خودرو بین شهری

نداشتن ماشین شخصی باعث ناراحتی‌های زیادی می‌شود؛ زیرا باید با حمل و نقل عمومی سازگار شوید و استفاده از خدمات تاکسی بسیار گران است. اجاره خودرو بین شهری برای افرادی که ماشین ندارند بهترین تصمیم ممکن است. می‌توانید از شرکت‌های معتبر این ماشین را گرفته و سفری خاطره‌انگیز و ایمن را به همراه خانواده تجربه کنید.

اجاره خودرو بین شهری

اجاره ماشین برای سفرهای طولانی در شرکت ما به معنای عدم نیاز به محاسبه مسافت پیموده شده روزانه، آزادی عمل کامل و راحتی حرکت است. هزینه خدمات برای همه مقرون به صرفه است و انتخاب زیادی ‌از خودروها به شما این امکان را می‌دهد که از نظر تعداد صندلی، توانایی عبور و مرور و سایر گزینه‌ها، خودرویی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

 اجاره ماشین بسیار ساده است. شما باید حداقل 23 سال سن داشته باشید و تجربه رانندگی 3 سال یا بیشتر داشته باشید.

مزایای اجاره خودرو بین شهری با راننده

برای رفتن به سفر داشتن برخی امکانات مانند ماشین می‌تواند کار شما را ساده‌تر کند. شما با اجاره یک ماشین لوکس و خارجی می‌توانید اوقات خوشی داشته باشید. تجهیزات و امکاناتی که در این ماشین‌ها هستند را استفاده کنید و از ایمنی آن مطمئن باشید.

همچنین راننده تمام وقت در اختیار شما است تا استراحت کنید و از گذراندن وقت با سایر اعضای خانواده خود لذت ببرید. اگر راننده‌ای همراه شما نیست، اگر خسته هستید، اگر به دلیل کهولت سن یا والد بودن از رانندگی معذور هستید، جای هیچ نگرانی نیست. این سرویس فرشته نجات شما خواهد بود.

خودرو بین شهری

بیمه برای اجاره خودرو بین شهری با راننده

درست است که ماشین با راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ اما هنوز هم لازم است جانب احتیاط را رعایت کنید و برای ماشین بیمه بخرید. به این ترتیب در صورت ایجاد مشکل یا تصادف خود شرکت اجاره‌دهنده کارهای اداری مربوط به آن را انجام می‌دهد و بیمه هم هزینه‌ها را تقبل خواهد کرد؛ زیرا شما با زیرکی و دوراندیشی از قبل مبلغی را به اجاره برای بیمه آن اضافه کرده‌اید.

هزینه اجاره خودرو بین شهری با راننده

احتمالاً هزینه اجاره چنین ماشینی بالا است. البته بهتر است به سایت سر بزنید و قیمت‌ها را بررسی کرده یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در این مورد مشاوره بگیرید. مدل‌های متنوعی موجود هستند که یقین داریم می‌توانند هم از نظر مالی، هم فنی و تجهیزات و هم ایمنی توجه شما را جلب کنند.

البته ناگفته نماند که تعرفه‌ها به مدل ماشین، مدت اجاره، داشتن بیمه، اجاره راننده همراه آن و… بستگی دارد.

امکانات و تجهیزات ماشین‌ها برای سفرهای بین شهری

داشتن ماشین برای سفرهای بین شهری بسیار مهم و ضروری است. اگر خودتان ماشین ندارید یا ماشین کهنه و فرسوده‌ای در پارکینگ شما خوابیده است، به این معنی نیست که نمی‌توانید با خانواده سفری خوش داشته باشید. ماشین‌هایی که در شرکت اجاره خودرو موجود هستند چنین ویژگی‌هایی دارند. همراه با خودرو بین شهری با انتخاب شما این مزایا و امکانات را به دست می‌آورید.

  • تحویل خودرو در آدرس مشخص شده
  • تمیزی ایده‌آل داخلی خودرو
  • وضعیت فنی عالی دستگاه
  • مخزن پر سوخت برای یک سفر طولانی
  • تجهیزات اضافی با صندلی کودک، ناوبر، در صورت لزوم
  • داشتن ایمنی بالا
  • سیستم صوتی با کیفیت
  • استفاده از خدمات راننده همراه
  • داشتن اینترنت داخلی و صفحه نمایشگر LED

چرا اجاره خودرو بین شهری با راننده از آراد سیر؟

  • اجاره ماشین برای سفرهای طولانی همیشه هدر دادن پول زیادی نیست که مدت‌هاست در آراد سیر ما این موضوع را ثابت کرده‌ایم.تعرفه‌های مختلفی در خدمت شما وجود دارد، قیمت‌ها بسته به برند، مدل خودرو، تعداد روزهای اجاره و گزینه‌های اضافی متفاوت است. با تماس با ما می‌توانید از ثبت قرار داد و قیمت‌ها مطمئن شوید. مزایای اجاره ماشین از شرکت ما عبارت‌اند از:
  • کیفیت بالای کلیه خدمات ارائه شده
  • بررسی درخواست در 20 دقیقه
  • بیمه اتومبیل
  • گزینه‌هایاجاره بدون پرداخت سپرده

در آراد سیر سرویس‌ها واقعاً مشتری‌پسند و عالی هستند. از آن جمله به اجاره لندکروز، اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو بدون راننده اشاره می‌کنیم.

سخن پایانی

برای تعطیلاتی که پیش رو است یک خودرو لوکس و ایمن اجاره کنید و به همراه خانواده چند روزی را در سفر بگذرانید. اگر رانندگی حرفه‌ای نمی‌دانید یا می‌خواهید خود را با این کار خسته نکنید، سرویس اجاره خودرو بین شهری با راننده را رزرو کنید تا در امنیت کامل و با خاطری به مسافرت بروید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *