اجاره bmw730

هنگامی‌که در سفر هستید یا به هر دلیل امکان استفاده از خودروی شخصی‌تان را ندارید، بهتر است از شرکت‌های معتبر ماشین ایمن و سریعی اجاره کنید و به کارهای شخصی خود یا مسافرت بپردازید. ما می‌خواهیم در مورد اجاره bmw730 در تهران نکاتی را به شما منتقل کنیم.

شرایط و نکات اجاره bmw730 در تهران

اگر تصمیم به اجاره خودرو از شرکت آراد سیر دارید، ما چند نکته را ارائه می‌دهیم که باید قبل و در طول فرایند اجاره به آن توجه داشته باشید.

ماشین خود را در اسرع وقت رزرو کنید

این توصیه مهم است و به خصوص در هنگام اجاره در طول دوره تابستان اهمیت زیادی دارد. برای جلوگیری از این مشکل و نداشتن bmw730 در تهران، سفارش خود را حداقل 1 تا 2 هفته قبل ثبت کنید. همچنین می‌توانید موجودی‌ها را در سایت بررسی کنید.

ماشینی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

همیشه نه تنها قیمت، بلکه فضای داخلی bmw730 در تهران و سایز صندوق عقب را نیز در نظر بگیرید. این امر به ویژه در سفر با بیش از 4 مسافر و چمدان زیاد اهمیت دارد. اغلب هنگام رزرو یک ماشین 7 نفره برای 7 نفر، شخص در نظر نمی‌گیرد که مثلاً استفاده از یک مینی ون با صندلی‌های تاشو، فضای چمدان را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

هنگام اجاره bmw730 در تهران اطلاعات کامل را بگذارید

هنگام سفارش آنلاین یا تلفنی خودرو، تا حد امکان اطلاعات بیشتری را بگذارید. به‌عنوان‌مثال، شماره پرواز خود (در صورت تأخیر احتمالی)، آدرس یا نام دقیق هتل و یک شماره تلفن همراه در زمان اجاره bmw730 در تهران را در اختیار شرکت قرار دهید.

همچنین: اجاره خودرو بدون راننده

اجاره bmw730

پرداخت ودیعه را هنگام اجاره bmw730 در تهران فراموش نکنید

وجه سپرده روی کارت اعتباری شما مسدود می‌شود و پس از بازگرداندن خودرو رفع انسداد می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها به این مبلغ برای بیعانه نیاز دارند.

تنظیم قرارداد اجاره

هنگام ثبت سفارش، کارت اعتباری، گواهینامه و پاسپورت خود را فراموش نکنید که هنگام تنظیم قرارداد اجاره bmw730 در تهران و واریز وجه و در صورت تمایل پرداخت هزینه خودروی کرایه‌ای الزامی است. همه این مدارک کپی شده و ضمیمه قرارداد می‌شوند.

در صورت بروز حادثه با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید

اگر حادثه‌ای رخ داد، بلافاصله با ما تماس بگیرید. در این صورت کارکنان شرکت به سرعت خود را به محل حادثه می‌رسانند و کارها را جلو می‌برند. اگر خودرو را با بیمه اجاره کرده باشید، نیازی به پرداخت هزینه‌های تصادف ندارید.

همچنین: اجاره ماشین عروس

اشیای قیمتی را در ماشین جا نگذارید

اگر اشیای قیمتی را در خودروی کرایه‌ای رها کنید، این خطر بالقوه وجود دارد که ماشین باز شود و وسایل شما به سرقت برود. حتماً مدارک ماشین خود را همیشه همراه داشته باشید و در امنیت ماشین بکوشید.

قبل از بازگرداندن خودرو، سوخت‌گیری کنید.

این کار در صرفه‌جویی هزینه‌ها به شما کمک می‌کند. همه وقت دارند تا 10 دقیقه از یک پمپ بنزین سوخت تهیه کنند. البته شرکت اجاره خودرو بعداً این کار را انجام می‌دهد؛ اما هزینه‌های آن را که بالاتر هم هست از شما دریافت خواهند کرد.

قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید

همیشه محدودیت سرعت را رعایت کنید. از راندن در جاده‌های درجه سه خودداری کنید و همیشه خود را با وضعیت ترافیکی وفق دهید. مهم‌ترین نکته این است که با خودروی اجاره‌ای به گونه‌ای رفتار کنید که انگار مال خودتان است. مراقب باشید و در این صورت از ایجاد دغدغه‌های غیرضروری در تعطیلات خود جلوگیری خواهید کرد.

اجاره bmw730 در تهران از شرکت آراد سیر

شرت آراد سیر یکی از مکان‌های معتبری است که برای اجاره bmw730 در تهران می‌توانید به آن اعتماد کنید. اجاره خودرو با راننده، اجاره ماشین عروس و اجاره لندکروز از جمله سرویس‌های محبوب ما هستند.

همچنین این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به صورت آنلاین یا تلفنی نیز خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید. به این صورت چه در خارج از تهران یا حتی خارج از کشور باشید، برای دسترسی به خودروهای شرکت ما مشکلی نخواهید داشت.

سخن پایانی

ماشین‌های اجاره‌ای همیشه به تاکسی و مترو ترجیح داده می‌شوند و دلیل آن نیز راحتی است که با این سرویس‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. در این مطلب از اجاره bmw730 در تهران صحبت کرده‌ایم و برخی نکات را که باید در هنگام اجاره آن یا در طول سفر خود بدانید به شما یادآوری کرده‌ایم. امیدواریم از سفر خود لذت ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *