اجاره ماشین مسافرتی

مهم‌ترین نکات در اجاره ماشین مسافرتی کدام‌ها هستند؟ اگر دوست دارید به مسافرتی کوتاه بروید و مشکل شما این است که خودروی مناسبی ندارید، به راحتی به یکی از شرکت‌های اجاره ماشین مراجعه کنید تا مدل‌های موجود را به شما معرفی کنند. پس از پرداخت وجه، ارائه مدارک و عقد قرار داد خودرو در اختیار شما خواهد بود. همراه ما باشید تا بیشتر در مورد اجاره ماشین مسافرتی از آراد سیر صحبت کنیم.

اجاره ماشین مسافرتی

چقدر با اجاره خودرو موافق هستید؟ در جاده‌های داخلی کشور ممکن است اتفاق‌های زیادی بیفتد یا شما خودتان به رانندگی با خودروهای لوکس عادت نداشته باشید. اما لازم نیست در این مورد نگران شوید. شرکت‌های اجاره خودرو می‌توانند آن را به همراه راننده در اختیار شما قرار دهند.

در این صورت دیگر خودتان رانندگی نمی‌کنید و از مسیر در کنار خانواده و دوستان لذت می‌برید. همچنین می‌توانید با خرید بیمه خودرو تصادف‌های احتمالی یا خرابی‌هایی که ممکن است به وجود بیاید را از قبل چاره اندیشی کنید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین مسافرتی

در مواردی که می‌خواهید ماشینی را برای چندین روز یا هفته‌ها اجاره کنید و با آن به رانندگی در جاده‌های خارج از شهر بپردازید، سخت‌گیری‌های بیشتری از جانب شرکت‌های رنت خودرو وجود خواهد داشت. اولین و مهم‌ترین مورد این است که باید حتمأ مدارک هویتی خود را تحویل دهید.

شناسنامه، کارت‌ملی یا پاسپورت از جمله این اسناد هستند. همچنین لازم است گواهینامه خود را ارائه کنید؛ اما اگر از سرویس اجاره خودرو با راننده استفاده می‌کنید چنین موردی ضروری نخواهد بود. در هنگام اجاره قراردادی عقد می‌شود که باید در آن اطلاعات خود را وارد کنید، شرایط را بخوانید و سپس اقدام به امضای این سند کنید.

یک نسخه از این قرارداد به همراه مدارکی که تحویل داده‌اید و ضمیمه آن شده است به شما تحویل داده می‌شود و یک نسخه دیگر نیز در پرونده شما در شرکت باقی می‌ماند. پس از تحویل خودرو لازم است این سند را نیز به شرکت ارائه کنید.

اجاره ماشین مسافرتی

خرید بیمه برای اجاره ماشین مسافرتی

همه خودروهایی که در یک شرکت اجاره هستند باید بیمه داشته باشند. این یعنی در هنگام مراجعه به شرکت مبلغی برای اجاره ماشین مسافرتی و مبلغی هم برای خرید بیمه آن به شما اطلاع داده می‌شود. شما نمی‌توانید هزینه‌های بیمه را پرداخت نکنید؛ زیرا اجباری هستند.

جدا از این، خرید بیمه کاری عاقلانه و یک نوع دوراندیشی است که باید از آن دریغ نکنید. در طول یک مسافرت هرچند هم که کوتاه باشند، اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد یا حتی این که برخی از وسایل و قطعات خراب شوند و نیازی به تعمیر داشته باشند.

در صورت داشتن بیمه شما برای پرداخت این هزینه‌ها مسئول نخواهید بود. پس در مسافرت‌های طولانی و بین شهری خرید بیمه خیلی واجب است و حتما باید انجام شود.

هزینه اجاره خودرو مسافرتی

 هزینه‌های اجاره ماشین مسافرتی به مدل ماشینی که می‌خواهید بستگی دارد. هرچه مدل خودرو بالاتر باشد، هزینه بیشتری برای آن باید بدهید. همچنین مدت اجاره نیز به طور مستقیم بر هزینه‌ها تأثیر دارد که هرچه بیشتر ماشین در اختیار شما باشد، قیمت بالاتری باید پرداخت شود.

سایر سرویس‌ها و امکاناتی هم که می‌خواهید هزینه‌ها را بیشتر می‌کند. کسانی که صندلی کودک می‌خواهند یا ماشین را با راننده در اختیار اجاره می‌کنند باید هزینه این موارد را هم به اجاره اضافه کنند.

رزرو آنلاین ماشین در شرکت‌های رنت خودرو

این مورد جزو سرویس‌های محبوب و موردعلاقه مشتریان است و افراد زیادی از این طریق ماشین خود را درخواست می‌کنند. آن‌ها ممکن است حتی مایل به حضور در شرکت برای عقد قرارداد نباشند. در این صورت ماشین با یکی از پرسنل به محلی که می‌خواهند فرستاده می‌شود. در کمترین زمان قرارداد امضا شده و خودرو برای مدت معلومی ‌به آن‌ها سپرده می‌شود.

اجاره ماشین مسافرتی از آراد سیر

ما در آراد سیر خودروهای متنوعی داریم که برای سفرهای بین‌شهری کوتاه و بلند مناسب هستند. آن‌ها به همراه بیمه و با تجهیزاتی که شما بخواهید به اجاره می‌روند. همچنین اجاره ماشین عروس و اجاره لندکروز هم از جمله سرویس‌های محبوب ما هستند.

قیمت‌های ما بسیار مناسب هستند که برای مشاهده آن‌ها می‌توانید سایت را بررسی کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از طریق آنلاین موجودیت خودروها را بررسی کنید. البته کارشناسان ما نیز پاسخگو هستند تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سخن پایانی

اجاره ماشین مسافرتی برای سفرهای خانوادگی تصمیم خوبی است؛ زیرا می‌تواند سفری خوش و امنیت خاطر بالایی را به شما بدهد. این مطلب در همین مورد توضیح داده است.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *