خودروی s500

هیچ کسی را نمی‌توان پیدا کرد که از رانندگی با خودروی s500 روی‌گردان باشد. این ماشین‌ها‌ به معنی واقعی کلمه فوق‌العاده هستند و می‌توانند هر کدام از انتظارات شما را برآورده کنند. دوست دارید با سرعت برانید؟ ایمنی تضمین شده می‌خواهید؟ به دنبال اتاق‌ها‌ی راحت هستید؟ در مسیرهای ناهموار ماشینی می‌خواهید که مانند یک حیوان قدرتمند جاده‌ها‌ را فتح کند؟ این خودرو همه آن چیزی است که می‌خواهید. اگر به دنبال اجاره یا خرید آن هستید، این مطلب را دنبال کنید. ما در مورد نقد و بررسی خودروی s500 صحبت خواهیم کرد.

مشخصات خودروی s500

خودروی s500  یکی از محصولات جدید مورد انتظار است. می‌توان گفت که این خودرو بسیار مدرن به نظر می‌رسد و می‌تواند با سایر ماشین‌ها‌ رقابت کند. این خودرو ساخت یک شرکت آلمانی است و حداکثر قدرت آن 455 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه تعیین شده است. حجم باک آن 80 لیتر است و برای مسافرت‌ها‌ی داخلی و خارجی مناسب به نظر می‌رسد. قدرت موتور آن بسیار بالا بوده و می‌تواند شتاب‌های بالا را در چند ثانیه پر کند.

طراحی داخلی خودروی s500

فضای داخلی خودرو جای هیچ سؤالی را باقی نمی‌گذارد. همه چیز در این ماشین با کیفیت بالا و با استفاده از بهترین مواد ساخته شده است. از نظر ایمنی کاملاً آسوده خاطر باشید؛ زیرا کیسه‌ها‌ی هوای این ماشین برای سرنشینان جلو روی شیشه‌ها‌، عقب، روبرو و در جوانب قرار گرفته‌اند.

یکی از بهترین گزینه‌ها‌ی آن داشتن سیستم آنلاین است که دسترسی شما را به اینترنت برای بررسی نقشه، مسیرهای پرترافیک و تلفن فراهم می‌کند.

سیستم صوتی و تصویری به همراه هدفون نیز در اختیار سرنشینان قرار گرفته است تا در سفرهای جاده‌ای به راحتی سرگرم شوند و فضایی شاد و خانوادگی داشته باشند.

خودروی s500

این ماشین برای هر 4 سرنشین خود سیستم تهویه هوای مطبوع ارائه می‌کند و با گرم کن و سردکن‌ها‌یی که در صندلی‌ها‌ی جلو و عقب آن قرار گرفته است امکان اقامت راحت و دلپذیر در آن حتی در سفرهای طولانی نیز وجود دارد.

طراحی خارجی خودروی s500

خودروی s500 با بدنه سدان بزرگ، چراغ‌ها‌ی مه شکن عقب و جلو و دروبین‌ها‌ی عقب و جانبی واقعا خودروی متفاوتی است. ظاهر شیک و اسپرتی دارد و برای عکاسی یا فیلمبرداری مجلس مهم مانند تولد و عروسی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. اگر دوست دارید در روز عروسی خود متفاوت باشید، به اجاره ماشین عروس آن هم یک خودروی s500 شیک فکر کنید.

بیمه خودروی s500

در شرکت‌ها‌ی اجاره خودرو به طور کلی برای ماشین‌ها‌ی لوکس و گران قیمت خارجی بیمه ارائه می‌دهند. این یعنی مشتریان موظف هستند علاوه بر مبلغ اجاره هزینه‌ای نیز برای بیمه آن پرداخت کنند. خرید این نوع از بیمه اجباری است و در اصل راهی برای کاهش خسارت‌ها‌ است.

در صورتی که با ماشین اجاره‌ای تصادفی اتفاق بیفتد، کل هزینه‌ها‌ی آن را خود شرکت یا بیمه تقبل می‌کند و دیگر نیازی نیست مشتری هزینه‌ها‌ی آن را پرداخت کند؛ اما این مشروط به زمانی است که ماشین بیمه داشته باشد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام اجاره خودرو از خرید بیمه آن دریغ نکنید.

اجاره خودروی s500 از شرکت بزرگ آراد سیر

در شرکت آراد سیر که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها‌ اجاره ماشین در تهران است خودروهای زیادی برای اجاره وجود دارند. وارد سایت شوید و لیست خودروهای در دسترس را مطالعه کنید. برای هر خودرو امکانات و تجهیزاتی که دارد به همراه عکس‌ها‌ی آن قرار داده شده است.

هزینه‌ها‌ی اجاره به زمان نیز بستگی دارند. حتی می‌توانید از سرویس اجاره خودرو با راننده استفاده کنید. به این ترتیب اگر به رانندگی با ماشین هم مسلط نباشید، مشکلی پیش نخواهد آمد و سفر خود را با آسودگی خاطر تمام می‌کنید.

این ماشین برای افرادی که به قصد سفرهای کوتاه درون شهری یا سفرهای چند روزه با دوستان و خانواده خود آن را اجاره می‌کنند بسیار مناسب است. برای اجاره آن جهت تنظیم قرار داد الزامی است که به شرکت آراد سیر مراجعه کنید.

سخن پایانی

خودروی s500 یکی از ماشین‌ها‌ی لوکس و خارجی است که توسط یک شرکت آلمانی ساخته شده است. این خودرو دارای امکانات رفاهی و تجهیزات بسیاری جهت تأمین امنیت سرنشینان خود است. در این مطلب که یک نقد و بررسی خودروی s500 است ویژگی‌ها‌ی مهم و متمایز این ماشین را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *