تغییرات بزرگ در 40 سالگی تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز یکی از خودروهای پرطرفداری است که خیلی از افراد دوست دارند برای یک بار هم که شده سوار این خودرو شوند. تغییرات بزرگی در طول سال ‌های مختلف تولید این خودرو ایجاد شده و شما از زمانی که این خودروها را می ‌شناسید، متوجه شده‌اید که تغییر و تحولات زیادی را برای آن در نظر گرفتند تا بتوانند هر سال نوع پیشرفته‌تر و جذاب ‌تری از آن را تولید کنند. این خودرو طرفدار زیادی دارد؛ تا حدی که خیلی‌ها هزینه بسیار بالایی را پرداخت می‌کنند تا برای اجاره ماشین عروس به سراغ لندکروز بروند. ما در این مقاله می‌خواهیم تغییرات بزرگ در ۴۰ سالگی تویوتا لندکروز را برایتان توضیح دهیم که قطعاً برایتان جالب خواهد بود.

تغییرات ۴۰ سالگی تویوتا لندکروز

تویوتا جی ۷۰ یکی از انواع پرطرفدار تویوتا لندکروز است که به مناسبت ۴۰ سالگی این خودروی جذاب وارد بازار شده است. اولین آپشن جدیدی که داخل آن وجود دارد، موتور بسیار با کیفیت است. موتور آن از نوع توربو دیزل ۴ سیلندری است که به جای موتور ۲.۸ لیتری در آن طراحی شده است.

اولین ورژن یا نسخه از این خودروی ۴ سیلندری مربوط به زمانی است که یک جفت موتور ۲.۴ لیتری بنزینی و دیزلی مربوط به سال ۱۹۹۱ از آنها تولید شد اما چیزی که امروز به عنوان لندکروز جی ۷۰ می ‌شناسیم و به مناسبت ۴۰ سالگی تویوتا لندکروز وارد بازار شده است، هیچ علائمی از کاهش سرعت را از خودش نشان نمی ‌دهد. در واقع آن را به عنوان خودروی پیکاپ یا شاسی بلند در بازار می ‌شناسند که طول عمر بسیار بالایی دارد.

تغییرات بزرگ در 40 سالگی تویوتا لندکروز

یک طراحی کلاسیک جذاب در این نمونه از خودرو ایجاد شده که همین جزو تفاوت ‌های بسیار بزرگش است. تقاضای زیادی در مورد این خودرو وجود داشته و جالب است بدانید که تا آخر سال جاری باز هم برای سفارش بیشتر آن اقدام می ‌کنند و هر چقدر که زمان می‌ گذرد، احتمالاً به طرفداران آن اضافه خواهد شد‌؛ چراکه یکی از منحصر به فرد ترین‌ ها در زمینه خودرو است و خیلی‌ها برای اجاره خودرو حتماً این گزینه را انتخاب می‌کنند.

در توربودیزل ۴ سیلندری خیلی از ویژگی‌‌های آن از تویوتا هایلوکس هم قرض گرفته شده است. یکی از منحصر به فرد ترین‌ ها در بازار است. قدرت موتور آن بسیار بالا است و می‌ تواند عملکرد بسیار عالی در مقایسه با بهترین خودروهای جهان داشته باشد. مصرف سوخت آن هم از نسل‌ های پیشین خودش بهتر است و میزان آلایندگی آن نیز کمتر است.

قدرت موتور آن بین ۲۰۱ تا ۲۲۱ اسب بخار است. گشتاور آن بین ۳۱۰ تا ۴۰۶ پوند فوت است. این یعنی شما با یک موتور دیزلی ۴ سیلندر روبرو هستید که سالیان سال می‌ تواند کیفیت بالای خودش را حفظ کند و همیشه جزو اولویت‌ های دوستداران خودرو به حساب می‌ آید.

تغییرات بزرگ در 40 سالگی تویوتا لندکروز

جالب است بدانید که از سال ۱۹۹۰ گیربکس‌ های اتوماتیک داخل این خودروها استفاده شد. ارتقای زیادی نسبت به نسل‌ های پیشین داشتند‌. در واقع تولد ۴۰ سالگی تویوتا لندکروز باعث شد که آپشن‌ های این خودرو خیلی پیشرفته‌ تر باشد. سیستم مربوط به اطلاعات سرگرمی جدید مانند Apple CarPlay و Android Auto در آن طراحی شد. حتی تغییرات جزئی داخل کابین ایجاد شد تا بتواند به جذابیت بصری آن کمک کند.

بدون شک متوجه شدید که اجاره لندکروز می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب‌ ها باشد، زیرا این برند از خودرو همیشه بهترین‌ ها را برای مشتریانش در نظر می‌ گیرد و تغییرات و تحول جالب توجهی را به وجود می‌ آورد که ما راجع به تغییرات ۴۰ سالگی این خودرو اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دادیم. اگر می‌خواهید اجاره خود را بدون راننده یا با راننده را انجام دهید و انتخاب شما لند کروز یا هر خودروی دیگری است، کافی است که به سایت آراد سیر سر بزنید. مشاوران ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد و با به صرفه‌ترین قیمت می‌ توانید یک خودروی عالی اجاره کنید.

جمع‌ بندی

با اطلاعات موجود در این مقاله متوجه شدید که تغییر و تحولات لندکروز در تولد ۴۰ سالگی دقیقاً چه مواردی بوده است و شما باید شاهد چه آپشن‌ های جدیدی نسبت به نسل قبلی باشید. البته که از روی ظاهر هم می‌ توانید تا حد زیادی متوجه تغییرات آن بشوید که ما به صورت تخصصی‌ تر این تغییرات را برایتان توضیح دادیم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *