رنت خودروهای خارجی

وقتی به رنت خودروهای خارجی فکر می‌کنید، احتمالاً تصور خوبی از نوع ماشینی که می‌خواهید دارید. بسته به سفرتان، حتی ممکن است یک مدل دقیق در ذهن داشته باشید. مشکل در زبانی است که شرکت‌های اجاره خودرو برای طبقه‌بندی خودروها استفاده می‌کنند؛ زیرا ممکن است از اصطلاحاتی استفاده کنند که شما با آن آشنا نیستید. ما در این مقاله سعی کردیم در مواردی توضیح بدهیم که سؤالات شما را پوشش می‌دهند.

مهم‌ترین نکات در هنگام رنت خودروهای خارجی

برای اجاره خودرو خارجی از شرکت‌ها به این نکات که توضیح داده‌ایم دقت کنید.

تجهیزات رنت خودروهای خارجی

در قراردادهای کرایه اتومبیل تجهیزات کرایه اتومبیل (GPS، صندلی کودک، لاستیک زمستانی و غیره)، افزونه‌ها و موارد اضافی ظاهر می‌شود. بسته به نیازها یا ترجیحات منحصر به فرد خود، همیشه این گزینه را خواهید داشت که تجهیزات اضافی را به اجاره خود اضافه کنید.

متداول‌ترین لوازم جانبی موجود عبارت‌اند از واحدهای GPS، صندلی کودک، زنجیر برف، قفسه‌های اسکی، و دستگاه‌های WiFi قابل حمل؛ اما گزینه‌های دیگری ممکن است در مکان‌های مختلف ارائه شوند. تجهیزات اضافی معمولاً به صورت روزانه شارژ می‌شوند و قیمت‌ها بسته به تأمین‌کننده‌ای که از آن اجاره می‌کنید متغیر است.

مالیات بر ارزش افزوده در رنت خودروهای خارجی

در قراردادهای اجاره ماشین بندی به نام مالیات بر ارزش افزوده ظاهر می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده در بین کشورهای مختلف اروپا متفاوت است. حداقل نرخ مجاز مالیات بر ارزش افزوده 15٪ است؛ اما کشورها می‌توانند نرخ‌های خود را بالاتر تعیین کنند و برخی از آنها تا 27٪ دریافت می‌کنند. شما باید  مالیات بر ارزش افزوده را برای نرخ اجاره خود بپردازید.

هزینه‌های یک طرفه رنت خودروهای خارجی

اگر قصد دارید خودروی کرایه‌ای خود را در مکانی متفاوت از جایی که در ابتدا آن را تحویل گرفته‌اید، رها کنید، ممکن است هزینه‌های یک طرفه برای اجاره شما اعمال شود. وقتی صحبت از اجاره یک طرفه داخلی (در داخل همان کشور) می‌شود، برخی از تأمین‌کنندگان ممکن است هزینه‌های یک طرفه را حتی در همان شهر دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شما اجازه دهند ماشین خود را در هر مکانی تحویل بگیرید.

رنت خودروهای خارجی

هزینه‌های اضافی مکان ماشین کرایه‌ای

هزینه بازیابی امتیاز، هزینه اضافی فرودگاه، هزینه اضافی ایستگاه راه‌آهن، هزینه اضافی مکان ممتاز، هزینه‌های پارکینگ، هزینه‌های خارج از ساعات کاری، هزینه‌های برگشت دیرکرد ظاهر می‌شود. هزینه‌های اضافی مکان معمولاً هنگام تحویل گرفتن خودروی کرایه‌ای خود در مراکز حمل و نقل اصلی مانند فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بنادر کروز اعمال می‌شود.

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

هزینه دیرکرد تحویل ماشین خارجی اجاره‌ای

حتماً به ساعات کار دفاتری که قصد تحویل و تحویل وسیله نقلیه را دارید و همچنین زمان‌های مشخصی که اجاره خود را برای آن ترتیب داده‌اید، توجه کنید. تحویل خودرو دیرتر از زمان توافق شده در رزرو می‌تواند برای شما هزینه دیرکرد داشته باشد و بسته به ساعتی از روز که در ابتدا خودرو را تحویل گرفته‌اید، می‌تواند یک روز دیگر نیز به کل نرخ اجاره‌تان اضافه کند.

هزینه رنت خودروهای خارجی

هزینه‌های مشخص شده برای اجاره هر ماشین خارجی به مدت زمان و مدل آن بستگی دارد. علاوه بر این هزینه بیمه و سایر تجهیزاتی نیز که درخواست می‌کنید به مبلغ اولیه اضافه می‌شود. در مواردی که خودروهای خارجی را برای ماشین عروس درخواست می‌کنند می‌توانیم با پرداخت هزینه‌های اضافی آن را گل‌آرایی کنیم.

همچنین اگر اجاره خودرو با راننده باشد، مبلغ بازهم بالاتر می‌رود. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از قیمت‌های دقیق با کارشناسان شرکت تماس بگیرید یا از طریق سایت هزینه اجاره را برای هر ماشین ببینید.

رنت خودروهای خارجی از آراد سیر

چه نوع خودرو خارجی مطابق میل شما است؟ آیا برای اجاره ماشین عروس خود به یک ماشین خارجی شیک و گران فکر می‌کنید که چشم‌ها را خیره کند یا در مسافرتی که در پیش دارد می‌خواهید یک خودرو ایمن و خارجی برانید؟

به شرکت آراد سیر بیایید و پس از تنظیم قرار داد می‌توانید این خودروها را برای مدت زمان معلوم در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که قبل از آن اطلاعات، تجهیزات، ویژگی‌ها و قیمت را در سایت ما بررسی کنید.

سخن پایانی

خودروهای خارجی از سطح ایمنی و کلاس بالاتری برخوردار هستند و تجهیزاتی دارند که سفر راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. بدیهی است که بخواهید یک ماشین خارجی اجاره کنید. در این مطلب ما در مورد رنت خودروهای خارجی توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *