خودروی پورشه ماکان

خودروی پورشه ماکان یکی از بهترین کراس اوورهای اسپرت چهار چرخ متحرک متعلق به سگمنت پریمیوم محسوب می‌شود که در 5 صندلی و ویژگی‌هایی بی‌نظیر، تکرارنشدنی و توقف‌ناپذیر طراحی شده است. رانندگی با این خودروی لوکس خواسته خیلی از جوان‌ها است. در این مطلب نقد و بررسی خودروی پورشه ماکان را مطالعه می‌کنید.

معرفی خودروی پورشه ماکان

خودروی پورشه ماکان در آخرین نسل خود،  همچنان خودروی اسپرت در بخش SUVهای جمع و جور باقی‌مانده است.  این ماشین با توجه به ترکیب بدنه پویا و ابعاد جمع و جور، خودرویی کاملاً غیرمعمول و تهاجمی به نظر می‌رسد. ابعاد خودرو نیز  طول 4681 میلی‌متر برای سطوح پایه و 4699 میلی‌متر برای نسخه توربو بالا است و عرض آن از 1923 میلی‌متر تجاوز نمی‌کند. همچنین ارتفاع خودروی پورشه ماکان آن به 1624 میلی‌متر محدود شده است.

این خودرو جمع و جور مجهز به سیستم فعال چهار چرخ محرک است که در تمامی نسخه‌ها موجود است. مدل ماکان دارای تجهیزات استاندارد فراوانی است که رانندگی با آن را ایمن و متفاوت می‌کند.

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

خودروی پورشه ماکان

 تجهیزات و امکانات خودروی پورشه ماکان

خودروی پورشه ماکان یک خودروی اسپرت است.  در عین حال فضای کافی را برای کسانی که برای سرگرمی، انجام کارهای روزانه، گردش در شهر، مسافرت‌های بین شهری، اوقات فراغت و… نیاز به ماشین دارند فراهم می‌کند. این ماشین جمع و جور، اسپرت، سریع و همچنین بسیار قدرتمند بوده و برای استفاده روزمره نیز مناسب است.

ویژگی‌های برجسته این ماشین مانند طراحی، بهترین عملکرد در کلاس و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده‌ای که برای آن اجرا شده است خودروی پورشه ماکان را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند. همچنین اسپرت بودن، پویایی و سرعت همه بخشی از ویژگی‌های اساسی پورشه هستند. ماکان فضای یک SUV جمع و جور را دارد؛ اما مانند یک خودروی اسپرت هم پهن و کم‌ارتفاع است.

به طور کلی خودروهای خانواده جدید پورشه سه نوع سیستم تعلیق ورزشی، از جمله سیستم تعلیق بادی را ارائه می‌کنند که منحصر به این کلاس خودرو است.

ماکان با سه موتور در دسترس است. اولین موتور توربو دوقلو V6 پورشه با حجم 3.6 لیتر قدرتی معادل 400 اسب بخار در 294 کیلووات دارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4.6 ثانیه می‌رساند.

همچنین: اجاره خودرو با راننده

ویژگی‌های طراحی داخلی خودروی پورشه ماکان

معماری داخلی ارگونومیک ماکان راننده را به هیجان می‌آورد. همه بخش‌های مهم در خودرو جلوی چشمان شما هستند. سرعت‌سنج – همان‌طور که مناسب یک ماشین اسپرت است – در مرکز قرار دارد و سوئیچ احتراق معمولاً در سمت چپ قرار گرفته است.

کنسول مرکزی شیب‌دار، تضمین می‌کند که فاصله دست تا اهرم انتخاب یا دکمه‌های کنترل به حداقل برسد. ظرفیت صندوق عقب 500 لیتر است و اگر پشتی صندلی عقب سه قسمتی را تا کنید ظرفیت آن به 1500 لیتر افزایش می‌یابد.

فن آوری‌های راندمان موتور مانند تزریق مستقیم سوخت (DFI)، استارت استاپ خودکار، دمپرهای هوای هوشمند یا سیستم اگزوز، مصرف سوخت و آلایندگی را بهبود می‌بخشند و در عین حال به افزایش عمر خودرو کمک می‌کنند.

این ویژگی‌ها سبب شده است تا خودروی پورشه ماکان خودرویی برای خانواده باشد. می‌توانید به راحتی با این ماشین سفر کنید و از مسافرت در یک خودروی ایمن، شیک و سریع لذت ببرید.

اجاره خودروی پورشه ماکان از آراد سیر

خودروی پورشه ماکان در وبسایت آراد سیر موجود است و می‌توانید آن را به مدت 24 ساعت، هفتگی یا یک ماهه اجاره کنید. این ماشین با امکانات و تجهیزات کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید آن را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.

در این شرکت اجاره ماشین عروس و اجاره لندکروز نیز امکان‌پذیر است. با داشتن مدارک هویتی کامل و گواهینامه بین‌المللی خود می‌توانید خودروی پورشه ماکان را از آراد سیر با قیمت‌های مناسب اجاره کنید. برای اجاره ماشین از شرکت ما در شهرهای اصفهان، مشهد، کیش و تهران از راه‌های ارتباطی در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

همچنین اطلاعات، قیمت، تجهیزات و عکس‌های مربوط به هر کدام از مدل‌های خودروی شرکت روی سایت بارگذاری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت ما را بررسی کنید.

سخن پایانی

خودروی پورشه ماکان خودرویی اسپرت و جذابی است که امکانات متمایزی را ارائه می‌کند. نسل جوان عاشق ویراژ دادن با آن هستند یا دوست دارند حداقل در جشن عروسی خود یا سایر مراسم‌های مهم چنین خودرویی را برانند. در این مطلب که نقد و بررسی خودروی پورشه ماکان است ویژگی‌های این خودرو را بررسی کرده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *