ماشین عروس قدیمی

آماده شدن برای عروسی یک کار پر دردسر است؛ زیرا باید در مورد هر مرحله و هر جزئیات کوچک در سازماندهی جشن فکر کنید. انتخاب و تزیین ماشین عروس برای زوج‌ها نقش مهمی دارد. در چنین جشنی، شما می‌خواهید با شکوه تمام خود وارد شوید؛ زیرا حتی رهگذران نیز خواه‌ناخواه به ماشین عروسی تزیین شده بسیار توجه می‌کنند. در این مطلب از تزیین‌هایی صحبت می‌کنیم که برای ماشین عروس قدیمی شده‌اند و بهتر است به سراغ آن‌ها نروید.

نکات قبل از تزیین ماشین عروس

اگر قصد اجاره ماشین عروس از یک شرکت را دارید، باید از قبل بررسی کنید که آیا می‌توانید آن را خودتان تزیین ‌کنید یا خیر. گاهی اوقات موقعیت‌های نه چندان خوشایند زمانی ایجاد می‌شود که در آستانه عروسی معلوم می‌شود که ماشین با نوعی رنگ گران قیمت پوشیده شده است که حتی نوارهای سنتی را نمی‌توان به آن وصل کرد.

  • اگر می‌خواهید چنین اتفاقی نیفتد و تزیینات دلخواه خود را روی ماشین نصب کنید،در مورد همه مسائل از قبل با شرکت اجاره خودرو بحث کنید.
  • به یاد داشته باشید که لوازم جانبی رنگ روشن در اتومبیل‌های تیره زیباتر هستند و همچنین جواهرات رنگ روشن در اتومبیل‌های روشن بهتر ظاهر می‌شوند.
  • مراقب بست قابل اطمینان باشید؛ زیرا اگر در حساس‌ترین لحظه تزیینات از کاپوت بیفتند و روبان‌ها هنگام رانندگی فرسوده شوند بسیار ناخوشایند خواهد بود.بست باید بسیار قابل اعتماد باشد.

ماشین عروس قدیمی

تزیین‌هایی که برای ماشین عروس قدیمی شده‌اند

مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم برای تزیین ماشین عروس جدید نیستند.

تزیین ماشین عروس قدیمی با بادکنک

ساده‌ترین راه برای تزیین ماشین عروس قدیمی بادکنک است. این کار بسیار ساده است؛ می‌توانید تعداد مورد نیاز بادکنک‌های 2-3 رنگ را خریداری کنید و آنها را محکم کنید یا به شکل حلقه‌هایی درآورید و روی سقف ثابت کنید یا با آن‌ها قلب‌های فانتزی ایجاد کنید. این مورد قدیمی شده است و هرچند که در گذشته شکل‌هایی مانند قلب با آن‌ها روی ماشین درست می‌کردند، الان کمتر کسی به سراغ بادکنک برای تزیین می‌رود.

تزیین ماشین عروس با پاپیون و پارچه

پارچه سبک و مطبوع نیز یک گزینه برای تزیین ماشین شما است. رایج‌ترین دکور شکل کمان است. می‌توانید به راحتی آنها را با دستان خود بدوزید و چندین نوع و رنگ پارچه را ترکیب کنید. حتی می‌توانید چندین روبان به پایه کمان بچسبانید؛ اما بهتر است بدانید که این نوع از تزیین ماشین عروس قدیمی دیگر چندان مورد استقبال زوج‌ها نیست. دیگر کسی کاپوت ماشین را با توری و روبان نمی‌پوشاند.

همچنین: اجاره لندکروز

تزیین ماشین با گل‌آرایی

گل‌آرایی‌های زنده و مصنوعی تزیینی فوق‌العاده برای مراسم عروسی خواهد بود. حتی دستگیره‌های ماشین نیز بدون تزیین باقی نمی‌مانند و می‌توانید روبان یا دسته‌گل را به آنها بچسبانید.  همچنین می‌توانید کاپوت و صندوق عقب ماشین عروسی خود را با گل تزیین کنید، نکته اصلی انتخاب ترکیب مناسب است.

تزیین ماشین عروس با گل همچنان دیده می‌شود؛ اما از پر کردن ماشین با انواع و اقسام گل‌ها خودداری کنید. بهتر است یک ردیف ساده گل زیبا که رنگ هماهنگی با ماشین دارد روی آن قرار دهید.

تزیین ماشین عروس با روبان و استیکر و لوازم دیگر

روبان‌ها یکی از محبوب‌ترین روش‌های تزیین ماشین هستند. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنید. با روبان می‌توانید آینه‌ها و درب صندوق عقب را تزیین کنید یا آن‌ها را روی روبان‌ها گل رز یا پاپیون خانگی بدوزید.

پروانه های ساخته شده از پارچه نایلونی روی یک قاب سیمی نیز شاید در گذشته عالی به نظر می رسیدند؛ اما امروزه به ندرت دیده می شوند. استفاده از روبان هرگز توصیه نمی‌شود و اگر بسیار اصرار دارید از آن استفاده کنید، بهتر است کل ماشین را با آن نپوشانید.

به تازگی نصب حلقه‌هایی همراه با گل‌آرایی روی ماشین عروس مد شده است که نمادی از حلقه زوجین و شروع تعهد آن‌ها به یکدیگر است که می‌توانید به جای تزیینات قدیمی از این ایده استفاده کنید.

تزیین ماشین عروس در آراد سیر

در شرکت آراد سیر انواع ماشین‌های لوکس و اسپرت برای اجاره به زوج‌های خوشبخت در نظر گرفته شده است که می‌توانید همراه با آن خدمات تزیین را نیز سفارش دهید. قبل از مراسم خود برای امضای قرارداد اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و انتخاب تزیین دلخواه به شرکت مراجعه کنید.

سخن پایانی

ماشین خود را با تزیین‌های ماشین عروس قدیمی به جشن عروسی نبرید. در این مطلب چند تزیین که دیگر استفاده‌ای ندارد را جهت اطلاع شما توضیح داده‌ایم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *