خودروی Z4

از خودروی Z4 چه می‌دانید؟ این خودرو از سری ماشین‌های جدید خارجی است که حتما شما هم دوست دارید با آن دوری بزنید و با شکوه آن خیابان‌های پایتخت را به سخره بگیرید. این ماشین ویژگی‌های متمایزی دارد که باید در این مقاله آن‌ها را مطالعه کنید. همراه ما باشید.

معرفی خودروی Z4

تنوع این خودروها از لحاظ رنگ، قیمت و ویژگی‌ها بسیار بالا است. این خودروی اسپرت واقعا بسیار باشکوه، سریع و قدرتمند است ولی متأسفانه به دلیل برخی از تحریم‌ها در بازار ایران کم تر مورد توجه قرار گرفته است. نسل قبلی خودروی Z4 در جذب جوانان بسیار موفق بوده است و طرف‌داران زیادی دارد.

طراحی چشم نواز، داشتن قطعات با کیفیت و اصلی، موتور قوی، سرعت بالا، ایمنی زیاد و… همه جزو مواردی هستند که از خودروها انتظار می‌روند و خودروی Z4 به همه این ویژگی‌ها مجهز است. اولین نسل از این ماشین‌ها در سال 2002 به بازار عرضه شد و البته خیلی هم با استقبال مواجهه شد.

پس از آن مدل‌های دیگر با ویژگی‌های متمایز مانند سقف فلزی به بازار معرفی شدند و این موفقیت هم چنان برای شرکت خودروسازی آلمانی ادامه پیدا کرد. رقبای این خودروها به خوبی متوجه مزایای آن مانند طراحی فوق العاده، قدرت بالای موتور، تجهیزات و امکانات پیشرفته و همچنین خدمات پس از فروش خودروی Z4 هستند.

این خودرو دارای ارتفاع کم و فضای کابین کم است که شاید موردپسند همه نباشد و به هر حال بهتر است در معرفی خودرو از این موضع نیز مطلع باشید.

خودروی Z4

طراحی داخلی خودروی Z4

درون اتاق این خودرو به شکلی مدرن و شیک طراحی شده است تا ضمن تأمین امنیت سرنشینان آن در سفرهای کوتاه یا طولانی بتواند محل راحتی برای آن‌ها باشد. فضای کم بین کابین باعث شده است تا اگر به دنبال استفاده از این خودرو در سفرهای طولانی هستید، کمی‌بیشتر فکر کنید.

در صورتی که خودروی Z4 را برای اجاره ماشین عروس می‌خواهید انتخاب خوبی انجام داده اید. این خودرو برای روز به خصوص زندگی شما به قدر کافی شیک و باشکوه است. از نظر طراحی داخلی این خودرو راحت هم برای راننده و هم برای سرنشینان است.

همه وسایل و اجزا و اهرم‌ها در نزدیکی راننده وجود دارند و موقعیت فرمان و صندلی به نحوی هستند که هیچ مشکلی در وضعیت راننده هنگام کار با ماشین ایجاد نمی‌شود.

طراحی خارجی خودروی Z4

از بیرون خودروی Z4 چگونه است و شما با چه ظاهری روبرو می‌شوید؟ مطمئن باشید طراحی شیک این خودرو به گونه ای است که توجه شما را جلب کند. جذابیت‌های ظاهری این خودرو و طراحی عریض آن نظرها را جلب می‌کند.

طراحی بدنه و چراغ‌های آن واقعا حیرت انگیز است و مورد پسند قشر جوان و ماشین باز واقع می‌شود. این طور به نظر می‌رسد که خودروی Z4 با طراحی کشیده، طراحی رینگ‌های جذاب و ظاهر اسپرت خود سعی داشته است با اقبال و محبوبیت از جانب طرف‌داران خود روبرو شود.

مشخصات فنی خودروی Z4

این ماشین به موتورهای بنزینی مجهز است و هیچ موتور دیزلی در آن نمی‌بینید. قدرت موتور آن 154 اسب بخار است و در 8 ثانیه شتاب صفر تا 100 خود را پر می‌کند. حجم موتور آن 1997 سی سی بوده و وزن کل خودرو 1475 گزارش شده است. از نظر امکانات فنی به دو کیسه هوا تجهیز شده است تا در هنگام تکان‌های شدید خودرو باز شده و امنیت راننده را به همراه سرنشین جلوی خودروی Z4 تأمین کند.

سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، روکش چرمی‌برای صندلی‌ها و گرمکن از انواع دیگر تجهیزات و امکاناتی است که در این ماشین می‌توانید ببینید.

اجاره خودروی Z4 از شرکت آراد سیر

در آراد سیر طیف بسیار وسیعی از خودروها هستند که برای اجاره ماشین می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. این ماشین‌ها غالبأ انواع اسپرت و خارجی هستند. فرقی نمی‌کند به چه منظور از آن‌ها استفاده می‌کنید؛ اما اگر برای ماشین عروس قصد اجاره دارید، می‌توانیم سرویس گل آرایی خودرو را نیز به شما پیشنهاد کنیم.

به سایت ما بروید و انواع ماشین‌ها را بررس کنید. قیمت، عکس‌ها، جزئیات و مدت اجاره برای هرکدام توضیح داده شده اند. همچنین برای اجاره خودرو بدون راننده رانندگان باید بالای 21 سال داشته باشند و حتمأ گواهی نامه خود را ارائه کنند.

سخن پایانی

خودروی Z4 موردی است که در این مقاله از جوانب مختلفی بررسی شده است. این ماشین در شرکت آراد سیر برای اجاره در دسترس است. می‌توانید در مدت کوتاهی که در شهر دیگری اقامت دارید یکی از این خودروهای شیک را اجاره کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *