اجاره ماشین شاسی بلند

 اجاره ماشین شاسی بلند روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. امروزه اجاره ماشین به آسانی اجاره اتاق هتل است؛ اما برای بسیاری، این سرویس جدید است؛ بنابراین مهم است که بدانید هنگام اجاره ماشین به دنبال چه چیزی باشید و چه نکاتی را رعایت کنید.

چرا سرویس اجاره ماشین شاسی بلند جذاب است؟

راحتی و استقلال حرکت نقش مهمی دارد؛ اما برای این کار لازم نیست ماشین داشته باشید، فقط باید یکی از این خودروها را کرایه کنید. به لطف این سرویس دیگر نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا گیر افتادن در قطار، مینی بوس یا مترو نیست. می‌توانید برای آخر هفته ماشین کرایه کنید و به تعطیلات بروید یا آن را در یک سفر کاری یا برای مناسبت‌های خاص مانند اجاره ماشین عروس سفارش دهید.

همچنین می‌توانید برای چند روز یا چند سال با حق خرید خودرو اجاره کنید. اگر گواهینامه دارید، هزینه کردن برای تاکسی یا پرداخت هزینه ماشین با راننده فایده‌ای ندارد. اجاره وسیله نقلیه از نظر عملی و اقتصادی بهترین راه‌حل است.

مدارک لازم برای اجاره ماشین شاسی بلند

برای افرادی که می‌خواهند از شرکت‌های اجاره ماشین شاسی بلند بگیرند تحویل مدارک زیر لازم است.

  • گذرنامه برای مسافرین خارجی
  • گواهینامه رانندگی
  • مدارک هویتی
  • فیش واریز هزینه‌ها
  • چک یا سفته به مبلغ ماشین

هم یک شهروند ایرانی و هم افراد خارجی می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. یک خارجی باید یک پاسپورت با ترجمه محضری و کارت مهاجرت ارائه دهد.

اجاره ماشین شاسی بلند

همچنین: اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده 

مهم‌ترین نکات در اجاره ماشین شاسی بلند

بسیاری قبلاً از مزایای اجاره اتومبیل صحبت کرده‌اند. با این حال این خدمات تفاوت‌های ظریف خاص خود را دارد. هنگام اجاره خودرو چه نکاتی را باید بدانید و به چه نکاتی توجه کنید؟

  • شرایط قرارداد ممکن است نه تنها مستلزم اجاره‌نامه برای یک دوره خاص، بلکه محدودیت مسافت پیموده شده نیز باشد.همیشه قرارداد را با دقت بخوانید تا بهترین گزینه را برای شرایط خود انتخاب کنید.
  • هزینه بیمه چقدر است و شامل چه مواردی می‌شود؟ گاهی برای کاهش هزینه خدمات، شرکت‌ها تعداد خطراتی را که بیمه پوشش می‌دهد به حداقل می‌رساند؛اما اگر خودرو به سرقت رفته یا آسیب ببیند، ممکن است مستأجر متحمل هزینه‌های زیادی شود. در برخی موارد، گرفتن بیمه اضافی منطقی است.
  • شرایط بازگشت خودرو را بررسی کنید؛ زیرا برخی از شرکت‌های اجاره‌ای شرایط بازگشت را طوری اعمال می‌کنند که به زمان و هزینه اضافی نیاز دارد.
  • ماشین باید در شرایط خوبی با همان مقدار سوختی که در زمان اجاره داده شده است، بازگردانده شود.
  • می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و تحویل یک ماشین اجاره‌ای را به هر منطقه در شهرهای مشهد، اصفهان، کیش و تهران سفارش دهید.
  • محدودیت‌های خاصی در سن و تجربه رانندگی وجود دارد؛ از جمله این که برای اجاره دسته‌های مختلف حمل و نقل باید در محدوده سنی خاصی باشید.
  • این سرویس هم برای اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی قابل استفاده است.
  • خودروها را می‌توان در صورت درخواست اجاره‌کننده به تجهیزات اضافی مجهز کرد.
  • اگر تصمیم به تمدید مدت اجاره دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید؛ اما باید از قبل به مدیر شرکت اطلاع دهید.در غیر این صورت ممکن است ماشین توسط مشتری دیگری رزرو شود.
  • اگر به دلایلی ماشین برای شما مناسب نیست، می‌توانید بدون تأخیر اداری آن را به دیگری تغییر دهید.
  • حتماً نحوه بازگرداندن خودرو، اقدامات لازم در صورت بروز تصادف و آنچه برای اجاره خودرو لازم است را مشخص کنید.این کار به صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از سوءتفاهم کمک می‌کند.

اجاره ماشین شاسی بلند در آراد سیر

شرکت آراد سیر اجاره لندکروز و سایر اتومبیل‌ها را در تهران، مشهد، اصفهان و کیش و منطقه با شرایط مطلوب ارائه می‌دهد. ما انتخاب گسترده‌ای از خودروها از کلاس اقتصادی تا خودروهای VIP را ارائه می‌دهیم. اجاره می‌تواند برای مدت کوتاه (روزانه) یا برای مدت طولانی تا چندین ماه باشد.

ما یک سیستم تخفیف انعطاف‌پذیر داریم. آنچه برای اجاره ماشین نیاز دارید و سایر اطلاعات را از مدیران ما بیابید. می‌توانید با مشخصات فنی آشنا شوید، درخواست اجاره را مستقیماً در وب‌سایت ارسال کنید یا با متخصصان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

اجاره ماشین شاسی بلند یکی از سرویس‌های جذاب شرکت‌های رنت خودرو است؛ زیرا به این ترتیب همه می‌توانند با هزینه‌های کم خودرو رؤیاهای خود را سوار شوند. در این مطلب ما نکاتی را در خصوص اجاره این نوع وسایل بیان کرده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *