراد این است که اکثر موتورها در گران ترین دسته مالیات حمل و نقل (150 روبل / اسب بخار) قرار می‌گیرند.

ماشین‌های این مدل از نظر خصوصیات بسیار متفاوت هستند. در کل دوره تولید این خودرو تغییرات زیادی در طراحی و طراحی داخلی ایجاد شده است. موتورهای اصلی آن در مدل‌های شش خطی، V8 و V12، در انواع مختلفی تولید شدند.

E38 دارای سه نسل مجزا است که اولین آنها در سال 1994 با موتورهای V8 ظاهر شد. در آن زمان اینها موتورهای کاملاً مدرن بودند. از همان واحد کنترل موتور  و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک E32 استفاده شد. کمی‌بعد مدل، V12 ظاهر شد که جابجایی را افزایش داد و به M73 تغییر نام داد.

اولین نوسازی جدی در سال 1996 اتفاق افتاد، زمانی که موتورهای V8 به شدت اصلاح شدند. حجم موتورهای هشت سیلندر – به 3.5 و 4.4 لیتر افزایش یافت و به M62 تغییر نام داد.

اجاره BMW730 از آراد سیر

مسافرین خارجی که در ایران اقامت می‌کنند برای مدت کوتاهی به ماشین نیاز خواهند داشت. آن‌ها خودروهای شخصی خود را به همراه نمی‌آورند و می‌توانند به سادگی یک تماس ماشین خود را از آراد سیر اجاره کنند.

برای اجاره ماشین BMW730  ارائه مدارک هویتی، رسید واریز، خرید بیمه و تحویل سفته ب مبلغ خودرو ضروری است. همچنین گواهینامه یک مورد ضروی است که کپی آن باید ضمیمه قرارداد اجاره شود. پس از تنظیم قرارداد خودرو به مدت زمان مشخص در اختیار شما خواهد بود.

با آراد سیر می‌توانید BMW730 و انواع دیگر خودرو را برانید. اجاره لندکروز نیز یکی دیگر از سرویس‌های ویژه ما است. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را بررسی کنید.

سخن پایانی

BMW730 یکی از ماشین‌های جدید و جذاب است که نسل جوان می‌خواهند لذت رانندگی با آن را بچشند. در این مطلب ما از ویژگی‌هایی که این ماشین دارد صحبت کرده ایم و همچنین آن را با مدل‌های دیگری که دارد مقایسه کرده ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *