لکسوس rx350

خودروهای لکسوس در سری‌های مختلفی تولید شده‌اند و به حق همه آن‌ها به قدری جذابیت و محبوبیت دارند که هرکسی بخواهد برای یک‌بار هم که شده رانندگی با آن‌ها را تجربه کند. اگر نمی‌توانید این ماشین را بخرید، اجاره که می‌توانید بکنید. همراه ما باشید تا از اجاره لکسوس RX350 در تهران از شرکت معتبر آراد سیر به شما بیشتر بگوییم.

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده 

 قرارداد برای اجاره لکسوس RX350 در تهران

  • هر معامله اجاره با انعقاد توافقنامه بین مالک خودرو و مستأجر همراه است.این سند به عنوان تضمینی برای محافظت از منافع شما عمل می‌کند و به وضوح تمام اقدامات مجاز در طول فرایند اجاره را بیان می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که طبق شرایط قرارداد این موارد لحاظ می‌شود.
  • مستأجر حق ندارد کنترل خودرو را به اشخاص ثالث واگذار کند.
  • مستأجر موظف است خودرو را در مهلت تعیین شده سالم به مالک تحویل دهد.
  • حق تغییر وسیله نقلیه را به هیچ وجه ندارد.
  • استفاده از ماشین برای مقاصد تجاری، به‌عنوان‌مثال، تاکسی ممنوع است.

رزرو اجاره و خودرو به صورت آنلاین

برای اجاره لکسوس RX350 در تهران کافی است از طریق سایت اقدام کنید یا در صورت لزوم از تلفن خود استفاده کنید. وقتی به شهر جدیدی وارد می‌شوید و خودرویی در اختیار ندارید، با چند کلیک خودروی خود را اجاره کنید یا حتی ساده‌تر از آن می‌توانید قبل از سفر این کار را انجام دهید.

سرویس اجاره خودرو با راننده را انتخاب کنید تا ماشین به همراه راننده در فرودگاه منتظر شما باشد و به سادگی شما را به هتل یا هر مکان دیگری ببرد. این سرویس بسیار محبوب است و به دلیل افزایش سرعت و سهولت اجاره رضایت مشتریان را کسب کرده است.

لکسوس rx350

مراحل انعقاد قرارداد اجاره لکسوس RX350 در تهران

فرایند اجاره خودرو روزانه برای یک کاربر جدید شامل چندین مرحله است.

ثبت

شما از طریق یک شماره تلفن به سایت دسترسی پیدا می‌کنید. سپس اطلاعات شخصی مالک، شهروندی، تجربه رانندگی، و همچنین یک رمز عبور دائمی برای ورود بیشتر به شما داده می‌شود. در بخش “تأیید سند” باید از صفحه اول و دوم پاسپورت خود عکس بگیرید.

می‌توانید آنها را با استفاده از یک کد QR اسکن شده توسط دوربین تلفن خود دانلود کنید. فرایند تأیید سرویس معمولاً بیش از 30 دقیقه طول نمی‌کشد.

انتخاب پیشنهاد

با استفاده از فیلترها در صفحه اصلی سایت، نتایج جستجو را به گزینه‌هایی که با نیازهای شما مطابقت دارند محدود کرده و یکی را که دوست دارید انتخاب می‌کنید. اگر شرایط ذکر شده در کارت ماشین برای شما مناسب است، تاریخ اجاره را مشخص کرده و روی دکمه “رزرو” کلیک کنید.

واریز وجه پس از درخواست

این سرویس مبلغ واریز مورد نیاز را نشان می‌دهد که برای اقدامات بعدی باید به حساب واریز شود. تا زمانی که تمام شرایط تراکنش انجام نشود، وجه در سمت سرویس ذخیره می‌شود و یک هفته پس از پایان مدت اجاره به طور کامل به شما بازگردانده می‌شود. این مدت زمان لازم برای به دست آوردن اطلاعات در مورد جریمه‌های احتمالی است که ممکن است اجاره‌کننده هنگام استفاده از خودرو دریافت کند.

بازرسی خودرو

هنگامی‌که به محل تحویل خودرو می‌رسید، آن را به دقت بررسی کنید، مسافت پیموده شده، سطح سوخت، آسیب‌های احتمالی داخل و خارج، خراش‌های جزئی و تراشه‌ها و… را در صورت وجود یادداشت کنید. پس از بازرسی، گواهی پذیرش را با پیوست کردن چندین عکس از خودروی دریافتی پر کنید.

 با امضای قرارداد اجاره لکسوس RX350 در تهران کاغذ، کلیدها و بیمه‌نامه را دریافت می‌کنید و پس از آن می‌توانید شروع به استفاده از خدمات کنید.

تحویل وسیله نقلیه

با توافق از تحویل خودرو به محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در اینجا مالک وضعیت آن را پس از اجاره ارزیابی می‌کند. در صورت کشف ایراداتی که در زمان پذیرش وجود نداشته است، پرداخت هزینه تعمیرات از محل وجوه سپرده انجام می‌شود.

اجاره خودرو لکسوس RX350  در آراد سیر

در میان پیشنهادهای اجاره خودرو شرکت آراد سیر نسبت به سایر شرکت‌ها خدمات بهتری ارائه می‌کند.  این شرکت از تنوع بالای خودروهای ایرانی و خارجی با قیمت‌های متنوع برخوردار است. فرمت پشتیبانی از روند ارائه خدمات، عقد یک قرارداد شفاف و روشن را دارد که به‌گونه‌ای تنظیم شده که تمام نکات ظریف معامله را در نظر گرفته است. برای اجاره خودرو لندکروز یا اجاره ماشین عروس با آراد سیر تماس بگیرید.

سخن پایانی

اجاره لکسوس RX350 در تهران در شرکت‌های زیادی میسر است. ما در مطلب خود از نکات و مراحل اجاره آن توضیح داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *