خودروی c200

آیا می‌خواهید یک خودروی c200 بخرید یا اجاره کنید؟ این نسل از ماشین‌ها یکی از انواع جدید و اسپرت خارجی محسوب می‌شود. اگر قصد خرید یا اجاره خودور این مدل را دارید، این مطلب را بخوانید؛ زیرا ما قصد داریم در مورد ویژگی‌های فنی، طراحی داخلی و طراحی خارجی آن صحبت و آن را به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

طراحی داخلی خودروی c200

سخت است که وارد این خودرو شده و حیرت زده نشوید. کلاس C جدید بلافاصله با صفحه نمایش‌های بزرگ و طراحی داشبورد خود که مطمئناً بسیار مدرن‌تر از مدل قبلی خود است، شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. جلوتر از راننده، جدیدترین طراحی فرمان مرسدس بنز را می‌بینید که با پره‌های لمسی خازنی و لبه چرم سوراخ‌دار و درشت توجه شما را جلب می‌کند.

پشت فرمان، یک ابزار دیجیتال 12.3 اینچی ایستاده جدید قرار دارد. راحتی در قسمت جلو خودروی c200 به لطف صندلی‌های اسپرت جلو که به خوبی تقویت شده و پشتیبانی می‌شوند فراهم شده است و باعث می‌شود خیلی راحت‌تر رانندگی کنید.

خودروی c200

ویژگی‌های فنی خودروی c200

در هنگام رانندگی با این ماشین متوجه قدرت بالای آن می‌شوید. قدرت در C200 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی، همراه با یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی که شرکت آن را EQ Boost می‌نامد و متشکل از یک استارت ژنراتور و باتری لیتیومی ‌یکپارچه است تأمین می‌شود.

خروجی‌ها 150 کیلووات (5800-6100 دور در دقیقه) و 300 نیوتن متر (1800-4000 دور در دقیقه) هستند که فوق‌العاده است؛ در حالی که پیشرانه از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

ویژگی‌های فنی مورد مهمی‌هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. خودروی c200 تضمین می‌کند که 0-100 را در 7.3 ثانیه طی می‌کند؛ در حالی که مصرف سوخت 6.9 لیتر در 100 کیلومتر است. این ماشین برای مخزن سوخت 66 لیتری C200 به 98 RON نیاز دارد و میزان آلایندگی آن 157 گرم در کیلومتر CO2 است.

مزیت‌های خودروی c200

این ماشین با انواع دیگر از لحاظ برخی ویژگی‌ها تمایز‌هایی ایجاد کرده است. رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی تانتالیت خاکستری پنج پره در این خودرو تعبیه شده‌اند و درج جلوپنجره AMG Line قرار دارد. همچنین استایل بدنه آن AMG است و به آینه‌های جانبی برقی، گرمکن، تاشو و چراغ‌های جلو LED مجهز شده است. علاقه‌مندان خودروی c200 بهتر است مزیت‌های آن را مطالعه کرده و سپس برای اجاره یا خرید آن اقدام کنند.

این ماشین برای اسکنر اثر انگشت برای پروفایل‌های درایور دارد و فرمان آن از جنس روکش چرم ناپا است. موارد دیگر مانند صندلی‌های اسپرت جلو برقی با پشتیبانی چهار جهته کمری، کنترل آب و هوا دو منطقه‌ای و سیستم انتخاب دینامیک با چهار حالت رانندگی قابل انتخاب ویژگی‌های متمایز آن هستند.

سطح امنیت خودروی c200

امنیت مسئله بسیار مهمی‌است که در مورد خودروها باید دقت زیادی به آن شود. شما با انتخاب و اجاره ماشین ایمن به حفظ سلامت خود و خانوده تان کمک می‌کنید. تجهیزات ایمنی استانداردی در این خودرو است که سطح امنیت سرنشینان آن را واقعأ بالا می‌برد. از جمله آن‌ها موارد زیر هستند.

  • 10 کیسه هوا شامل ایربگ وسط جلو
  • AEB با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار
  • سنسور برای پارک جلو و عقب
  • کاپوت فعال

اجاره خودروی c200 از شرکت معتبر آراد سیر

از آراد سیر می‌توانید خودروای متنوع جدید، لوکس و خارجی زیادی اجاره کنید که یکی از آن‌ها خودروی c200 است. این خودور در این مطلب به طور کامل معرفی شده است و عکس‌های آن روی سایت قابل مشاهده است.

اجاره خودرو با راننده برای ماشین عروس یا هر مراسم دیگری امکان‌پذیر است. با در دست داشتن مدارک هویتی به شرکت ما مراجعه کنید. در آراد سیر تست درایو خودرو نیز امکان‌پذیر است. رانندگان باید بالای 21 سال سن داشته باشند و به رانندگی با خودرویی که تقاضای آن را دارند مسلط باشند.

اجاره لندکروز و انواع خودروهای لوکس با قیمت مناسب و در مدت زمان دلخواه از جمله مزایایی است که شرکت ما به مشتریان خود می‌دهد.

سخن پایانی

خودروی c200 یکی از ماشین‌های جدید آلمانی است که قدرت موتور بالایی دارد و در عین برای محیط زیست نیز آلودگی کمتری ایجاد می‌کند. این ماشین در همین مطلب با مشخصات فنی که دارد معرفی شده است؛ بنابراین مطالعه این مقاله برای آشنایی با این خودرو مفید است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *